Jump to content
Juoksufoorumi.fi

madass

Hehkutus- ja fiilistelyketju

Recommended Posts

Vettä tulee kaatamalla eikä mikää päivä ylity 12c. Aamusin voi olla nolla tai kolme plussaa. 
Mikä helkkarin kesä? Juhannuksena saa sit sataa lunta, ei käy kateeks festariördääjiä ku ite nauttii lämmöstä ja hyvist leffoista himassa eikä tuu paha olo <3

Eilen eka maastolenkki sortseissa ja t-paidassa. Oli jopa ihan kuuma. Ja kesäinen olo. Tokihan ois voinu varmaan sortsit tempassa koipiin asfalttitankkauksessakin,  mutta pitkähihanen paita on itellä ainakin pysynyt eiliseen tiukasti päällä. Tahi takki.

+16, tänäänkin aivan yhtä oiva ilma! :)

• Like 2

Kivuitta selvisin perjantai-illan maratonista, no mitä nyt kaksi rakkoa hiertyi varpaisiin (sekin aika ihme, mutta dg: sukkien - Craftin kompressio- päkiäosat olivat jotenkin "levahtaneet" ja venyneet pesussa, sukka alkoi hiertää 20 km kohdalla. Eniveis, hyvä hyvä, tästä on hyvä jatkaa jolkottelua, kun 2 maratonia saatu plakkariin tälle keväälle :)

• Like 7

On 25.5.2019 at 18.14, Tracey kirjoitti:

Oli... kuinkas monta päivää kuuma ja kaunista, 2 viikkoa? 
Ja nyt on seuraavat 2 viikkoa joka päivä sadetta ja enintää 10c.
No, kerkesin viimeviikolla sentäää 2 kertaa käymää lenkillä ja olin ihan tyytyväinen omaan kuntoonikin.

Suomen kesä on kylmä ja vähäluminen. Tulin just pitkältä pyörälenkiltä +22C tuuleton aurinkoinen päivä. Lauantaina alkaa virallisesti tän pallon puoliskon talvi ja lunta on luvassa polviin asti. Maanantaina sitten rämmitään lumessa vertical 1.5K. 

• Like 1

Eilen luvattiin jossain, että kesäkuusta tulee hieno ja juhannuksenakin olisi lämmintä. En uskalla katsoa sitä ennustetta, jotten pety, mutta toivotaan ainakin 30C joka päivälle. Olisi kiva voida aloittaa maantiepyöräilykausikin kohta. Vielä ei ole tarennut ajaa. Viime kevät oli lämpimämpi, silloin pääsin jo toukokuun puolivälissä polkemaan, mutta edellisenä vuonna taisi mennä viileiden kelien takia heinäkuulle.

+18C puolipilvistä ja heikkoa tuulta sellaista eniten toivoisin nyt kesätreeneihin. 

Just sopiva hikitreeneihin. No toivominen ei tule olemaan useimmissa asioissa totuus. 

Fiilistelin vanhan kilpapyörän kanssa jossa on liimattavat tuubirenkaat.

No fiilistelyt loppui eka kerta 8km ja toisella 1km, kun rengas irtosi vanteelta. 

Uudella renkaalla tuosta selviää on patti tullut renkaaseen. 

Liimaajassa ei ole vika 25v tuota tehnyt tuolle pyörälle. Ranskalainen Motobecane teräsrungolla. 

1 tunti sitten, kimmoke kirjoitti:

fiilistelyt loppui eka kerta 8km ja toisella 1km, kun rengas irtosi vanteelta. 

Uudella renkaalla tuosta selviää on patti tullut renkaaseen. 

Liimaajassa ei ole vika 25v tuota tehnyt tuolle pyörälle. Ranskalainen

Mulla kans oli mennyt Vyö poikki eturenkaasta, joten piti ostaa uus etufillafi, jotta uskaltaa lähteä mihinkään pitemmälle... Siinä oli kans semmoinen pattura, joka vompotti... 

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

+18C ei ole kesä, eikä myöskään, jos aurinko ei paista.

Kesä on kesällä. Puolipilvinen on just hyvä. 

Mieluummin +18C kuin Bangkok +38C ja kosteus lisäksi. 

Nyt oli kysymys treenaamisilmasta eikä mistään hietsun auringonottajista. 

Typerintä mitä ihminen voi tehdä, mennä rantalomalle tai hietsuun. 

Kerran kävelin tuolla ja ei sieltä muuta löytänyt kuin paskat kalliolta, siis ihmisen, kun oli paperia käyttänyt. 

Hautausmaa oli mulle parempi paikka kävellä. 

Se on ok paikkana. Sinne ne auringonpalvojatkin päätyy ihosyöpineen. 

tunti sitten, KooTee kirjoitti:

Mulla kans oli mennyt Vyö poikki eturenkaasta, joten piti ostaa uus etufillafi, jotta uskaltaa lähteä mihinkään pitemmälle... Siinä oli kans semmoinen pattura, joka vompotti... 

Tollainen voi tulla kun ajaa rotvallin reunaan liian kovaa. 

Ite yritän aina keventää iskua. 

Noi perhanan kivimiehet kun ei osaa upottaa sitä kiveä asfaltin tasalle? 

3 tuntia sitten, KooTee kirjoitti:

mulla kävi sama homma talvella, kun ulkorengas hajosi sepelin takia. Paikkasin sen, mutta ei se auttanut, kun tuli sellainen kuhmura.

Ketjun aiheeseen. Oon ihan fiiliksissä siitä, että kuulin eräällä firmalla olevan 6-8 miljardia yritysostoihin, mutta kukaan ei kuulemma myy. Siitä syystä en ole fiiliksissä, vaan siitä syystä, että minusta niiden ei tarvitsisi edes ostaa, sillä olen kehittänyt tekemäni tieteellisen tutkimuksen pohjalta vaihtoehtoisen strategian kasvaa tuolla toimialalla suurimmaksi. Aloin tutkia yhtä ilmiötä maaliskuussa 1998 ja nyt alkaa olla sellainen tunne, että saatan osata sen homman kokonaisvaltaisemmin kuin muut ihmiset. Toisaalta olen perehtynyt satoihin tuhansiin sivuihin materiaalia ja tehnyt myös tutkimusta yrityksissä haastatteluin ja muilla havainnoilla, joten olisihan se ihme, jos mitään ei syntyisi. Se on vähän sama homma kuin juoksussa, jossain vaiheessa se kunto putkahtaa sieltä, vaikka se vaatisikin kymmeniä tuhansia tunteja duunia.

Juoksun kannalta eilisiltana oli ihanteellinen keli, +12C ja tihkusadetta. Satakielet lauloivat järven rannassa hämärtyvässä illassa. Loppumatkasta joku paineli kotoaan kylpytakissa kohti rantaa, veden lämpötila taisi olla samat +12C.

• Like 1