Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Runningidiot

Täysmatka Euroopassa 2016

Recommended Posts

Kalmar ja Köpis myydään todennäköisesti päivässä - kahdessa loppuun. Tosin nyt alkaa olla aika paljon kisatarjontaa Euroopassa, joten myyntiajatkin saattavat pidentyä.

Kalmarin majoitukset ovat liki kaikki keskustassa ja menevät edellä mainitusti Nirvanan kautta. Epäinhimillempi vaihtoehto on perhemajoitus tai mökki jostain Kalmarin ulkopuolelta tai Öölannin saarelta.

Köpiksessä löytyy majoitusvaihtoehtoja maalialueen läheltä hyvin. Itse oltiin toissa vuonna Best Western Cityssä, joka oli kahden korttelin päässä. Hyvä kaupunkihotelli, tosin pienehköt huoneet tekivät kahden pyörän rassaamisen aika haastavaksi.

Yksi mielenkiintoinen lisäys tähän threadiin on myös tänä vuonna ensimmäistä kertaa kisattu IM Maastricht.

Kalmarista hädin tuskin kotiin päästy ja pari päivää oon tässä vaihtoehtoja selaillut. Köpis on korkealla listalla, kuten myös tuo Challence Denmark. Muita OK vaihtoehtoja on Challenge Almere-Amsterdam tai IM Barcelona. Ykkössijaa taitaa tällä hetkellä kuitenkin pitää Challenge Poznan, jonka osallistumismaksu on muihin verrattuna pieni ja Puola muutenkin todella halpa maa.

Kalmarin majoituksista vielä, itse majoituin hotelliin Öölannin puolella Borgholmissa. Kyllähän siitä jonkun verran tuli edestakaista ajelua, mutta jos on oma auto matkassa, niin ei mitenkään mahdotonta.

Ykkössijaa taitaa tällä hetkellä kuitenkin pitää Challenge Poznan, jonka osallistumismaksu on muihin verrattuna pieni ja Puola muutenkin todella halpa maa.

Eikös tämä ole puolikas? Kiinnostuin itsekin tapahtumasta, mutta kotisivuilta en löytänyt mainintaa kuin puolimatkasta.

EDIT: Onhan siellä täysmatkakin kun tarkemmin tutkii sivuja. Pitää tajuta valita välilehti ETU 2016. 

Muokattu

Päädyin itse ilmoittautumaan Köpikseen. Diamond, ainakin nyt näkyy olevan vielä tilaa (ilmohan aukesi maanantaina), mutta eiköhän nuo suht nopeasti myydä loppuun. Nirvanan kautta tietty pääsee myöhemminkin, mutta hinta on pikkasen kovempi. 

Mulla vielä mietinnässä, mikä olisi sopiva puolikkaan kisa sen "pariksi" - vähän tulee tyyriiksi, jos ulkomaille sellaistakin lähtee kisaamaan. 

Itse alko myös kiinnostaa tämä Challenge Poznan. PIti alunperin mennä täydenmatkan kisa Suomessa ensi kesänä, mutta mutta miten kävikään. Ainoa viikonloppu jolle on tärkeää menoa, on juuri tuo 6.8., joten pakko sitä on tähyillä kilpailuja ulkomailta.

Tuo Challenge Poznan on kyllä huokean hintainen verrattuna moneen muuhun kisaa. Kisamaksu taitaa olla tällä hetkellä jotain 260€ luokkaa ja lennot Poznaan saisi n. 200€:lla. Hotellissa yöpyminen myös edullista, joten ainakin lompakko kiittäisi.