Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 22.9.

JussiM
 Share

Recommended Posts

VK 10,20km 00:50:56 ks.138, sis 5km 00:22:26 ks.150 "maravauhtia" joka nyt osui 4:30min/km. Kevyesti rullasi, ja jarrua sai painaa jatkuvasti mutta silti tultiin liian kovaa. Toki luulen että sunnuntaina ihmismassa ja oma jaksottaminen auttaa ettei lähdetä keulimaan. Nyt sitä yritti heti alusta päästä kiinni oikeaan vauhtiin, ja silloin se ei oikein tahdo osua kohdilleen kun ei tahdo juosta "liian" hitaasti ;)

• Like 2

Peruslenkki kiihtyvänä. 15,39 km @ 4.45 min/km, ks 71% (max 82%). Kilsat 5.01,0-4.16,6. Kevyt juoksu 10-15 alle aerk oli helppoa, mutta aerkin yli mentäessä ja vauhdin noustua 4.40-4.30 min/km tuli mukaan hieman väsynyttä tunnetta. No kokeilin silti lopussa vielä 4.20 min/km tuntumassa muutaman kilsan, että miltä tuntuu. Hieman väsynyttä oli, muttei kyllä hengästyttänyt tms..... Lauantain kisasta en vielä ole täysin palautunut, mutta lepoa, ruokaa ja huomenna superkevyt palauttava/kevyt niin luulen että torstaina olen valmis maravauhtiseen treeniin.

• Like 2

Ohjelmasssa 2x3000m vedot, 4.40min/km, 1x2000m 4.40min/km. Alkuun ja loppuun 10min verrat. Oli mulle aika raskas treeni tapahtumarikkaan työpäivän jälkeen mutta tein sen!. Matkaa kertyi 11.4 km verran.

Nyt on aikas väsy, mutta hyvä olo:).

Huomenna kokeilen SISU treeniä paikallisessa urheilukeskuksessa, siitä lisää huomenna:)

Muokattu
  • Like 3

Takaisin sorvin ääreen Finlandian ja muutaman rauhallisemman lenkin jälkeen. Ekaa kertaa ikinä omalla kohdallani kahden kilometrin vetoja; 2 kertaa 2 km ja ajat 8'17 min ja 8'02. En uskaltanut tehdä vielä enempää toistoja mutta ihan lupaavaa vauhtia näinkin. Tuo vauhti ei tuntunut liian pahalta. Yhteensä 12 km. Hyvä fiilis!

• Like 1