Jump to content
Juoksufoorumi.fi

aunu

Alelaari

Recommended Posts

Tammiston xxl:ssä on hyllyssä kaikkia kokoja Hokan atr4:stä mustana hintaan 99 vaikka netissä ei niistä mitään tietoa olekaan. Joutui ostamaan vaikkei ne kauaa kestäkään kun hinnaksi jäi sopuinen 75 euroa.

En tiedä korjaavatko nyt hinnan kun yrittivät minultakin laskuttaa nettihinnan 110 euroa ( ilman alea) mukaan.

3 tuntia sitten, arhimo kirjoitti:

Intersportin viheltäen menee kamppiksen

Kiitti vinkistä, mulla tarttui nettikaupasta Adidas Adizero Boston 6:t, 89,90 + 3,90 = 93,80 eur toimituskuluineen.

Hinta ei ole niin alhainen kuin tässä ketjussa parhaimmillaan,  mutta kokoja oli hyvin. Oon aika monta viikkoa öögaillut mistä löytäisi Bostonit jees hintaan,  tosi iloinen siitä että nyt löytyi :)

On 17.10.2018 at 10.20, Baltsu kirjoitti:

>> XXL

tiesin noin tapahtuvan. Ne tekevät aina niitä muutoksia. Halvimmat kengät saa yleensä aina, kun tilaa heti silloin, kun meiliin tulee tieto alennuksesta illalla. Luulen, että ne ajetaan aikaisintaan klo 24 ne hintamuutokset sinne. Se on monta kertaa käynyt vastaavalla tavalla, kun olen asioita seurannut. Joskus hintaa muutetaan tai vaihtoehtoisesti kaikki alet poistuvat, kun tulee tuo -25%. 

Jatkossa ehkä koitan käyttää tietoa hyväksi. Eli siinä olisi pieni ikkuna ehkä, jossa saisi molemmat alennukset.

Ymmärtääkseni XXL on ollut toistuvasti kuluttaja-asiamiehen hampaissa harhaanjohtavasta markkinoinnista. Tällä kertaa tuotteen hinnassa 15 euroa ei mulle olisi käytännön merkitystä, mutta mielestäni "-25 % lisäale kaikista tuotteista " johtaa harhaan kun tuotteen hintaa nostetaan ennen tarjouksen alkamista. Periaatteesta, hyllyyn jäi XXL:n Supernovat.

FEETin Distance, Trail ja Racer 69 euroa per pari ja Evolutionit 39 euroa pari kotiin toimitettuna: https://feet.fi/collections/models 😲

Vanhojen varastojen tyhjennys taitaa olla menossa uusien värien ja mallien tullessa joskus piakkoin ulos. Kaikki noista malleista löytyy jo kenkähyllystä ja loistavia ovat! Evolutionin hiilikuituhärpäkekengässä on kova tuntuma josta monet eivät tykkää, mutta itsellä sekin tuntuu hyvältä. Tossa mallissa tosin pohjassa on jotain laatuongelmia osassa kenkiä, kuluvat turhan nopeasti. Perkele kun ehdin juuri ostaa Distancet ja Trailit kalliimmalla männäviikkoina...

Eikös se ole peräti laitonta korottaa hintoja ennen kuin alkaa markkinoida tuotteita alennuksella? 

Olen hyödyntänyt noita xxl:n alennuspäiviä yleensä niin että ostan jonkin kiinteähintaisen tuotteen, jonka tuo alennus tekee käytännössä niin halvaksi ettei muualta saa. Kausituotteita kuten vaatteita ja kenkiä usein saa muualta halvemmalla sesongin päättyessä. 

Juoksukauppa pistää vanhat Fenixit pihalle puoli-ilmaiseksi

https://www.juoksukauppa.fi/black-friday

GARMIN VIVOACTIVE 3 MUSIC €269
GARMIN VIVOACTIVE 3 €249
GARMIN FENIX 5 S SAPPHIRE ROSE GOLD €349
GARMIN FENIX 5 X SAPPHIRE €399
GARMIN FENIX 5 SAPPHIRE €349
GARMIN FENIX 5 S SAPPHIRE €349
GARMIN FENIX 5 S €329
GARMIN FORERUNNER 935 €279
GARMIN FORERUNNER 735XT €199

XXL:sta ostin 2x paria Salomon Wings Flyte 2 GTX -kenkiä / 69,90 EUR yksi pari.

https://www.xxl.fi/salomon-wings-flyte-2-gtx-miesten-juoksukengat-tummansininen/p/1142358_1_style

Ainakin tällä värillä tää on varmaan pois menevää mallistoa, ja on ollut haastavaa löytää oikeassa koossa hyvään hintaan. Oon aina tykännyt tästä kengästä, hengittää hyvin mutta jalat pysyvät kuivina, aina, ja on jalassa hyvät. Nelinumeroisia kilsoja kestää.

Off-topic ::: Vedenpitävistä mulla jo on myös hiljan ostetut Adidas Supernovat, jos täällä olis ketju maailman huonoimmille juoksukengille  nimeäisin nää siellä. Tuntuu kuin olis kauhakuormaajan renkaat jalassa, ja kantapää tahtoo nousta kengästä, luulin ne muuttuisi paremmaksi, mutta ei.

Adidaksen verkkosivuja kannattaa seurata. Parin kuukauden välein on muutaman päivän joitain kenkämalleja - 50% alessa ja joskus näihin saa yhdistettyä jonkun alennuksen esim. vielä - 15 prosenttia jos tilaa puhelinsovelluksella. 

Nyt näyttää olevan mm. Ultraboosteja vajaa 90 eurolla ja Adizero Primea satasella. Juoksushortseja ja paitoja myös reilu kympillä.