Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Guest Rekisteröimätön

Pitoteipeistä

Recommended Posts

Guest Rekisteröimätön

Minkälaisia kokemuksia teillä on pitoteipeistä, onko Swix tai Startin teipeissä eroja, startilla taitaa olla vielä kolmea eri teippiä.

Itse olen käyttänyt Starin +5 -20 teippiä ja suhteellisen tyytyväinen toimivuuteen. Parhaiten toimii kun keli on pakkasen puolella, plussan luonnonlumellakin toimii, hakunilan mäet menee hiihtäen ylös. Ainoa ongelma on plussa keinolumi, mitä nyt taas alkaa ladut olemaan. Toimiiko mikään muu teippi lämpimällä tykkilumella?

Onko kokemuksia?

[h=1]HF814 HF-Pikaluisto[/h] HF-Pikaluisto

Kelialue: +5…-8 °C

Tilavuus: 60 ml

HF pikaluisto pohjautuu Vauhdin HF sarjassa käytettäviin raaka-aineisiin jolloin voiteeseen saadaan erinomainen toiminta ja hyvä kulutuskestävyys. Vauhti HF pikaluisto soveltuu kaikille lumilaaduille.

Parhaimmillaan vahavoitelun päällä, mutta soveltuu myös käytettäväksi sellaisenaan ainoana luistovoiteena.

Onko joku onnistunut tällä voiteella olen pari kertaa nyt käyttänyt. Vanhalla kostealla lumella nollakelillä narisee ja luisto selvästi huonompi kuin kylmänä hangattu ja korkattu perusluistovaha. Nyt kokeilin uudella märällä lumella ja luisto oli koko talven huonoin narisi ja laskuissakin joutui työntämään sauvoilla ettei vauhti olisi loppunut. Suksina oli Salomonin pari joka luistaa todella hyvin pehmeällä lumella.

Guest Rekisteröimätön

Pitoteipeistä ei näytä olevan kokemusta, tai ainakaan kukaan ei ole kokemuksia tänne laittanut. Täytyi sitten itse hankkia niitä kokemuksia. Ostin rexin universal +5 -10. Paljon "räkäisempää", liisterin tapaista verrattuna startin teippiin, ja tällä viikolla plussa keleillä toiminut paljon paremmin, jopa tyydyttävästi.