Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hehkutus- ja fiilistelyketju

Recommended Posts

• Replies 5,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valmistuin tällä viikolla ammattikorkeakoulusta ja seuraavana päivänä sain alan työpaikan, joskus tuuria minullakin 😊. 

Olen ollut hyvin yksinkertainen ukki, mutta en ole enää! Sillä Helmareitten tuleva hyökkääjätähti putkahti tänään reilusti etuajassa maailmaan...

Keinotekoinen banaaninmaku yhdistettynä antibiottiin ei ollut kyllä hyvän makuista 27 vuotta sitten.   Silloin kolmevuotiaalla pojallani oli ollut hakkaavaa yskää pitkään, pääasiassa poika o

Posted Images

• 4 weeks later...

Eka kerta työmatkajuoksua! Töistä kotiin 13 km/1.05 tappotylsää valtatien reunaa, mutta oma hohtonsa siinäkin kun positiivisesti ajattelee. Fillarilla olen tähän asti näin lauantaisin tuon reissun tehnyt, nyt isäntä heitti mut aamulla 06 töihin kun olisi vähän ollut liian extremeä menopaluuna juosta. Loskamoskaa oli kiitettävästi ja varsinkin kun rekka ohitti niin sai virkistävän suihkun samalla. Tuossa työpaikassa olen vain ehä 1-2pv/kk joten harvakseltaan tilaisuutta tulee.

Ei paha kokemus. Olen tuosta matkasta puolet juossut pitkiksen yhteydessä,joten tuttu taival. Ehkä seuraavankin kerran teen samoin jos sen menomatkan saan liftattua.

• 3 weeks later...

Ei ollu Luojan kiitos rasitusmurtumaa! Fiiliksen mukaan saapi reenata, mutta jos ei ala koipi tointua (kipukohta on ja tuntuu, pitkiksiin ei vielä kykene), ehotti ortopedi faskiotomiaa. Kattellaas joulun yli miltä alkaa vaikuttaa.

Silti, tänäänki juostu ja pelattu lätkää, oikeenki hyvä fiilis! :icon_syda:

Hyvä.

Toi faskiotomia oli 90-luvulla aika tavallinen operaatio kroonistuneessa aitio-oireyhtymässä, jos sulla sellainen on (en ole ketjua kovin tarkasti selannut). Mulla tehtiin operaatio onnistuneesti reilut 20 vuotta sitten. Kaksi viikkoa sen jälkeen juoksin käytännössä kivuttomasti ja sillä tiellä ollaan vieläkin (muita jalkavaivoja on kyllä ollut senkin edestä, mutta se on jo toinen juttu...)