Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Aloittelijoita Turun suunnalta?


Xenia

Recommended Posts

Eilen sovittiin lenkillä, että juostaan Cooper sittenkin Urkkapuiston kentällä Turussa. PeteH ja Halle kävivät eilen tsekkaamassa radan ja totesivat, että Turussa on parempi valaistus ja että radalla pystyy juoksemaan teltan läsnäolosta huolimatta.

Ehdottaisin silti, että ajankohta Cooperille olisi klo 6 (vaikka yhteislenkki jatkossa olisikin jo 17:30).

Minusta olisi kiva myös hiukan kuulla minkälaisia tavoitteita meillä Cooper tulosten suhteen on. Voidaan sitten vertailla kunkin tuloksia ja odotuksia. Minä uskon, että juoksen jotain 2100m. Halle oli eilen kovin optimistinen tulokseni suhteen, mutten itse kyllä uskalla enempää odotella. Eipä tule sitten turhia pettymyksiä :smiley: .

Nyt sitten vaan toivotaan, ettei tule lunta ja pakkasta ennen torstaita. Tuo sade saisi kyllä jo vihdoin loppua!!

Pitäisiköhän tästä laittaa oikein oma otsikko? Kaikki konkarijuoksivat eivät välttämättä eksy tämän otsikon alle katsomaan...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

i'm back. Voisin lähteä mukaan coooperille, vaikka viimeiset 2 kk ovat muodostuneet talvitauoksi. Juoksua tyyliin max kerran viikossa, ahistus...

Mutta Nyt alkaakin siis kova treeni, ja mikä onkaan parempi kuin aloittaa treenikausi cooperilla:) En kyllä koskaan ole sellaista juossut eli vaikea sanoa mitään ajasta. Onko 3000 kovin paha? taitaa olla vähän liikaa. Olen kyllä hidas juoksija kaiken kaikkiaan. Noh, laskeskelen tässä hieman km-aikoja ja vahvistan lopullisen tavoitteeni myöhemmin. Hyvää viikonloppua kaikille.

Link to comment
Share on other sites

No nyt laskin. Hankala yhtälö laskea tuota km-vauhtia komelle tonnille tällaiselle tippaleipäaivolle :) Enivei en pysty. Eli lähden koittamaan 2600 metriä. Sekin voi olla liikaa. Mutta mulla on yleensä tapana tehdä epärealistisia tavoitteita, miksi siis nytkään poiketa kaavasta.

Link to comment
Share on other sites

Päivä on siis 14.12 ja aika klo18.00?

Juup! Kiva, että saadaan lisää innokkaita! Mua on jo alkanut jännittämään koko Cooper -älkää kysykö miksi. Ehkä kouluajoilta on vain jäänyt kauheat muistot, jotka nyt pulpahtelevat pintaan :huh: . Sekin mietityttää, että miten ihmeessä sitä oikein osaa lähteä sopivalla vauhdilla liikkeelle :conf: .

Link to comment
Share on other sites

Väliviikolla sitten "kinkunsulatus" lenkille isolla porukalla!

Mihin aikaan tämä mahtaa olla? Ei sillä että luultavasti pääsisin, kun ajattelin lähinnä pitää lepoa joulutauon, mutta metkaahan se olisi tavata seppolalaisia.

Anteeksi että kysyn kun 89,5 %:n varmuudella en kuitenkaan tule (ei ole lenkkikenkiä yms.).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy