Jump to content
Juoksufoorumi.fi

6.10

Reino
 Share

Recommended Posts

Näkyy olevan kunnon juoksijat perjantaina vähissä. Kaljallako sitä ollaan heti alkuillasta?

VK lenkki:

1 km verryttelyä,

4 km veto (km-ajat 5.19-5.22-5.18-4.47)

1,5 km verryttelyä.

Avg 144 - max 170.

Naulan kantaan :) juuri avasin Karhu III:n ja päätin jättää tämän päivän väliin vaikka ulkona hieno ilta. No välillä näinkin, voi sitten juosta lauantaina ja sunnuntaina. Luulen, että tällä viikolla saattaa tulla n. 55-60 km > ihan ok, jos näin...

32 minsaa koiran kanssa, keskisyke 124. Taas oli muka niin halvatun vaikeeta lähteä, vasen pohje jumitti mystisesti mutta luulen sen johtuneen siitä että olin tänään töissä hameessa ja siellä on ilmastointi joka jäädyttäis helvetinkin. (Siis töissä se ilmastointi, ei mun hameessa.) Joka tapauksessa- taas olen iloinen että tuli lähdettyä; sinne jäivät pohjejumi, kuukautiskipu, väsymys ja yleinen tyytymättömyys tielle.

Ja minä en ota olutta, vaan orgaanisen rooiboskupillisen. Rock!

Pk:ta vähän ´´kovempaa´´. Keskivauhti oli 6:10/km, mutta kyseessä oli ns. Mäkiharjoitus, eli mäkisellä reitillä josta löytyy pitempiäkin mäkiä. Ylämäet tuli vedettyä kovempaa. Keskisyke oli 154, eli vieläkin korkeahko.:huh:

Tärkeinhän se meinasi unohtua: Elikkäs matka oli päälle 10 kilometriä.

Jaahas, pitäis varmaan vaihteexi kirjoittaa jotakin tänne.

10 km peekoota töistä kotiin.

Oli eka lenkki Vantaan maran jälkee ja sellaista oli menokin. Reidet oli ihan ok, mutta pohjelihakset menivät aivan kivikoviksi jo kilsan köpöttelyn jälkeen. Pari kertaa pysähdyin venyttelemään ja hieroskelemaan pohkeita. Viimeiset 4 km menivät sitten perusdieselillä.

Seuraavan kerran lenkille vasta sunnuntaina.

Edit: ai niin, illan eka viskipaukku menossa...

10.5 km / 1:12:31 / avg.150 / voi elämä sanon minä !!!

Juoksijan polvi alkoi tuntumaan tuossa 7 kilsan kohdalla...hidastin vauhtia, ja vähän helpotti. Vasen jalka tuntui raskaalta...aivan kuin olisi ollut 10 kilon paino mukana (juoksijan polvi siis). Lopussa kiihdyttelin hieman..kipu ei pahentunut, joten kait se on paranemaan päin. Ihmetyttää silti sykkeet tuolla vauhdilla. Normaalisti samoilla sykkeillä vauhti on lähempänä 6 minsan vauhtia, kun nyt oli lähellä 7 minsan vauhtia. Joko olen sairastumassa tai sitten tuo juoksijan polvi painaa tai sitten kunto on vaan yksinkertaisesti laskenut ihan nollaan.