Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Movescount

Arvostele ketju:

0201346
 Share

Recommended Posts

tunti sitten, X66 kirjoitti:

Mulla on ollut nyt Spartan Ultra vajaat pari vuotta enkä ole kyllä katsonut Movescounttia kuin satunnaisesti.

Olen käyttänyt Suunto App:ia koko ajan ja vähitellen siihen on lisätty toimintoja ja nyt datat näkyvät jo ihan hyvin sekä yksittäisestä harjoituksesta että yhteenvetona.

Mä siirryin yhdessä vaiheessa Appiin, mutta turhauduin siihen, kun kaikkia Spartan Ultran asetuksia ei voinut säätää sovelluksen tai kellon kautta. Esimerkiksi ilmanpaineanturin toimintamallia tai lokikirjan tallenusväliä. Myös pidempien gpx-reittien siirtäminen kelloon meni aina reisille. Ja BT-yhteys oli tooooodella hidas.

Paloi sitten käpy koko kirottuun Appiin ja palasin takaisin Movescountiin. Ja kaikki toimi taas hyvin. Mutta ei näköjään enää kauaa 😖

Suunto ei halua kertoa kaikkea. Onhan siellä se Sports-Tracker haara johon harjoitukset myös synkronoituvat, mutta siitä ei ole oikein muuta iloa kuin katsoa karttaa isommalta näytöltä. Softankehitys taitaa olla enemmän noissa uusissa härpäkkeissä ja siellä ei sitten uskalleta luvata tuota ylläpitotukea ennenkuin jotain saadaan valmiiksi?

Nehän joutuvat lykkäämään Movescountin sulkemista kunnes toinen keino muokata asetuksia toimii.

21 tuntia sitten, mov kirjoitti:

En löytänyt keinoa poistaa Suunto-tiliäni. Muita yhteystietoja Suunnolle ei anneta kuin puhelinnumero. Surkea tilanne kertakaikkiaan. No ainakaan Suunnon kelloa ei tule ostettua enää ikinä.

Hassu sattuma kävi hiljattain kun olin ensimmäistä kertaa käymässä Oittaan ulkoilualueella. Kävin suunnistamassa siellä omatoimirastit jotka meni ristiinrastiin ilmeisen suositun Frisbeegolfradan kanssa, puhelin oli kauempana autossa, mukana metsässä vain SpartanSport. Juoksin siellä oman radan joka päätyi menemään aika monen "tiiauspaikan" ohi. Päivä sen jälkeen kun olin ladannut moven Movescounttiin on YouTube pullollaan frisbeegolf videoita, vähintään joka kolmas suositeltu video lajista jota en ole koskaan googlettanut enkä puhunut siitä kenenkään kanssa vuosiin.

16 tuntia sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

Mä siirryin yhdessä vaiheessa Appiin, mutta turhauduin siihen, kun kaikkia Spartan Ultran asetuksia ei voinut säätää sovelluksen tai kellon kautta. Esimerkiksi ilmanpaineanturin toimintamallia tai lokikirjan tallenusväliä. Myös pidempien gpx-reittien siirtäminen kelloon meni aina reisille. Ja BT-yhteys oli tooooodella hidas.

Paloi sitten käpy koko kirottuun Appiin ja palasin takaisin Movescountiin. Ja kaikki toimi taas hyvin. Mutta ei näköjään enää kauaa 😖

Sama täällä. Nyt on kovat odotukset uuden Polarin suuntaan.

On 1.10.2020 at 04.57, mov kirjoitti:

En löytänyt keinoa poistaa Suunto-tiliäni. Muita yhteystietoja Suunnolle ei anneta kuin puhelinnumero. Surkea tilanne kertakaikkiaan. No ainakaan Suunnon kelloa ei tule ostettua enää ikinä.

Kyllä Suunto-sovelluksessa ainakin voit poistaa tilin. Asetukset -> Tilin asetukset -> Poista tili.

On 30.9.2020 at 18.29, Umpimähkä kirjoitti:

Mitä sinä @perttukäytät analyyseihin?

Itse käytän lähinnä Runalyze:a, joka on joustava mutta ei ehkä yksinkertaisin käyttää tai asultaan moderni. Lisäksi tiedot menevät Stravaan. Ohjelmiahan on useita ja nuo Movescountin näyttämät asiat löytyy kyllä useammasta.  Itse neuvoisin yhdistämään sen sovelluksen aluksi vaikka useampaan eri ohjelmaan ja kokeilemaan minkä ominaisuudet vastaa omia tarpeita parhaiten kun ihmisten tarpeet ovat niin erilaiset.  Taitaa olla nyt 57 palvelua sovelluksessa joihin uusien treenien tietoja voi automaattisesti synkronoida. Strava, Training Peaks, Runalyze mm. sellaisia optioita joissa onnistunee näyttää vähintään samat asiat kuin Movescountissa ja voi esim. vaihtaa sykerajoja jälkikäteenkin mitä ilmeisesti toivoit.

Sain Suunnolta viestin. Ymmärsin tämän nyt niin että Movescount jää olemaan päivityksiä ja asetuksia varten, mutta siitä poistuu harjoitusten synkronointi. Eli käytännössä suuri osa pilvipalvelusta irroitetaan Movescountista, mutta jossain pitää vielä säilyttää asetukset. Tosin viestissä puhutaan vain SuuntoLink:istä, mutta eihän sillä yksistään asetuksiin pääse.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy