Vieras Guest Rekisteröimätön Lähetetty 17. joulukuuta , 2014 Vieras Report Share Lähetetty 17. joulukuuta , 2014 Olen suorittanut 12 viikkoa kestävää puolimaratonille valmentavaa juoksuohjelmaa nyt 6 viikkoa. Juoksutaustaa minulla on jo ennestään. Kuusi ensimmäistä juoksuviikkoa sujuivat hyvin ja lenkki kulki. pidin kuitenkin viime viikon kokonaan taukoa juoksemisesta pohjekipujen ja yleisen voimattomuuden vuoksi. Tällä viikolla olen palaillut takaisin treenin pariin hyvin heikoin tuloksin! Lenkki ei kulje, jalat tuntuvat painavilta ja sykkeet nousevat hyvin nopeasti korkealle. Misssä vika? Lenkille lähden aina mielelläni ja fiilis onkin katossa kunnes jalat painavat stoppia ja suurin osa lenkistä menee reippaasti kävellen.. Lainaa Link to post Share on other sites
Seppo 8 758 Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 Report Share Lähetetty 28. joulukuuta , 2014 Taukojen jälkeen on aina vaikeaa. Tuosta viestistä kun on kulunu jo 1,5vko niin lenkit maistuu varmaan jo paremmalle. Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.