Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Koripallo.com - oikein vaiko väärin?

ville.fi
 Share

Recommended Posts

Minä olen kp.comissa paljon mm. negatiivista palautetta ja nurinaa aiheuttanut ville.fi. On outoa aloittaa vieraiden ihmisten seurassa, alkaa jättämääm hyvästejä koripallo.comille ja etsiä toista palstaa, jossa voisi aloittaa uuden aikajakson. Koripallo.comista tuli kuin toinen koti. Siitä tuli se, miten päiväsi koneella vietät. Ja se minne voit mennä, jos et mene muuallekaan. Siitä tuli se, mitä koulusta tullessa odotit ja se, mihin menit iltaisin chillailemaan ja katsomaan kun ihmiset menivät Vapaaseen keskusteluun, katsoivat profiiliasi ja kävivät Hiekkalaatikossa. Se antoi tahdonvoimaa, paremmin kuin mikään muu maailmassa. Siellä saatoit keskustella koripallosta, tupakasta ja ties mistä. Siitä tuli kanava ulkopuolelle tuttua lähipiiriä. Siitä tuli se oikeasti elämisen tunne. Ei siitä, että sait haukkua kaikkia, vaan siitä, että vihdoin sinulla oli se mitä olit vuosia odottanut. Seura, se seura, minkä sain kokea vain sen n. puolisen vuotta. Ne ihmiset ja ne keskustelut. Ne ihmiset, jotka todella tykkäsivät koripallosta ja siitä puhumisesta. Ne ihmiset. Niitä minä kaipaan. Niitä ihmisiä, jotka edes suostuivat keskustelemaan kanssani. JOEN SUUta, Jääkenttien Gasellia, sorsapilliä, hookia, Jaakko Koivistoa, Luppakorvaa, spinmasteria... niitä minä kaipaan. En kuitenkaan Nannaa, Herbertiä, Ylläpitoa ja paria muuta. Oli kuin osa elämääni olisi poistunut. Se ainoa asia, joka minua kiinnosti vietiin minulta.

FAKTAT:

1. Sain paljon kritiikkiä koripallokeskustelujen ja valistuskeskustelujen kautta.

2. Minut bannattiin. Pystyin kuitenkin näkemään kaikki alueet yms.

3. Pääsin pois bannista.

4. Hiekkalaatikko perustettiin ja asemani oli hiekkalaatikkolainen.

5. Minut bannattiin koripallokeskusteluista.

6. Minut bannattiin vapaasta keskustelusta.

7. Tilanne Nannan kanssa kärjistyi.

8. Yritin sovintoa Ylläpidon kanssa.

9. Suutuin Ylläpidolle.

10. Olen IP non grata.

:022::sign0096::sick0010: :throw:

Jos ei muuta niin ainakin erillainen esittäytyminen. Ei ehkä olis kannattanu lähtä rakentamaan tätä keskustelua sen kautta, että sut on bannailtu käytöksen takia toiselta foorumilta. Vaikuttaa aika vahvasti siihen miten ihmiset suhtautuu alussa sun viesteihin. Mutta lähdetään puhtaalta pöydältä liikenteeseen eli tervetuloa joukkoon. Ja juoksemaan.

Faktat:

1 Lopullista banaania tulee nopeammin kuin uskotkaan jos siihen on aihetta :sign0096:

2 kp.comille vittuilu tapahtuu jossain muualla kuin täällä, että sitä tarkotusta varten eti heti toinen paikka.

Juu, ei ehkä olisi kannattanut, mutta haluan luoda asiaan sen, etten kerro sitä niinkään omasta mielestäni ja jätä asioita pois siksi, että ne pilaavat imagoani. Haluan kertoa asiasta niin kuin se tapahtui.

Tämä ei ole mitään vittuilua. Ei oikeastaan. Ensinnäkin haluan tehdä hommani loppuun eli valistus ym. mikä jäi kp.comissa kesken. Toisekseen haluan kertoa ihmisille omaa näkökulmaani asasta. En kadu käytöstäni kp.comissa yhtään, koska en näe, että minulla olisi aihetta jotain katua. Olen ylpeä siitä, että tein ja käyttäydyin niin. Tahdon saada ihmisiä ymmärtämään minua ja tämä foorumi on upea alue siihen, sillä puitteet ovat mahtavat.

Kaipa sitä ihminen tottuu kaikkeen. Pikkuhiljaa. Mutta se muutos minkä joutuu tekemään joskus, se saattaa olla yllättävän iso. Minulle kp.com oli se syy, miksi haluaa, että modeemi toimisi nopeammin. Minä kaipaan enemmän kuin itsekään sitä ymmärrän, tuttua ja turvallista kp.comia. Muistan sen keskiviikkoaamun, kun ensikertaa kirjoitin rekisteröitymättömänä kp.comiin nimimerkillä WILLE. Kysymykseni koski koriskauppoja Tampereen seudulla. Kun seuraavan kerran menin kp.comiin, rekisteröidyin. Ensimmäinen nimi joka mieleeni juolahti oli ville.fi. En tajua, miksi juuri se nimi. Jos totta puhutaan, en ole muuttunut niistä ajoista pätkääkän. Kp.com on ollut ensimmäinen keskustelupalstani. Pääaiheikseni muodostui Pyrintö. Sain ensimmäistä krittistä palautetta, kun sanoin, että Kataja oli päässyt finaaliin epäreilulla tempulla. Ensimmäisen vastauksen sain JOEN SUUlta. JOEN SUU on yksi niistä henkilöistä, joita kaipaan kp.comista eniten. Toinen vänkäykseni oli silloisen jaakko1 kanssa siitä, että onko Shaq O'Neal vanhentumassa ja onko Yao Ming häntä parempi. Viestejä poistettiin, mutta sainpahan valvojista itselleni puolustajankin, Jääkenttien Gasellin. Hän myös yksi parhaista tyypeistä kp.comissa. Hieman tuli kinaa siitä, onko Pistons hyvä joukkue. Senkin muistan. Aloin myös viettää aikaani entistä enemmän vapaassa keskustelussa, jossa omasta mielestäni mukavat aiheet ärsyttivät monia. Muun muassa vilkas keskustelu ville.fi -nimen aiheuttamista ville.ru, ville.co.uk ym. nimistä sai minut nauramaan ja muut suuttumaan. Lopulta tultiin siihen pisteeseen, että minut bannattiin. Se aihe oli pyörinyt vilkkaana jo kauan aikaa. Olin kaksi viikkoa erossa kp.comista saaden kuitenkin katsella siellä tapahtuvaa toimintaa. Ensimmäinen reaktioni viime kesällä bannista oli tärinä. Se tärinä ja se pelko ja se epätietoisuus. OLin kuolla siihen paikkaan. Ensimmäinen reaktioni oli luultavasti raivo. Sen jälkeen tuli harmistuminen ja lopulta pienehkö masennus. Pääsin kuitenkin yli ja palasin kp.comiin. YRitin ensin hilitä käytöstäni, mutta lopulta olin kuitenkin se sama ville.fi. Vähän aikaa kului, kunnes minut bannattiin koripallokeskusteluista. Se oli sokki, mutta varsin helposti ylipäästävä asia. Vapaassa keskustelussa ajoin terveen elämän asiaa. Siksi minulle tehtiin hiekkalaatikko ja sain sinne siirron alta aikayksikön. Lopun ajat olivat alkaneet. MInua sorsittiin ja kohteluni ei ollut samaa luokkaa muiden kanssa. Nanna vainosi minua. Eikä valittaminen Ylläpidolle auttanut. Pitkäksi venyneen savustuksen jälkeen, monen jäsenen tahto tapahtui. Minut bannattiin, IP non grata. Siinä on minun tarinani kp.comissa. 437 viestiä. Ei vuottakaan listoilla. Mutta kiintymiseen ei tarvita kaunkaan aikaa. Ensimmäisen bannin aikana kotiuduin Suomi24, mutta huomasin, että etenkään koripallokeskustelu ei saanut oloani helpommaksi. Tässä minä olen. Katson, kun juttujani ei lueta ja vajoan aina vain syvemmälle itsesäälin pohjattomaan kuiluun, etsien ulospääsyä, jota ei ole. Miten se, minkä vain odotat tapahtuvan pian, voi tapahtumisellaan yllättää sinut niin. Tiesin, että banni tulisi taas vieraakseni, todennäköisesti elinikäinen. Mutta se oli hirveämpää kuin voin kuvitella. En näe kp.comin keskustelua enää koskaan omalta koneeltani. Ja yksinkertaisesti olen vain niin rasittunut ja tympääntynyt mennäkseni minnekään, tehdäkseni asioille mitään. Odotan vain, että Ylläpito vastaisi sähköposteihini ja jostain kumman syystä pääsisin takaisin sinne, missä minä tykkään olla. Takaisin koripallo.comiin. Sinne ja saada siellä tilaisuuden.

No, sitä on tullu totuttua tällasiin viesteihin. Ei tosin koripallon suhteen.

Jos puhutaan juoksusta, niin sanoisin, että ainoa edes mahdollinen matka saattaisi olla 60 - 100m. Nilllä tullut aina vain parempia aikoja. Enkä ole ollut ihan viimeinen kisoissakaan. Joskin ne nyt ovat olleet vain koulun kisoja... Sitten yritin kuntoa kohottamaan syksyllä aloittaa hölkkäämisen. Jos eivät vesisateet olisi tulleet, olisi se laji saattanut saada enemmänkin puolelleen.

Nopeat spurtit. Asento on jo hyvä.

Jaaha. Puhun suoraan nyt. Vastaanottajalla on vastuu luetun ymmärtämisestä:

On se kumma että on potkittu joltain foorumilta ulos! Nuo kaikki kolme ensimmäistä viestiäsi + allekirjoituksesi on ehkä 'hieman' itsekeskeisiä ja paljastaa olennaisimman tarpeistasi ja pyrkimyksistäsi.

Minkälaista reagointia odotat muilta käyttäjiltä jos allekirjoituksessasi lukee:

"Pois potkitun ville.fin toinen tuleminen on alkanut ja täällä minä levitän sen sanoman loppuun, joka kp.comissa jäi alkavaksi. Ja toinen tehtäväni on rankaista armottomalla tavalla kp.comin Ylläpitoa. Se tehdään teille ja monille muille suomalaisille täällä Internetissä ja keskustelupalstoilla."

Jos jotain oikeutusta tai sääliä täältä etsit niin väärässä paikassa olet. Anteeksi vaan mutta minä (eikä varmaan ehkä kovin moni muukaan?) en suvaitse tälläistä ideologiaa millään tasolla jos se on tällä tavalla kohdennettuna yhteisöön joka ei asiaa yhtään edusta. Ja minä myös teen kaikkeni tuonsanaista mahdollista 'toimintaa' ja idiotismia vastaan, mikäli sillä on mitään totuuspohjaa. Tehtäväni ei suinkaan ole antaa tuomioita, vaan huomioita.

Se että keskustelet asioista jota tämä foorumi edustaa ( =käyttäjät) on aivan eri asia, mutta hiukan epäilen että pystytkö siihen ja että onko sinulla siihen mitään motivaatiota? Aika näyttää...

Ps. Jos heität tuollaisen viestin heti alkuun, minä vastaan siihen samalla tavalla.

Pss. Minkä ikäinen muuten olet?

Winkkelöinen elämään: Tee toiselle se mitä haluaist itsellesikin. ts. sitä saat mitä tilaat - olet juuri sitä mitä ajattelet = maailmankaikkeuden yksi laki.

Hyvää päivän jatkoa! Loppuun pakollinen lärvätsalo keventämään tunnelmaa: :smiley:

No, sitä on tullu totuttua tällasiin viesteihin. Ei tosin koripallon suhteen.

Jos puhutaan juoksusta, niin sanoisin, että ainoa edes mahdollinen matka saattaisi olla 60 - 100m. Nilllä tullut aina vain parempia aikoja. Enkä ole ollut ihan viimeinen kisoissakaan. Joskin ne nyt ovat olleet vain koulun kisoja... Sitten yritin kuntoa kohottamaan syksyllä aloittaa hölkkäämisen. Jos eivät vesisateet olisi tulleet, olisi se laji saattanut saada enemmänkin puolelleen.

Nopeat spurtit. Asento on jo hyvä.

Ikävää että olet menettänyt hyvät ystäväsi. Tänne olet kuitenkin erittäin tervettullut juuri omana itsenäsi. Jännittää jo ihan ennakkoon miten pitkään kestää kunnes löydät täältä lukuisia samanhenkisiä ystäviä. Valitettavasti täällä ei todennäköisesti olla juurikaan kiinnostuttu koripallosta ja vielä vähemmän siitä miten sinut on heitetty ulos toisesta foorumista.

Juoksuaiheiseen keskusteluun täällä saa juttuseuraa varsin helposti.

Älä huolehti jos pidemmät matkat eivät kulje. 100 m on jo ihan hyvä matka ja tyylisikin kuulostaa hyvältä. Vaikuttaa kuin vetäisit luonnostasi POSE tyylillä.

http://www.seponkotisivut.com/vb/showthread.php?t=543&highlight=pose

Sitähän sanotaan että mitä pidempi matka sitä tyhmempi jätkä, joten ehkä hyväkin pysyä lyhyissä matkoissa.

Jos juoksu tai kestävyysurheilu ei ole aiemmin kiinnostanut ja halaluat palstalaisista juttuseuraa, niin ei muuta kuin lenkille ja sen jälkeen kertomaan fiiliksistä. Hyvistä ja huonoista. Lupaan että moni mielellää kuulee miten uusi harrastus lähtee liikkeelle ja antaa kosolti hyviä neuvoja.

Identiteettikriisistä kannattaa avautua vasta sen jälkeen kun olet tutustunut ihmisiin vähän paremmin, joten käy ihmeessä vähän editoimassa tuota sisääntuloasi tai ehkäpä tulee tähän joukkoon "salaa" mukaan uudella tunnuksella.

T JH

... joten käy ihmeessä vähän editoimassa tuota sisääntuloasi tai ehkäpä tulee tähän joukkoon "salaa" mukaan uudella tunnuksella.

Ei paha idea tuo editointi ja viitsisitkös lisäksi muuttaa/poistaa allekirjoituksesi kun ei varmaan kukaan halua lukea jokaisen viestisi yhteydessä sinisellä painettua lihavoitua urputusta identiteettiongelmistasi.

Varsinkin kun kukaan tällä palstalla ei ole siihen mitenkään syyllinen tai osallinen henkilökohtaisiin ongelmiisi ja "kiviäkin kiinnostaa". Rankaise kp.comin ylläpitoa jos näet että se on rankaisu ongelmiisi, mutta ÄLÄ tee sitä täällä.

Kiitos ja tervetuloa palstalle.

t:Junnu

Palstalaisen kysymys ja Ville.fi:n vastaus kysyjälle:

Ootko Ville se sama kaveri, joka vuosia sitten pyöri vanhan FAMin boardeilla nimimerkillä "Kokoomusnuori Ville" tms.?

En. Olen aloittanut keskustelupalstojen häiritsemisen juuri äskettäin. Kp.com ja Suomi24, katsotaan jos löytyisi vielä muitakin. Ainakin tuolla YLEllä on tullut pyörittyä kiusana bannin aikaan...

Lainaus käyttäjältä: Rebound - 11.08.06 22.37

Että tällasta...

t.koskejo

Aion muuttaa allekirjoitustani. Äsken kirjoittamani viesti koki pikapoistumisen, joten ei ala kuin alkaa uudestaan.

Olen tottunut ihmisiin, jotka pitävät minua joko pellenä tai idioottina. En halua kuitenkaan muuttelemalla sisääntuloani antaa liian optimistisia ja valheellisia mielikuvia itsestäni. Mutta kanssani pääsee kaveriksi yhtä helposti kuin vihamieheksikään.

Olen 14-v.

Luin ensin lyhyempi, joten tuo tyhmempi -sana sopii MAINIOSTI :D!

Juoksu on oiva tapa kohottaa kuntoa ja mielialaa. Olisiko vinkkejä, kun on talvikelit ja astma... Ei haluaisi itseään juosta piippuun tuolla pakkasessa ym.

Tänään tuli koripallon pelaamisesta todella kipeäksi jalat. Kipeiden polvien alla pelkkää hyytelöä.

Pitääpä tutustua foorumeihin...

Tuo häiriköinti oli vitsi...