Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vaajakosken maastoultra 2007

Ana Grammi
 Share

Recommended Posts

• Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kannatetaan vaihtoehtoja 1 ja 2. Mulla on syksyn päätähtäin SM-maratonissa, mikä on 1.9. Siitä ehtii mainiosti palautua ainakin viesti-osuudelle Maastoultraan. Endurancehan on haastettu viestiin, ja omalta osaltani ainakin vastaan huutoon.

Ja mikäli maraton menee huonosti, niin Maastoultra on mitä parhain paikka rankaisuun juoksemalla täysmatkan.

Tällä hetkellä elättelen vielä kovasti haavetta että la 29.9.07 olen Vaajakosken sijasta jossakin Ateenan ja Spartan välisellä maantiellä. Mikäli tämä tavoite toteutuu ei 60 km viikkoa aikaisemminkaan oikein sovi suunnitelmiin.

Osuuko 22.9. taas päällekkäin Kullervo-maratonin kanssa? Pitäisikö se mahdollisesti ottaa huomioon? Muuten ei liene suurtakaan väliä kumpana päivänä juostaan. Mulle saattaisi sopia mahdollisimman myöhäinen ajankohta lokakuussa, mutta ymmärrän hyvin, jos järjestäjät eivät halua ottaa sitä riskiä, että reitillä on jo hiihtokausi käynnissä...

En tiedä minäkään vielä paikallaolosta, mutta äänestän silti 29. syyskuuta. Jos mahtuu, niin mieluusti juoksisin siivun tai kaksi Endurancen B- tai C-joukkueessa.

60 km kiinnostaa myös. Kun vaan tietäisi, minä vuonna...

En ole oikein vakuuttunut, että toipuisin täyteen iskuun Paloheinästä tuohon mennessä. Vaikka voihan se olla toisella kertaa helpompaa. Täytyykin alkaa heti palautusjuomasponsorin metsästys.

Äänestän vaihtoehtoa 1 eli 22.9. Juoksen Vaajakoskella kuitenkin "vain" lyhyemmän matkan joukkuekisassa. Finlandia-maratonissa 15.9.2007 on tavoitteena juosta oma maratonenkka ja Kivimäki-maratonilla katsoa mihin rahkeet riittää pm-kisassa (ajankohta syyskuun viimenen tai lokakuun eka viikonloppu).

Vaarojen Maraton Kolilla 29.9.2007, Pirkan Hölkkä 30.9.2007, siihen samaan läjään vaan... Mutta eipä tuo tilanne taida miksikään muuttua, vaikka Vaajakoski olisi viikkoa aikaisemmin. Pitää valita noista sitten yksi.

Saattaa käydä niin, että valinta riippuu siitä saanko järkättyä pitkän viikonloppuvapaan (=koli) vai pitääkö tyytyä lyhyempään reissuun.

Minun ehdotukseni olisi sitten se "muu", eli la 8.9.2007.

Vaihtoehto 3)

Kannatan lokakuun loppua - ei muut kisat (Spartathlon, Pirkan hölkkä, Kivimäkimaraton, ym. vuoden vilkkaimman kisakuukauden=syyskuun kisat) häiritse ja vie osanottajia.

Olkoon sää ja olosuhteet sitten mitä tahansa, valaistus kuitenkin löytynee reitiltä ...

Mahdollisista vaativimmista olosuhteista saataisiin myös kaivattua(?) lisäextreemiä mukaan. Olemme tottuneet liian mukaviin reitteihin ja keleihin ...

Avataampa nyt keskustelu tästä aiheesta.

Kisa-anomukset olisi taas jätettävä SUL:lle, mutta ennen sitä olisi päätettävä kisapäivä.

Ottakaapa mahdolliset osanottajat kantaa seuraaviin vaihtoehtoihin:

1) 22.9 lauantai

2) 29.9 lauantai

3) muu, mikä?, miksi?

29.9 tai myöhempi. Finlandia-maraton juostaan 16.9...