hollywood555 Lähetetty 10. lokakuuta , 2006 Share Lähetetty 10. lokakuuta , 2006 vähän taustatietoa!nyt viikon ajan olen taas kuntoillut kahdeksan vuoden tauon jälkeen!kerralla jaksaa hölkätä vähän reilun kilsan mutta reipasta kävelyä kyllä pystyy muutaman tunnin!reilu kolmikymppinen kaveri ja 181/100 paino on jäänyt vanhoista punttiajoista,tupakin olen vähentänyt kahdesta askista puoleen askiin!kokeilin piruuttani cooperia ja 1700m meni josta vajaa puolet kävelyä!nyt pitäisi päästä 3kk kuluttua n.2300! joten jelpatkaapa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsu Lähetetty 11. lokakuuta , 2006 Share Lähetetty 11. lokakuuta , 2006 Eiköhän tuo 2300 tule ihan kun vaan jaksat käydä lenkillä ja pikkuhiljaa lisäät juoksun määrään kävelyn lomassa. Aluksi vaikka puol kilsaa hölkkää ja puol kilsaa reipasta kävelyä yhteensä kolme- neljä kilsaa. Ja kohta sä jaksat juosta koko neljä kilsaa ja sitten kyllä tuo 2300 meneekin jo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trouble Lähetetty 11. lokakuuta , 2006 Share Lähetetty 11. lokakuuta , 2006 Mulla ei mene cooperissa kuin 1800. Silti on maraton juostu. En usko, että tulen koskaan pääsemään cooperissa yli 2km, mutta eipä tuo haittaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsu Lähetetty 12. lokakuuta , 2006 Share Lähetetty 12. lokakuuta , 2006 Mulla ei mene cooperissa kuin 1800. Silti on maraton juostu. En usko, että tulen koskaan pääsemään cooperissa yli 2km, mutta eipä tuo haittaa. Koskas olet viimeksi cooperin juossut? Etkös joku päivä ollut 45 minsaa suht reippaasti/kovaa juossut noin 7 km? Sehän olisi (siis 45 min ja 7 km) cooperissa jo lähemmäs 1900 kuin 1800 metriä. Joten jos haluaisit niin 2000 ei tosiaan mikään vaikea sinulle olisi saavuttaa. Mutta kuten totesit ettei haittaa (ja miksipä se haittaisi) niin hyvähän se niinkin. Minä ainakin ihan täysin uskon sinun pystyvän yli 2000 metriin, jos haluaisit. :smiley: Link to comment Share on other sites More sharing options...
trouble Lähetetty 12. lokakuuta , 2006 Share Lähetetty 12. lokakuuta , 2006 Hmm, enpä tullut tuota vertailleeksi. Cooper on kyllä juostu tänä syksynä veren maku suussa ja sydärin partaalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juke89 Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Share Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Tuo 2300 kyllä pitäisi olla lähes jokaisen saavutettavissa oleva lukema, ja 3 kk:n harjoittelulla siihen luulisi pääsevän melko helposti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orteju Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Share Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Minäkin lähtisin noina hipsun opein eteenpäin eli juoksua ja kävelyä sekaisin. Avainsana on säännöllisyys... jos vaan jaksat käydä vaikka 4x viikossa niin varmasti paino alkaa alenemaan ja kunto kohoamaan ja kohta huomaat tavoittelevasi coopperissa ihan eri lukemia. TSEMPPIÄ Holly!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkka78 Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Share Lähetetty 26. joulukuuta , 2006 Ookko lähös RT-hommiin?;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts