Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
ainatäysii

e-bike?

Recommended Posts

Menee vähän ohi aiheen, mutta olen pariin otteeseen ajanut Electric Arenan crossipyörillä (Quantya

EVO Park Edition) ja kyllähän sähkömoottori jyrää, siinä kun on aina vääntöä tarjolla eikä tarvitse vaihteiden kanssa näperrellä tai kytkintä polttaa. Tehoa tuossa taisi olla maksimiasetuksella 12 kW ja pyörä oli todella äänetön, kevyt ja hyppää hienosti.

Guest Rekisteröimätön

Testasin go expo messuilla jotain noista haibiken xduroista, tehoa oli sen 250w ja olin positiivisesti yllättynyt napamoottorin vääntöön. Vaikka testialue oli pieni (pituus noin 20 m leveys 10 m) sain kevyellä polkemisella tuollakin pätkällä vauhtia noin 15 kmh ennen jarrutusta, moottori reagoi tarkasti polkemiseen ja lisävoiman tuntee. Kokeilin pienintä ja suurinta avustustehoa, myyjä sanoi että latauksella pääsee olosuhteista riippuen 50-100 km

Mulla ollut nyt kuukauden päivät Xduro full seven, on kyllä makea laite, sähköavustus toimii todella hienosti, muuten täysin huomaamatta mutta ajaminen ei rasita:) Maastossa menee hienosti, ainakin minulle ainoa tapa tehdä PK-lenkkejä, sillä ei yksinkertaisesti viitsi vääntää väkisin.

PS. ^siinä ei muuten ole napamoottoria, vaan moottori on keskiössä, vaikuttaa suoraan poljinakseliin. Napamoottorihan on joko etu- tai takakiekon navassa.

Muokattu

Guest Rekisteröimätön

Mulla ollut nyt kuukauden päivät Xduro full seven, on kyllä makea laite, sähköavustus toimii todella hienosti, muuten täysin huomaamatta mutta ajaminen ei rasita:) Maastossa menee hienosti, ainakin minulle ainoa tapa tehdä PK-lenkkejä, sillä ei yksinkertaisesti viitsi vääntää väkisin.

PS. ^siinä ei muuten ole napamoottoria, vaan moottori on keskiössä, vaikuttaa suoraan poljinakseliin. Napamoottorihan on joko etu- tai takakiekon navassa.

juu sori näköjään höpötin jotain napamoottorista, oli tarkotus sanoa keskiö. testasin myös bh:n pyöriä, niissä sitten oli se napamoottori mutta molemmat sekä napa että keskiö tuntuivat tehokkailta, bosch:n ja yamaha:n keskiöt tosin toimii "smoothimmin" kuin bh:n napamoottorit