Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

Tampereen seudulla Intersporteissa tänään ja huomenna eli 10-11.5. kaikki Suunnon ja Polarin sykemittarit -15% Sh:sta. Itselle tarttui mukaan Ambit2 hintaan 340,- (Sh 400,-)

no nyt vähän myöhäistä sanoa, mutta InterSporteissa oli eilen ja tänään heidän sivujensa mukaan kaikki kengät ja vaatteet, myös alekamat -20% heidän Keskon Plussa-kortilla. Satuin sattumalta näkemään mainoksen, mutta ei ollut itsellä tarvetta lähteä interiin kts., mitä heillä on tarjolla.

• Replies 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lisä-alen sain jälkikäteen eli karvan verran alle 60 euron jäi Bostonien lopullinen hinta.

Alelaarien perässä tuli käytyä tänään Vantaan Tammiston Intersportissa, sitten viereisessä Budget Sportissa. Näistä suuntasin tyhjin käsin edelleen läheiseen XXL:aan.   Pettymys oli suuri, m

Kiinnostuin tuosta Supernovasta siinä määrin, että soitin XXL:aan varatakseni Supernovat, mutta kenkien hinnat ovatkin nousseet yön aikana 59,90e -> 79,90e.   -25% alennus lasketaan 79,90

Posted Images

no nyt vähän myöhäistä sanoa, mutta InterSporteissa oli eilen ja tänään heidän sivujensa mukaan kaikki kengät ja vaatteet, myös alekamat -20% heidän Keskon Plussa-kortilla. Satuin sattumalta näkemään mainoksen, mutta ei ollut itsellä tarvetta lähteä interiin kts., mitä heillä on tarjolla.

Näin oli, esimerkiksi Ruoholahden Intersportissa. Sain kolmet McKinleyn tekniset bokserit kahden hinnalla. Ottivat noista vielä kahdenkymmenen prossan alennuksen, niin tuli kolmille boksereille yhteishintaa kuutisentoista euroa.

Näin oli, esimerkiksi Ruoholahden Intersportissa. Sain kolmet McKinleyn tekniset bokserit kahden hinnalla. Ottivat noista vielä kahdenkymmenen prossan alennuksen, niin tuli kolmille boksereille yhteishintaa kuutisentoista euroa.

Hyvä diili. Mun pitäisi ostaa teknisiä kalsareita. Unohdin ilmeisesti yhdet uimahalliin Pirkan Hölkän jälkeen. Ajattelin Pariisissa mennä Decathloniin, jos on aikaa. Sieltä olen aiemmin ostanut (edit. tosin en Pariisista, vaan jostain Cannesin ja St. Tropezin väliltä kerran, kun AF hukkasi matkalaukun ja oli tuskaista ajaa vuokra-avoautolla hemmetisti päällä vaatteita, niin kävin ostelee kaikenlaista, 2 päivää muuten kesti, että laukut tuli). Siis trikoiden alle, shortsien kanssahan ei tartte. En oikein tajua, miksi niitä teknisiä tehdään boksereinakin, ei mulla niin kylmä ole, että pitäisi olla lahkeelliset. Mitä vähemmän turhaa kangasta kai niin sitä parempi.

Paljasjalkajuoksijat huomio! Jyväskylän kävelykadulla törmäsin sellaiseen nettikauppaan kuin Mixathlon.fi, joka myy joitain Vibram Fivefingersin malleja (mm. Bikila) ja Vivobarefoot-kenkiä. Lisäksi firmalla oli hyviä varvassukkia ja Spibelt-vöitä.

Vaikutti aika sympaattiselta pikkufirmalta, jossa oli hinnat kohdallaan eli alennusta tuli heti, kun vähän emmin ostopäätöksen kanssa. Lopulta maksoin Vff Bikiloista 70 e, kun ostin samalla kaksi Spibeltiä. Antoivat minulle kengät yhteistietoja vastaan ja laittoivat laskun spostilla! Melkoisa luottoa siis, maksoin ilomielin, kun oli noin hyvää palvelua ja miellyttävä myyjä.

Lasku tuli asiantuntevien ohjeiden kanssa, joissa oli vinkkejä noilla Bikiloilla juoksemiseen. Vaikutti siltä, että nämä myyjät ihan oikeasti tietävät jotain paljasjalkajuoksusta. Kannattaa siis kysellä.

Lisäksi lupasivat laittaa varvassukkia kirjekuoressa, jos myöhemmin tarvitsen. Sukkien hinta 15 e mutta kenkien ostajille myyvät 12 e pari, edullista.

MIXATHLON järjestää myös juoksukursseja paljasjalkajuoksusta kiinnostuneille (jotain tekniikkajuttuja varmaankin). Seuraava kurssi on ensi tiistaina 21.5. klo 17 (katsokaa hinnat netistä), ja paikkana toimii Jyväskylän Hipposhalli. Mainitsin tämän, koska käyn tuolloin hakemassa sukkani tuolta ilman postikuluja, ehkä myyvät muitakin tuotteita tuolloin, jos kyselee. Suosittelen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tämän viikonlopun Tukholman The North Face -liikkeessä TNF-kamoista -30% (to-su), lipukkeella joka tuli sähköpostitse. Muistelen että kanta-asiakkaaksi liittymällä saa sillä kertaa myös 30% alennusta (ei tietenkään yhdistettynä kuitenkaan).

PDF-tiedoston koko on kuitenkin 951 KB joten eipä onnistunutkaan liitteen lisäys. Ehkäpä alennuskuponkia voi kysyä spostitse lähettäjältä: tnfstore_stockholm@vfc.com tai liittymällä kotivulla jäsenkirjeen tilaajaksi...(?).

Mainitsen alennuksen koska olen itse TNF-tuotteiden tyytyväinen käyttäjä, ilman mitään kytköstä butiikkiin.

Mainitsen alennuksen koska olen itse TNF-tuotteiden tyytyväinen käyttäjä, ilman mitään kytköstä butiikkiin.

totuushan on se, ettet ole meille tilivelvollinen. Aleketjun tarkoitus on antaa muille vinkkejä aleista, joten ei sitä mielestäni sen enempää tarvitse perustella. Tulee vanhat ajat muuten mieleen, jolloin oli viinakortit ja piti perustella miksi halusi juoda lasillisen viiniä. Tässä on sellainen protestanttinen herrannuhteessa elämiskulttuuri kohta taas vallalla, jossa pitää olla tarkkana, ettei elä väärin. Mikä hirveä katastrofi, jos ei ole riittävän hyvää syytä ilmoittaa alesta. Huh.

• 3 weeks later...

Tuli tuossa illasta poikettua paikallisessa Sportia myymälässä kun oli käytössä 30% alennuskuponki.... Liikkeessä huomasin jotta siellä oli esim Asics kengät -30% alennuksessa.... Itse ostin Gel-Pulse 4 jotka oli alennettu hintaan 97,30 ja siitä viel 30 pinnaa niin hintaa jäi reilut 68€... Mukaan tarttui myös ale-hintaan Haltin Toisto T-paita joka jäi alennuksen jälkeen maksaa vajaat 14€....

StartFitnessillä Adizero Ace 3 40£. Vanha malli, mutta oma suosikki kaikista Adizeroista, joten piti tilata parempaan talteen kun vielä oli omaa kokoa kaupan. Oranssit keltapohjalla.

Loistava ostos.

Itselläni sekä Ace 2:set että nuo mainitsemasi 3:set ja jälkimmäiset on suosikkitossujani, yhdessä Adioksien kanssa.

Ace 2:set puristaa sivulta pahasti vaikka kuinka löysään tossut sitoisi, siksi varsinkin pidemmät lenkit niillä on täyttä tuskaa, kun sen sijaan 3:set tuntuu hyviltä jaloissa koko lenkin ajan ja kaikissa vauhdeissa.

Nelosia en ole edes kokeillut jalkoihin.

• Seppo featured and unpinned this topic