Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Movescount

Arvostele ketju:

0201346
 Share

Recommended Posts

mulla on ambit ja laitoin sen linkin läppäriin ja appin kännykkään 

kun lykkäsi kellon läppäriin kiinni sieltä siirtyi joitakin kymmeniä vetoja tuhannesta eli siis semmosia mitkä oli jo movescountissa

en tiedä onko sillä edes väliä mutta saako ne kaikki sieltä jotenkin siirrettyä vai säilyykö movescount niin että sieltä voi niitä vanhoja käydä kattelemassa jos semmonen tarve tulisi ?

2 hours ago, perttu said:

Kannattaa vain hankkia se Polarin H10 vyö suosiolla ellei sitten jo ole.. Sillä oikea sykehän noista ei nyt ole kumpikaan vaan toinen on mittavirhe ja toinen on virheellinen arvio.

Kyllä se H10 tekee myös mittavirheitä, mutta yleisesti ottaen se sekoaa paljon vähemmän kuin Smart sensor. Hain viime vuonna maksimisykkeitä. Mittari H10 näytti 196, Movescount suodatti 188 ja itse päädyin käyriä tutkimalla laittamaan max sykkeen arvoon 186. Käytän nyt molempia ristiin ja Smart sensor on ns. PK-sykevyö.

6 tuntia sitten, kari.t kirjoitti:

mulla on ambit ja laitoin sen linkin läppäriin ja appin kännykkään 

kun lykkäsi kellon läppäriin kiinni sieltä siirtyi joitakin kymmeniä vetoja tuhannesta eli siis semmosia mitkä oli jo movescountissa

en tiedä onko sillä edes väliä mutta saako ne kaikki sieltä jotenkin siirrettyä vai säilyykö movescount niin että sieltä voi niitä vanhoja käydä kattelemassa jos semmonen tarve tulisi ?

Ainakin mä sain sieltä suunto appsin kautta kaikki siirrettyä, mutta siitä on jo aikaa. Pitää siis tehdä suunto appsin kautta asetuksista ja yhdistää movescount Iin. 

No nyt on uusi H10 sykevyö ollut testissä muutaman lenkin verran ja hyvinkin yhdenmukaista dataa sekä mobiiliversiossa että Movescountissa.

Mutta sitten ilmeni uusi ongelma: mobiiliversiossa sykerajat on erilaiset, kuin mitä itse olen tuonne Movesountiin asettanut. MIstä saan ne mobiiliversion sykerajat asetettua oikein?

Sykerajat taitaa olla kello/urheilutilakohtaiset ja tuolla mobiilisovelluksessa et muistaakseni voi niitä ainakaan nykyisellään muuttaa. Lataamalla harjoitusdatan edelleen em. muihin sovelluksiin kylläkin voit muutella niitä jälkikäteen.

Oletko kokeillut Movescountissa muokata niitä sykerajoja ko. urheilutilan asetuksissa ja sitten synkronoida ne asetukset Ambit kelloon ennen harjoitusta?

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy