Jump to content
Juoksufoorumi.fi
Sign in to follow this  
Guest Rekisteröimätön

Tonni kolmeen minuuttiin?

Recommended Posts

No mä tähtään täs parin vuoden sisään et 800 m menis siinä 2-2.15 sisään ...(IKÄ 45 tänä vuonna) en tiedä pääsenkö(tai sit huonompia aikoja ) !? pohjia on mutta viime 15v on ollu aika laiskaa reeniä:voitto: !? Motivaatio kun ei enää ole kovin hyvä !? mutta jonkun verran kuitenkin reenaan ... nyt motivaatio taas yllättävän hyvä jos vaikka syksyllä lisää km mittariin (katsotaan )!! REENI INTOA ! ! ! ! ! !

Mäntsälän tonni olis nyt tämän viikon torstaina. Edelleen on tarkoitus sinne lähteä, onko muita tulijoita?

Mun on pakko jättää väliin - valitettavasti. Ei toi bursa ole rauhoittunut vieläkään. Olin just tekemessä pari tonnia ja 2-satasta radalla. Lenkkareilla menee ihan ok, mutta treenin jälkeen ärtyi pikkusen. Täytyy nyt rauhoitella, että pääsis edes aikuisviihteestä nauttimaan.

Onnittelut Jokke hienosta kasin rykäsystä Lempäälässä, hieno tulos! Ja tsemppiä tonnille, alle kolmen menee.

Mun on pakko jättää väliin - valitettavasti. Ei toi bursa ole rauhoittunut vieläkään. Olin just tekemessä pari tonnia ja 2-satasta radalla. Lenkkareilla menee ihan ok, mutta treenin jälkeen ärtyi pikkusen. Täytyy nyt rauhoitella, että pääsis edes aikuisviihteestä nauttimaan.

Onnittelut Jokke hienosta kasin rykäsystä Lempäälässä, hieno tulos! Ja tsemppiä tonnille, alle kolmen menee.

Harmillista, mutta ei voi mitään. Toivottavasti pääset terveellä jalalla viihtymään aikuisten kisoihin Jyväskylään.

Ja kiitos. Vauhtia on nyt löytynyt radalle vähän lisää, kun jätin muita hupailuita (suunnistus, maastopyöräily jne.) toistaiseksi vähemmälle ja treenien painopiste on ollut pari viikkoa pelkästään ratajuoksuissa. Se on sitten eri juttu kestääkö vauhti koko tonnia, mutta pian tuo selviää.