Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hehkutus- ja fiilistelyketju


madass

Recommended Posts

Työpaikalle tulee huomenna juoksumatto, jeee!:026:

Joo päättelin että se tulee ihan mua varten, kun työkaverit ei juokse, ja asiakaskunta on mummoja ja pappoja, jotka pääasiassa liikkuu joko rollaattorilla tai pyörätuolilla...

Ja tauot tulee ihan ilmaiseksi, kun usein kesken työpäivän tulee asiakashoitojen peruutuksia, niin siinä sit ihmetellään, miten käytettäis tunti, mikä siihen jää. Omasta pussista se on pois, koska olen ammatinharjoittaja. Tauot on mun omaa aikaa. Ja nyt ne on siis ohjelmoitu. Vielä kerran kolminkertainen eläköönhuuto!:party0002::party0002:

Link to comment
Share on other sites

Kameliapuska puhkesi kukkaan ja ihan media-huoneen ikkunan edessä. Tusinan verran jo valmiina ja satoja nuppuja oottamassa. Ihania pinkkejä kukkia, eikä rhodorendumit ole kaukana perässä.

En voi ku kadehtia.

Mut hyvä oli viikonloppu itelläki, tai oikeastaan koiruudella. Kaksi eri näyttelyä ja molemmista ROP.:1st:

Link to comment
Share on other sites

Jiihaa, sain jo ajan mahan tähystykseen!

Viime viikolla maratonista suivaantuneena päätin, että nyt se tutkitaan, ja vihdoin (kolmen vuoden kärvistelyn jälkeen) kävin lääkärissä ja labrat jo otettiin ja olivat kunnossa ja torstaina lääkäri ilmoitti, että lähete lähtee sitten tähystykseen. Aika tuli tänään ja nyt saan kolme viikkoa odotella tätä nautintoa...

Jollei mitään löydy, niin mitä mä syytän tulevilla maroilla, jollen vatsaa? Saanko mä sit ilmoittautua kuitenkin johku juoksuun, vaikka vannoin että en saa ees ilmoittautua saati mennä, ennen kuin maha on hoidettu kuntoon? :conf:

Link to comment
Share on other sites

Jiihaa, sain jo ajan mahan tähystykseen!

Viime viikolla maratonista suivaantuneena päätin, että nyt se tutkitaan, ja vihdoin (kolmen vuoden kärvistelyn jälkeen) kävin lääkärissä ja labrat jo otettiin ja olivat kunnossa ja torstaina lääkäri ilmoitti, että lähete lähtee sitten tähystykseen. Aika tuli tänään ja nyt saan kolme viikkoa odotella tätä nautintoa...

Jollei mitään löydy, niin mitä mä syytän tulevilla maroilla, jollen vatsaa? Saanko mä sit ilmoittautua kuitenkin johku juoksuun, vaikka vannoin että en saa ees ilmoittautua saati mennä, ennen kuin maha on hoidettu kuntoon? :conf:

Hyvä Hähi, et sait ajan tähystykseen. Oon ollu siinä kolme kertaa eikä se tietysti mikään maailman miellyttävin kokemus oo, mut kyllä siitä selvii ihan mukavasti, ku ottaa rennosti. Enkä oo antanut puuduttaa kurkunpäätä. Siinä on sekin etu, et saa syödä vaikka heti toimituksen jälkeen. :thumbsup:

Elä huoli, kyllä me vaikka porukalla keksitään jotain, jos menee maratonit pieleen. Aina jotain taatusti löytyy, mitä syyttää. Mut oikeesti on hienoa, et pääset tutkimuksiin ja toivottavasti syykin selviää. Siitä se paraneminen alkaa.

Ja saat luvan ilmottautua juoksuiluun. Tsemppiä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy