Jump to content
Juoksufoorumi.fi

aunu

Alelaari

Recommended Posts

Hallelujah ! :kumarrus

Tämänkin kylän Intersportissa oli vielä ihan soma läjä kauden malleja ja kohtuuhintaan; mukaan tarttui Niken Air Pegasukset hintaan 72,00 euroa.

Korissa olisi ollut Asicsen 2100 ja 1100 mallia hintaan 50,00 mutta jotenkin sydän sykkii nyt tuolle Pegasukselle; varmaan viimekertaisen puolikkaan erittäin hyvän kokemuksen takia !

Ja onhan mulla vielä kohtuukuntoiset 1100:set kotona; niillä mennään jatkossa vain pururatoja ja hiekkateitä - Pegasukset aina asfaltilla.

PS: Hiihtohanskoja olin ostamassa, mutta aina on katottava nuo muutkin osastot..ja muistin kyllä ostaa hanskatkin. :kädet

Kuume oli hellittänyt ja lähdin käymään seinäjoen supersportissa alelenkkareita kattelemas ja viimeiset 45,5 numeron pegasukset lähti 60 egellä mukaan ja olivat sitä uudempaa mallia mutta tuntu tutulta jalkaan, pitää nyt vanhat eka juosta loppuun elikkä kevään korvalla vaihto (jos malttaa orottaa) :innostunut

Juu täälläki käyty alemyynnissä. Eilen kävin lielahden intersport megastoressa ostamassa Brooksin Adrenalinet olivat tarjouksessa 90 eur norm. 129 eur. Malli on syksy -05

Kummaa kun mulla on ennestään Brooksin Vapor ja siinä mun koko oli US 10 ja nyt näissä uusissa Brookseissa se on US 11 elikkä 45. Oli muuten kans viimenen pari tota kokoo eli yhtä hyvä säkä ku Jalaattomalla =)

Saa nähä koska noita tulee testattua, mukava ois körötellä vaporit ensin loppuun niin vois sitten alkaa käyttää uusia. Saa nähä ny malttaako.

Itse ostin Oulun Intersport Joutsensillasta Asicsin 2100:t 125 eurolla marraskuun lopussa. Oli pakko saada kengät silloin, kun Nimbukset sanoivat työsopparin irti. Oon kyllä tykännyt kengistä paljon. Trainerithan ne tarvitsisivat kaveriksi, jos vaan olisi sen verran tuuria, että jostain saisin Trainerit törkyhalvalla.

Melkeinpä kateudesta vihreänä luen osan viestejä. Täällä Kainuun korvessa saa vaan haaveilla moisista alennushinnoista.

Edit: Tuli tuossa käytyä "kytiskiekka" paikallisessa Intersportissa. Viime syksyn 2100:t TARJOUS 139 euroa, samoin Trainerit. Läpy läpy. Tarttis saada kilpailua tänne, että alennusmyynnitkin olisi todellakin alennusmyyntejä.

Forumin Intersportissa oli ASICS 2100 ja Kayanoja hinnalla €99.90, valitettavasti vaan meikäläisen koko 12.5 oli loppu. Kayanoja jäi jäljelle muutama pari kokoa 12.

Tulin itse ostaneeksi Nike Air Perseukset hintaan €89.90. En ole aiemmin Nike kenkiä omistanutkaan, mutta ihan päteviltä nämä tuntuivat jalassa.

Itselläni oli just tuollaiset air perseukset ja meni sanamukasesti semmoseksi ostokseksi!! Toivottavasti sinulla toimii nuo?

Itselläni on normaali askellus ja 90 kiloa painoa..oli kuin kumisaappaat jaloissa olisin noilla nikeillä juossut.

Siirryin takaisin Asicksiin Trainereista ,GT 2100:iin ja toimii loistavasti minulla.

Itselläni oli just tuollaiset air perseukset ja meni sanamukasesti semmoseksi ostokseksi!!

Katsotaan miten käy! Mulla on massaa 85 kg (piti olla alle 80 kg tässä vaiheessa vuotta, mutta... :oops:) ja pronaatiota vaikka muille jakaa. Kaupan lattialla steppaillessa Perseusten tuntuma oli rullaavampi (vähemmän kumisaapasmainen siis) kuin ASICSeilla, mutta kahden viikon päästä tiedän paremmin. Lohjan hallijuoksuun hankin varmaan myös 2100:set, paikan päällä sitten selviä kummilla juoksen vai käytänkö molempia.

Asicseja oli myös Helsingin Mikonkadun Interissä 40% alennuksessa (pari päivää sitten). Kattelin justiinsa noita GT 2100 sillä silmällä, mutta meni valitettavasti mun ehdottoman limitin, 100€, yli. Jäivät siis hyllyyn.

Siirryin keskustan Sokokseen, missä oli kaikki kengät 30% alessa. Nike Air Skylon on siellä ovh 89€, nyt 62€. Jos eukko ei olisi ollut vieressä, olisin hamstrannut kahdet parit, mutta nyt piti mennä nopeasti alakerran kosmetiikkahelvettiin. Skylonit jäi siis myös hyllyyn.

Kyllä tuo meikäläisen "käskyttäjäkin" mulkoili aika pahasti ku ilmoitin ettei

noi Perseukset sovi vaan pitää uudet hankkia!!! ..No ilmoitin että on ne muutkin ostaneet vääriä,eli itselleen sopimattomia kenkiä :viheltely

Onneksi lenkkeilee itsekkin ja totes että sitten se on PAKKO juosta jos uudet ostat taasen, Onneksi On täällä ollut tollanen kengät osio :kädet

Ja tottahan se on että uudet kengät tai muut lajiin liittyvät hankinnat antavat uutta motivaatiota

ASICS 2100 kengät kokoa 12.5 haluaisin ostaa halvalla pääkaupunkiseudulta. Jumbon Intersport tarjosi 30% alennusta €169.00 ovh:sta, mutta €118.30 on turhan paljon minun mielestäni. Onko halvempia hintoja näkynyt????

Forumin Intersportissa oli mielestäni hintaan 99eur ainakin vielä tänään (tiistaina), näyttivät olevan syksyn 05 mallia, saatavilla olevia kokoja en tiedä.

Edit: äh, pahasti myöhässä... :pallo