Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hehkutus- ja fiilistelyketju

Recommended Posts

• Replies 5,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valmistuin tällä viikolla ammattikorkeakoulusta ja seuraavana päivänä sain alan työpaikan, joskus tuuria minullakin 😊. 

Olen ollut hyvin yksinkertainen ukki, mutta en ole enää! Sillä Helmareitten tuleva hyökkääjätähti putkahti tänään reilusti etuajassa maailmaan...

Keinotekoinen banaaninmaku yhdistettynä antibiottiin ei ollut kyllä hyvän makuista 27 vuotta sitten.   Silloin kolmevuotiaalla pojallani oli ollut hakkaavaa yskää pitkään, pääasiassa poika o

Posted Images

Kävin tossa päivällä väittelemässä :znaika: ja kohta hyppään iltapukuun ja suuntaan karonkkaan.

Fiilikset aika katossa. :bumps:

Paljon onnea! Mutta mä en kyllä ymmärrä, miksi minä en ole vielä saanut tohtorinhattua, vaikka 365 päivää vuodessa väittelen 9-vuotiaan pojan kanssa kaikista maailman asioista maan ja taivaan välillä? Eikä loppua näy (Ehkä siksi mä en sitä hattua oo saanutkaan) :mad0228:

Muista Esssu ne palauttavat treenit sitten siellä makuukammarin puoilella.

Palauteltu on - saatiin nukuttua univelkojakin pois :-) Lenkkeilystä lisäinfoa myöhemmin, kun saan purettua datat mittarilta, vähiin jäi silti... Mutta kaikenkaikkiaan edelleen hehkuttelun arvoinen reissu! Pakko kai tästä on palata arkeen...

Ja onnittelut Emmalle! Toivon mukaan tuo rakas vaimo saa kaikkien hankaluuksien jälkeen oman väittelynsä (ainakin tuolla akateemisella puolella) eteenpäin pian...rankka homma se näyttää olevan joka tapauksessa, ja ehdottomasti juhlimisen arvoinen!

Uskallan ihan vähän hehkuttamaan. Viikolla kävin urheilulääkärin luona, joka kehoitti pitämään juoksutaukoa lisää eli tuonne heinäkuun lopulle ellei jalka tokene. Jalan ongelmat ovat johtuneet pullistuneesta välilevystä.

Tänään kävin kävely hölkällä jossa juoksua oli noin 1,5km. Lenkin jälkeen jalka oli taas kipeä ja ajattelin että lomaa edessä. Kaivoin lääkärin venyttely ohjeet esille ja venytin hamstringia ja selän lihaksia.

PAM!

Loppuillan jalka on ollut aivan oireeton, voi sviddu mikä fiilis jos selän ja hamstringin venyttelyt tekevät juoksemisen taas mahdollisiksi.

jos teksi on sekavaa niin syy siihen on se, että tekstiä tuottaa sekava mies