Jump to content
Juoksufoorumi.fi
Toh

Wihan kilometrit 2014

Recommended Posts

Jää tänä vuonna väliin, koskapa Vantaa on seuraavana päivänä.

Kun nyt puolimaratonin ennätys tulee joka tapauksessa seuraavassa kisassa, niin juoksen sen tosiaan siellä Vantaalla, kun olen sen jo ehtinyt maksaa.

WiHassa juoksen todennäköisesti taas sitten ensi vuonna.

Toivottavasti mun haamu on oikeassa. Itse ajattelin juosta 4h maran ja mahdollisuuksien mukaan kiristää siitä. Onkohan mun haamu juossut lopun liian lujaa? Päässä laskien taitaa mennä aika nappiin! Olisin suunnattoman iloinen, jos tämä kävisi toteen.

Päivitin wihan sivuille toivottavasti viho-viimeisen listan ennakkoilmoittautuneista. Siellä on nyt juoksunumerotkin jaettu.

Jos huomaatte omalta tai kaverienne osalta virheitä, niin ilmoitelkaa minulle. Eihän niitä tietenkään ole, mutta varmuuden vuoksi kuitenkin...

Ja lauantaina sitten loput jälki-ilmoittautumaan ennätyskeliin!

Lähtötunnelmia... Aamulla ei muistaakseni satanut, tuuli tosin paikoin aika navakasti. Iltapäivällä taisi vähintään räntää tulla, en ollut itse enää paikalla. Onko jollain muistissa aamun lämpötiloja? Muistelisin vain, että siinä nollan paikkeilla olisi ollut.

Viime vuonna aamulla oli useita asteita pakkasta. Iltapäivällä tuli hetkellinen lumimyrsky - se oli kivaa!

Lyhythihainen paita, juoksutakki, polvipituiset trikoot, kompurasäärystimet, hanskat ja buffi voisi olla sopiva kombinaatio nyt. Illan kylmyyden varalle sitten juoksuhousut ja seuran liivi tai tuulenpitävä lisätakki huoltoon odottamaan. Numerolapun virittelyä varten varasin jo kuminauhoja sekä hakaneuloja. Niin on helpompi lisätä kerroksia ja pitää lappu silti päällimmäisenä.

Numerolapun virittelyä varten varasin jo kuminauhoja sekä hakaneuloja. Niin on helpompi lisätä kerroksia ja pitää lappu silti päällimmäisenä.

Se lappu on tosiaan syytä pitää päällimmäisenä, koska villahousujen läpi pjh:n zippihärveli ei välttämättä lue ;)

Huh huh, jopa se vain alakaaki jännittää eikä vähiten vammasen oikean jalan takia. Illalla junalla kohti Tretta, seikkailu alkakhon ;)

Ei se matka tapa vaan se vauhti, ja wohl, mutta meikäläinen lyllertää sen minkä kykenee. Siistiä tulla ekaa kertaa tähän tapahtumaan! Toivottavasti ei ole viimenen kerta! :)