Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 40


JussiM
 Share

Recommended Posts

Yhteensä 102 km (9:00), kahdeksasta kerrasta. Yksi lihashuolto ja lepopäivä. Ei vieläkään oikein erinomaisen laadukasta treenaamista, mutta ainakin harjoitusrytmi- ja määrät alkaa olla kohdallaan. Hieman nilkan jäykkyys on häiritä, mutta toivottavasti osteopaatilta saa siihen huomenna apua.

Vähän on ajatukset siinä ja siinä, että pistäisikö tämän "kauden" jo pakettiin. Ellei sitten WiHaan virittelisi vielä jotain...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma: Uinti,  3,0 km,    22:17/km. Meno-paluu: Pyöräily, 1:08.    

Ti: Kuntosali,    1:10. Meno-paluu: Pyöräily, 1:07.    

Ke ap: Uinti,    3,0 km,    23:07/km. Meno-paluu: Pyöräily, 1:02.    
ip: Kävely,    1:39. Pääasiassa polkuja.    

To: Kuntosali,    1:30. Meno-paluu: 1:07.    

Pe: Uinti,    3,0 km,    22:55/km. Meno-paluu: Pyöräily, 1:01.    

La: Pyöräily,   3:26.    

Su: Lepo.

                
Juoksu yht. 0

Kolmas juoksuton viikko. Pikkuhiljaa alkaa sujumaan korvaavien tekeminen, rasitustaso on kuitenkin ollut välillä aika kova.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Juoksua 78 km (6:32)

Ma Lepo

Ti Kevyttä juoksua 10 km@5.12/km

Ke Kevyttä juoksua 14 km@5.12/km

To Kovaa juoksua VR 2 km + 10 km@4.06/km + VR 2 km

Pe Kevyttä juoksua 10 km@5.05/km

La Kovaa juoksua mäkisellä latupohjalla VR 3.5 km + 5 km@4.24/km + VR 3.5 km

Su Kevyttä juoksua 18 km@5.03/km

Vantaa lähestyy ja tuntuma on sen mukainen. Viikon vaikeimpia lenkkejä olivat kaikki kevyet lenkit. Joka kerta laittaessani jalkaan uudet maratossuni NB Vazee Pacet, jalat luulivat, että nyt on tosi kyseessä ja halusivat lähteä ravaamaan reipasta kisakyytiä. Yli vitosen kilsojen juokseminen oli tosi vaikeaa. Kävinkin sitten päästelemässä höyryjä parilla lyhyellä ja terävällä lenkillä, joissa vauhti maravauhtia kovempaa helppoa kovaa. Sykkeitä en ole edelleenkään mitannut eli tunteella mennään nyt.

Lauantain lenkin juoksin vaihteluksi asfaltin tamppaamiselle pehmeäpohjaisella ja mäkisellä latupohjalla. Lauantai toimi myös kisasimulaationa lämpötilan suhteen, kun lämpötila oli silloin 6 astetta. Päälläni oli shortsit, t-paita ja lyhyet sukat, joilla tarkeni hyvin, kun sai vähän kierroksia koneeseen. Sormet palelivat ainoastaan alkuverryttelyn aikana. Vähän rauhallisemmassa maravauhdissa on harkittava pitkiä sukkia, pitkiä hihoja ja käsineitä, jos lämpötila samaa luokkaa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy