Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Forssan Suvi-ilta

Recommended Posts

Olen päättänyt kokeilla HCM-maran sijasta jotain muuta alkukesän tapahtumaa ja tuo Forssa näyttäisi olevan sopiva aikataulullisesti (la 17.6.2006) ja sijainnillisesti (satakunta km Hesasta).

Kertokaahan kokemuksia tapahtumasta, reitistä ja järjestelyistä.

(Toimiiko juomahuolto paremmin kuin viime kesänä HCM'llä ? :hehe )

• Replies 656
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulla on kanssa ankaran pohdinnan alla ensi vuoden ensimmäinen maraton. Tällä hetkellä Yyteri ja Suvi-ilta ovat arpomisen kohteena. Loppukesästä suunnistan Joutsenoon, Vantaalle tai Berliiniin tavoitteena hilata ennätys lähelle 2:50:tä.

Mua ei enää vähään aikaan HCM:llä näe, mikä tahansa reitti on juotavampi... ei vaan siis juostavampi.

• 3 months later...

Ai kaltevaa.... no onneksi toinen jalka on pidempi kuin toinen! :innostunut

Ei hyvä kuitenkaan tuo. Itselläni on Joutsenossa mennyt molemmilla kerroilla juoksu piloille kalvevalla pinnalla kipeytyneiden polvien vuoksi. Tai niinno, eivät ne juoksut ihan piloille menneet, kun molemmilla kerroilla paransin vanhaa ennätystäni, mutta parempaankin ehkä olisi pystynyt ilman polviongelmia.

Voisikohan tuon varalta jotenkin harjoitella ennalta? Voiko yksi pitkä juoksu kaltevalla tiellä jo riittää rikkomaan polvet, vaikkei polviongelmia ennen sitä olisikaan?

Kotiradoillani jalkakäytävä viettää monin paikoin ajotielle päin. Syksyllä kesätauon jälkeen toinen lonkkani kipeytyi ja arvelin sen johtuvan noista kaltevista etapeista.

Voiko kaltevalla pinnalla juoksemisesta muuten olla seurauksena luupiikki kantapäähän? Tiedän erään tapauksen tuoneen mokoman tuliaisen Forssasta.

Voisikohan tuon varalta jotenkin harjoitella ennalta? Voiko yksi pitkä juoksu kaltevalla tiellä jo riittää rikkomaan polvet, vaikkei polviongelmia ennen sitä olisikaan?

Kotiradoillani jalkakäytävä viettää monin paikoin ajotielle päin. Syksyllä kesätauon jälkeen toinen lonkkani kipeytyi ja arvelin sen johtuvan noista kaltevista etapeista.

Voiko kaltevalla pinnalla juoksemisesta muuten olla seurauksena luupiikki kantapäähän? Tiedän erään tapauksen tuoneen mokoman tuliaisen Forssasta.

Ei mulla ennen noita polvet ole juostessa kipeytyneet. Pyöräillessä enemmänkin.

Treenatessa pyrin juoksemaan vuorotellen vakiolenkit eri suuntiin vähentääkseni tuota rasitusta ja jos ja kun tuonne Joutsenon veteraanien SM-maralle Joutsenoon tulee syyskuusssa lähdettyä, niin ainakin osaan varoa siellä omakotialueella niitä pahimpia paikkoja.

• 2 weeks later...