Jump to content
Juoksufoorumi.fi

42. BMW Berlin Marathon 27.9.2015

Arvostele ketju:

Recommended Posts

• Vieras
Guest Rekisteröimätön

Laitoin postia saksalaiselle matkatoimistolle. 79 euroa yöpymisestä ja 138 euroa ilmoittautuminen eli mukana ollaan. Vähän kalliimpi kuin suoraan mutta oli vähän tälläinen pakko päästä fiilis.

Mistä löysit noin järkevän hinnan? Itse katselin niin hotelleista haluttaan riipiä ihan naurettavia ylihintoja. Meitä on kaksi lähtijää, joista toinen voitti arvonnassa ja minä siis en. Paketti jossa yksi osallistuminen ja kaksi yötä kahden hengen huoneessa näyttää olevan luokkaa 550e+ mikä on Berliinin hintatasolle aivan järkyttävä.

Onko kellään mitään käryä miten toi kevään jälki-ilmoittautuminen toimii? Onko mikä hinta ja saako sieltä ylipäänsä paikkoja? Näillä matkanjärjestäjien hinnoilla tulis edullisemmaksi maksaa osallistumisesta vaikka pari sataa ja varata itse hotelli

Arpaonni suosi täälläkin, ja eka Berliini edessä. Kerran aiemminkin olen ilmoittautunut, mutta telakka kutsui tuolloin. Lennot varasin Air Berliniltä, pe ilta - ma ilta. Hinta mielestäni kohtuullinen 137e. Berliinissä hotellitarjonta näyttää myös olevan moneen muuhun kaupunkiin verrattuna erittäin edullista. Alustavan tutkailun jälkeen 4-5 tähden hotelli ihan pelipaikoilta löytyy todella järkevään hintaan.

Pystyttekö laittamaan linkkiä tohon saksalaiseen matkatoimistoon, katselin niitä mutta noin halpaa en löytänyt? Itse pääsin siis sisään ekalla yrityksellä, mutta kaveri jäi rannalle.

Interair on se firma mitä käytin. Halvin hotelli yhdeksi yöksi 79. http://www.interair.de/marathon-reise/bmw-berlin-marathon-2015/hotel-uebersicht.html

Interair on se firma mitä käytin. Halvin hotelli yhdeksi yöksi 79. http://www.interair.de/marathon-reise/bmw-berlin-marathon-2015/hotel-uebersicht.html

Kiitos tästä vinkistä. Käytimme duunikaverin kanssa yhden yön kortin. Tarkoituksena on tosin yöpyä lähempänä lähtöä/maalia ja paremmassa hotellissa. Tulee silti halvemmaksi kuin nuo kalliimmat hotellit ja paljon halvemmaksi kuin suomalaisten matkatoimistojen matkat.

• 3 weeks later...

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy