Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Eurajoen uudenvuodenjuoksu

Recommended Posts

Sinne on pyydetty oikein useamman kertaa. Ainakin yksi kaveri siis olisi tiedossa, ettei tartte ihan yksin jolkotella. Ei varmaan tuu juostua veren maku suussa. Olishan se erilainen aatto. Mul vaan tahtoo olla ongelmia ton iltavalvomisen kanssa, jos menee niinkuin juoksut pitkäksi... :viheltely Ja juomistahan jokainen huolehtii itse (ainaskin jälkikäteen)...

Tarkoituksena on mennä. Onko muita Seppolaisia lähimailla?

Tarkoituksena on mennä. Onko muita Seppolaisia lähimailla?

Pitäisi olla. Ja nautitaan koko rahan edestä eli 9km:lle lähdetään. Toinen matkahan on 5km.

Pakkasrajakin kisalla on, mutta en tiedä mikä se on. Itse en pakkasesta välitä mutta vesisateessa en lähde Eurajoelle asti itseäni kastelemaan uutenavuotena.

Viime vuonna sää oli hyvä. Reitillä oli vähän irtolunta, mutta ei haitannut.

Eikös se toinen matka oo 5,5 km.

Ja tosiaan se pakkasraja on ollut 17 ainakin joskus, mut muistaakseni siellä on kyl juostu jos haluukkuutta on ollut millä ilmalla ja kelillä vaan.

Viime vuoden tulokset kertovan lyhyen matkan olevan 5.3km. Lyhyt matka on paljon suositumpi, että ehtii ottamaan vastaan uutta vuotta. Minä kuitenkin vedän sen pidemmän koska olen niin hidas.

Pakkanen mitataan klo 17, jos ollaan rajoilla niin ehtivät ilmoittamaan, ettei tarvitse turhaan tulla. Tässä on takavuosina ollut kylmiäkin vuodenvaihteita, ainakin 2001 ja 2002. Aina ollaan juostu kuitenkin. Itse olen ollut vain viime vuonna siellä. Kivaa oli ja mieli tekee uudestaan.

Tonne Eurajoelle olis siis tarkoitus lähteä uudenvuoden juoksuun. Tällä hetkellä kunto ei oo paras mahdollinen, kiitos poskiontelotulehduksen, mut elämä alkaa kuitenkin voittaan. Ens viikolla pitäis päästä harjoittelemaan. Mut nuo Eurajoen matkat on niin lyhyitä, et ne ny menee melkein kontaten eikä tarkotuskaan oo mennä sinne juokseen veren maku suussa, vaan nauttimaan mukavasta tapahtumasta.

Taidan värkätä Seppo -banderollin mukaan, josko joku muukin löytyis illan pimeydessä. :heilutus

Siel nähdään, jos muita tulee mukaan :innostunut

• 1 month later...

Terveisiä Eurajoelta. Kun Porin suunnalla satoi illansuussa vettä, ajattelin jättää tämän väliin. Viestit Eurajoen suunnalta taas kertoivat ettei siellä kastu kuin sisältä päin. Sinne tuli ajeltua ja 9km pisteltyä.

Hyvin meni harjoitteluun nähden. Keli oli hyvä, tuulinen mutta taivaalta ei satanut mitään.

Hyvää uutta vuotta kaikille, erityisesti satakunnasta oleville palstalaisille.

reitti tosin oli hyvä, jokseenkin kengän pohjaan tarttuneen lumen takia liukkaan oloinen. Sen puolesta sää salli, että taivaalta ei mitään alas tullut, vaikakin vastatuuli oli yhdellä pitkällä suoralla suht kovaa...järjestelyt toimi hyvin ja tarkoituksena juosta eurajoella uudenvuodenjuoksu toistekin.. :kädet

Mä kans olin Eurajoella. Menivät noi toiset niin hurjaa vauhtia, että ihan huimas. Mut kiinnostava tapa viettää uudenvuodenaattoa. Keli vaan oli kohtuuttoman liukas. Olisivat edes pikkasen hiekottaneet. No ajasta en kehtaa puhella, mutta mukavaa oli. Matkan varrella yleisöä juhlatunnelmissa :kädet

Kiukkuinen ukko kotoa lähdettäessä ja aivan raivostunut, kun kotiin menin... et silleen :oops: