Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Aktia-Cup 2006-7


Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Se alkaa taas, kahden kuukauden päästä. Viime vuonna mulla oli kova meininki juosta kaikki viisi kisaa, mutta elämä esti ja tuli hilsettä sun muuta niin että siihen ensimmäiseenhän se jäi. Tällä kaudella menee ainakin kaksi!

Hyvä unaz, oikia meininki! Missäs sitä on oikeen luurattu? Eka Aktian jälkeen on pikkujoulutki, sinne mukaan ehdottomasti.

Iteki aattelin kierrellä vähän useamman Aktian tulevana talvena.

Link to comment
Share on other sites

Mulla jäi kaikki Aktia Cupit juoksematta viime kaudella vaikka olin muka tulossa mukaan.

Tänä vuonna täytyy ryhdistäytyä! No onneksi Mensonge muistuttelee asiasta jos tämä mies meinaa luistaa tai keksiä huonoja tekosyitä, vai mitä?

Saatan pari kommenttia heittää kyllä ;) Ite kaavailin joko maravauhtisen juoksun trenausta. Eli vaikka 39min aikoja ja seurailla, mitä syke kertoilee. Tai sitten vois juoksennella semmosia pikkuhiljaa kovenevia aloittaen 40min tasosta ja keväällä, jos luoja suo, 37min ehkä. Kunhan nyt tuon Jampan kanssa olis maaliskuussa samalla kilometrillä, jälleen ehkä..

Link to comment
Share on other sites

Se alkaa taas, kahden kuukauden päästä. Viime vuonna mulla oli kova meininki juosta kaikki viisi kisaa, mutta elämä esti ja tuli hilsettä sun muuta niin että siihen ensimmäiseenhän se jäi. Tällä kaudella menee ainakin kaksi!

Hehe.. Itse juoksin kyllä ihan hilseen kanssa sen maaliskuun kisan eli se ei ainakaan ole este. Tarkoitus olisi mennä nyt mahdollisimman moneen. Tulipa vaan mieleeni että millaisessa kunnossa se reitti on ollut oikein kunnon talvina?

Link to comment
Share on other sites

Tulipa vaan mieleeni että millaisessa kunnossa se reitti on ollut oikein kunnon talvina?

Tuolta maantiejuoksun sivustolta löytyy kunkin kuukauden kohdalta kuvaus

tien kunnosta vuodesta 1 lähtien lukuunottamatta selvästi plus-asteisia kelejä.

http://www.talli2000.fi/kilpailut/index3.htm

Mutta milloin on ollut oikein kunnon talvi Vantaalla? Ja millainen on kunnon talvi? Vuonna 2002 oli Hakunilan uudenvuodenjuoksussa pakkasta 23 asteen paikkeilla http://www.talli2000.fi/kilpailut/index2.htm, mutta reitti oli hyvä edetä verrattuna viime vuoden loskaisiin olosuhteisiin.

Link to comment
Share on other sites

Mutta milloin on ollut oikein kunnon talvi Vantaalla? Ja millainen on kunnon talvi?

Jaa-a.. En asu kaukana (Klaukkalassa) mutta kyllä täällä on talvisin sellaisia kelejä ettei huvita kilpaa juosta. Eli moskaa ja loskaa. Mutta toi maantiejuoksuhan on autotiellä joten kai se on ihan juostavissa vaikka mitä tulisi taivaalta..

Link to comment
Share on other sites

Jaa-a.. En asu kaukana (Klaukkalassa) mutta kyllä täällä on talvisin sellaisia kelejä ettei huvita kilpaa juosta. Eli moskaa ja loskaa. Mutta toi maantiejuoksuhan on autotiellä joten kai se on ihan juostavissa vaikka mitä tulisi taivaalta..

Kyllä se on ollut mielestäni ihan juostavissa, 12 osakilpailussa olen ollut mukana 03 - 06 kausina. Jos nyt sakea sankka lumipyry tulisi, niin siinähän sitä olisi lisähaastetta. Lähtöhässäkässä kannattaa olla varovainen. Sarjapassin ostin yhtenä kautena, mutta juuri tällöin osallistumiset jäi kolmeen kertaan, no ei se kahden euron tappio harmittanut. Enemmän harmitti maksaa 5X5=25, mikä teki 8 euroa enemmän kuin sarjapassilla.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy