Jump to content
Juoksufoorumi.fi

19.11.2005


Landor
 Share

Recommended Posts

N. 8kilometirä sellaista vaihtelevaa. Yritin vauhtia saada aikaiseksi.

Kokeilin sellaisia 400m pyrähdyksiä. Sykkeet nousi pyrähdysten aikana 160 pintaan, välit hölöttelin rauhallisesti.

Mie totesin tuolla pimeässä, että minusta ei kyllä nopeaa saa tekemälläkään. Sille ei voi mitään ja piste. Mutta jos tuota sitkeyttä sais kehitettyä.

Link to comment
Share on other sites

30.25 km, 6.17. Mukava pitkä, pääosin hiekatietä, alkoihan tuo lopussa jo jaloissa tuntumaan. Oli hieman liian mäkinen, eihän sitä kartasta uutta reittiä arpoessa mäkiä ajatella, pituus sieltä vain katsotaan.

Ilma oli mukavan aurinkoinen, välillä pikkaisen luntakin viskeli. Pari Squeezyn geeliä naamaan (vanilja maistui jollekin tutulle jogurtille, koostumuskin samanoloinen, vähän vaivaa, kun ei muista mikä jogurtti kyseessä) ja hyvälle maistui.

Link to comment
Share on other sites

Piti tehdä hieman pitempi lenkki, mutta tuli posliinitorvea ikävä kesken kaiken - ilmeisesti kylmä vesi pisti pakin hieman sekaisin, koska homma alkoi heti juomisen jälkeen ja paheni seuraavalla hörpyllä entisestään...

Mutta: 9,6 km / 1:05:24 (6:48/km) jyrkät ylämäet kävellen, avg 149, max 160. Penikat rauhoittuneet eilisestä kiitettävästi. Onneksi tuli tehtyä keskiviikkona se vahinkopitkä...

Link to comment
Share on other sites

I'm back. Eka juoksulenkki, jos sitä voi siksi kutsua Vantaan puolikkaan jälkeen. Lonkan koukistajan ja nivusten vamma esti juoksentelun hyvinkin pitkään. Nyt otin kevyesti, ja lyhyellä askeleella, ettei tule takapakkia. Aikaahan meni paljon, mutta nyt ei ollut tarkoituskaan revitellä. Pientä vihlontaa tuntui, mutta vamma on paranemaan päin, ja otin sen verran kevyesti, että välillä kävelin, ja välillä hölkkäilin. Matkaa kertyi noin 7 km, ja henkisesti tämä oli todella tärkeä lenkki. Joulukuun Aktia-cuppiin tuskin osallistun, mutta tulen sinne huoltojoukoiksi mielellään. Tammikuussa toivoisin itsekin olevani lähtöviivalla, ja ehkäpä hyvä aloitus olis kokeilla sitten vitosta, ja muissa kahdessa sitten kymppiä.

Lenkin jälkeen protraining ohjeilla venyttelin lähes kaiken mahdollisen vyötäröstä alaspäin eli kunnon kuntopiiri. Vasemman jalan istuinkyhmyssä hermo tuntuu vihlovan hieman, mutta tämä ei tullut todellakaan yllätyksenä. Tavoite on lisätä venyttelyä niin, että se olisi päivärutiini tästä eteenpäin enemmän tai vähemmän. Ja tavoite on saada jalat sellaiseen kuntoon, että uskaltaa ensi vuonna lähteä maran lähtöviivalle :o)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy