Jump to content
Juoksufoorumi.fi

madass

Hehkutus- ja fiilistelyketju

Recommended Posts

Posti toi Oulun Terwan Diplomin jossa oli painettuna "kauden kärkiaikani" puolikkaalla.

Taidan hankkia sille kultakehykset.

Se olikin kesän ainoa kisa jossa juoksu kulki ilman ongelmia.

Muut meni juksutapahtumien ilmapiiriä fiilistellessä- eli ei sittenkään niin huonosti.

Posti toi Oulun Terwan Diplomin jossa oli painettuna "kauden kärkiaikani" puolikkaalla.

Taidan hankkia sille kultakehykset.

Se olikin kesän ainoa kisa jossa juoksu kulki ilman ongelmia.

Muut meni juksutapahtumien ilmapiiriä fiilistellessä- eli ei sittenkään niin huonosti.

Mulle tuli kanssa sellainen diplomi...sotkivat nimittäin Juoksijalehteen mulle puolituntia huonomman ajan...Oulun Terwalla juoksi kaksi naista samalla juoksunumerolla eli minun numerolla ja tietysti se huonompi aika merkattiin mulle. Levin Ruskalla kun juuri olin tullut maaliin, niin siitä aidalta alkoi joku mieshenkilö antaa meriselitystä miksi näin oli käyny...sattuneesta 42,195 kilometristä johtuen en jaksanut oikein keskittyä selitykseen...

diplomi on hieno

Jeeeeee :) kävin kävelee malmin kentän ympäri eikä vasen jalka oireillut yhtään. Nyt vaan tarkkaillaan tilannetta ja toivotaan et pääsin pelkällä säikähdyksellä ja ei ollut mistään vakavammasta vammasta kyse. Oli ja on tosi hieno keli nauttia luonnossa liikkumisesta, nyt voikin hyvällä mielellä lähteä moottipyörällä ajelemaan....