Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Heinäkuu 2015


OlliL
 Share

Recommended Posts

Hyviä määriä kollegoilla, mutta lepopäivien määrässä taidan mennä kärkeen: 7 päivää huilia.

Juoksua 22 päivää - 261.1 km - 28:15 - 06:30 min/km.

Yksi pyöräilypäivä: runsaat 30 km eli hiukan jäin Soilin määristä.

Yksi patikointipäivä: Runsaat 10 km.

Toisaalta mukiinmenevä kuukausi, kun oikean säären kanssa on ollut pientä taiteilua koko ajan.

Sokerina pohjalla puolimaratonin uusi PB. Samana päivänä myös kesän tähän asti ainoa aurinkorasvoilla läträily. Taitaa myös siihen jäädä.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Hyviä määriä kollegoilla, mutta lepopäivien määrässä taidan mennä kärkeen: 7 päivää huilia.

Juoksua 22 päivää - 261.1 km - 28:15 - 06:30 min/km.

Yksi pyöräilypäivä: runsaat 30 km eli hiukan jäin Soilin määristä.

Yksi patikointipäivä: Runsaat 10 km.

Toisaalta mukiinmenevä kuukausi, kun oikean säären kanssa on ollut pientä taiteilua koko ajan.

Sokerina pohjalla puolimaratonin uusi PB. Samana päivänä myös kesän tähän asti ainoa aurinkorasvoilla läträily. Taitaa myös siihen jäädä.

Kilpailuhenkisenä heti tarkistin ja jes, 8 lepopäivää juoksusta heinäkuussa. Toki noina päivinä lihaskuntotreeniä monesti ollut, kuten eilen. Juoksua 345,38 km, joista eniten mieleen jäi ensimmäiset vetotreenit ja vk:t pitkään aikaan.

Elokuu aloitetaan vähän reippaammin. Kohta noin 26-27 km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kilpailuhenkisenä heti tarkistin ja jes, 8 lepopäivää juoksusta heinäkuussa. Toki noina päivinä lihaskuntotreeniä monesti ollut, kuten eilen. 

Ei prkule - olis vaan pitänyt huilata eilen, niin oltaisiin oltu tasoissa...:026:

Hieman alle 300 km juoksua ja 18 km persettä puuduttavaa pyöräilyä. Ollut jotenkin väsyneen oloista letkuttelua ja harjoittelukin hieman vasemmalla lapasella. 

Stockholms 50 km häämöttää viikon kuluttua. 

Nyt vähän huilia ja malttia, niin oot teräskunnossa Tukholmassa. Viimeisellä viikolla voi hyvin pilata kaiken keräämällä lisää kilsoja ja vielä vähän lisää.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 lepopäivää, 22 liikuntapäivää, juoksua, paitsi yksi kävely. 202 km 21:30 h.

Vuoden kisa, puolimaraton, oli vauhdeiltaan (aika 1:54) ja pituudeltaan ylivoimainen kohokohta. Heinäkuussa oli paljon alle 10 km juoksuja ja ei oikeita pitkiksiä. Tarkemmin katsottuna harjoituksista paljastuu 7 pururatahölkkää, joissa korkeuseroa oli yli 160 m kussakin. Radalla kävin kolme kertaa, yksi niistä 5 km testi alle 25 min. Lopuissa oli ideana verryttely plus tavoitevauhtisuus, toteutus meni joskus pk:n puolelle.

Keskisyke oli 140 eli sama kuin aerobinen kynnykseni. Tällä kertaa kisasykkeeni oli vain laktaattikynnys miinus 3, koska varmistelin loppuosalla matkaa. Koska sykkeet nousevat ja vauhti laskee pururadalla, kävin kokeilemassa yhden maantie-pk: ja huomasin, että 10 km menee alle 60 min pk-sykkeillä.

Link to comment
Share on other sites

576,3 km, 56:20.

Sisälsi 6 vauhdikkaampa lenkkiä, yhden 1/2M-kisan (1:35:18) ja 3 pitkää lenkkiä, joista 2 kuului vauhdikkaisiin lenkkeihin.

Lisäksi kävelyä 2:15 ja frisbee-golfia 1:50.

Hyvä kuukausi, kun unohtaa ainoan kisan epäonnistumisen. Aikamoisen yksipuoliselta näyttää ja se oikeastaan on tarkoituskin. Saisi tosin olla hieman suunnistusta, pyöräilyä ja kuntopiiriäkin joukossa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy