Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ti 19.9


Tupu

Recommended Posts

Päivän aloitus minulle vieraaseen tapaan eli aamulenkillä. Reipas 5km 5,50/km vauhdilla, siis vauhtikin oli minulle reipas.

Jotain erinomaistakin löysin itsestäni, kello soi 7:00 ja nousin lähteäkseni lenkille mutta 2 minuutin päästä oli taas peitto korvissa. Sain kuitenkin kammettua itseni lenkille ajatellen, että ei se määrä vaan se että ylipäätään lähtee.

Nyt on hyvä mieli.

Illalla vielä tunti tennistä. 57min avg 125

Tästä tulee hyvä päivä!Tämä oli hyvä päivä

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

50mins, 8,5km, av hr 137, pace avg 05:44, 627kcals

Sumuinen, samea päivä, melko lämmintä, kostea ja tuulista. Päällä pitkät trikoot ja Salomon-paita + Niken kalotti, joka hassusti nousee juoksun aikana. Vähän sellainen imukuppi.

Juoksu kulki oudon nahkeasti nylkyttäen, juoksin Töölöstä Meilahden pururadalle, joka 3x ympäri. Paluumatkalla juoksu alkoi jo kulkea. Ukkovarpaassa pientä jomotusta. Pohkeet ok. Sykkeet ja keskivauhti tuntuivat vaihtelevan oudosti. Keskisykkeeksi tuli lopulta 05:44min/km, joka pitänee paikkaansa. Purtsilla tuli vähän puuskutetua. Olisiko syysväsymystä?:015:

Link to comment
Share on other sites

Tuli tehtyä vaihteeksi muutama veto, että ei kroppa kokonaan pääse unohtamaan nopeampaa juoksua. Harjoituksena oli 4 kertaa 1000 metriä minuutin palautuksilla, alkuun ja loppuun 2 kilsaa hölkkää.

Vedot meni näin:

1. 4:21, syke ka 160, max 171.

2. 4:12, syke ka 163, max 172.

3. 3:58, syke ka 171, max 174.

4. 4:04, syke ka 172, max 180.

Alkuun oli vähän kankeaa, mutta lähti se jotenkin kulkemaan. Kolmas veto lipsahti vähän turhan kovaksi ja viimeinen olikin sitten vähän hitaampi. Hyvä fiilis jäi kuitenkin tästä harjoituksesta.

Link to comment
Share on other sites

Tänään reipasta menoa 13.5km - 5.37min/km. Sykkeet noin 85% maksimista. Keskityin siihen, että juoksu olisi rentoa ja kevyttä. Tykkään näistä vauhdikkaammista lenkeistä enemmän kuin perus nylkytyksestä :)

Hienosti menee savotar.

Itse kävin puolisen tuntia hölköttelemässä. Hiki tuli. Ja mihin ihmeeseen mulla on parhaat juoksusukat hävinneet? En ole nähnyt niitä sen jälkeen kun kokonaisen juoksin. Ei harmainta aavistusta, mihin ne työnsin sen jälkeen. Ei mitään muistikuvaa.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy