Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tuusulanjärven Maraton, Tuusula, 23.5.2015

duke

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Taas yksi tapahtuma siirtynyt alkukeväästä myöhempään. No hyvä sentään, että eivät ole siirtäneet syksyyn. Sinänsä tämä olisi hyvänä ajankohtana, että jos toukokuun alussa vetää puolikkaan, voisi täällä vetää kokonaisen. Toinen vaihtoehto olisi samaan aikaan järjestettävä Terwamaraton.

Eli kysymys kuuluu: Terwamaraton vs. Tuusulanjärven maraton, onko Tuusulassa selkeesti hitaampi reitti (+tuulisempi reitti), jolloin matka Ouluun kannattaisi?

• 3 months later...

Kovin on hiljaista tässä ketjussa vaikka H-hetki on parin viikon päästä. Liekkö ketään foorumilaisia tulossa vai onko kaikki menossa HCR/HHM:n. Itse ajattelin käydä kevätkunnon mittaamassa puolikkaalla tutulla reitillä. Ennätyksiä tuskin on luvassa :)

Olen kyllä itsekin sitä mieltä että se perinteinen ajankohta olisi ollut parempi.

Tuusulanjärveä tulee kierrettyä 2 kierrosta jos ei rouvan synnytys käynnisty juuri samaan aikaan. Pitkästä aikaa voi vähän jännittää numero kaulassa..

Ei nuo HCR/HHM:ät oikein sytytä. Olen kyllä lupaillut että jos työkaverit saavat inspiksen mille tahansa matkalle niin voin lähteä seuraksi.

Moi,

Tulossa olen kokomatkalle. Reitti menee entisen kotikaupunkini Järvenpään vierestä ja joskus nuorempana on tullut useasti kierrettyä järvi pyörällä.

Reitti on kaunis ja mielestäni hyvä vaihtoehto jos ei ole jo ilmoittautunut HCR:ään tai Tukholmaan.

Tavoitteena olisi toistaa kolmen tunnin alitus, toivottavasti tulisi vähätuulinen päivä ja sopiva lämpötila.

Treenit ovat sujuneet hyvin, huhtikuussa tuli 251 km keskivauhdilla 14km/h ja koko vuodelta kohta 1000km kasassa. Enää pari viikkoa ja sitten pääseekin katsastamaan kevätkunnon :) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy