Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Unia juoksusta

peru
 Share

Recommended Posts

Pakko aloittaa uusi threadi, kun näin niin hassuja unia viime yönä. Harvoin muistan unista yhtään mitään, mutta kaipa tuo ekalle maralle harjoitteleminen alkaa tuottaa tulosta. :thumbsup:

[uni]

Kärvistelin kipeän nilkkani kanssa :sick0010: ja kaverit eivät millään meinanneet uskoa minun olevan tosissani. Kaikkia vähänkin fyysisiä töitä oli välteltävä, vaikka lenkille olisi tehnyt mieli.

Piristääkseni päivää lähdin autoajelulle. :eclipsee_steering: Siinä maaseudun hiekkatietä ajellessani, kuin Marcus Grönholm konsanaan, näin tienvarressa omakotitalon ja pihassa komean kyltin; seponkotisivut.com! "Wautsi!" ajattelin, "Tuossa se on se Sepon konsernin pääkonttori. Tulipahan sekin nähtyä."

Vaan nilkka vaivasi edelleen ja maratontapahtuman maalialueella kannustin :heikofahrrad: kaikkia maaliintulijoita niin hyvin minkä pystyin. Itsellä ei ollut radalle asiaa.

[/uni]

Että semmoinen uni. Pohkeet on vähän vaivanneet viime päivinä, mutta toivottavasti tuo uni ei ollut enne. Pitänee venytellä paremmin.

Ja ei muuta kuin kaikki avautumaan unistanne!

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vai oliko se henkilökohtainen tankkaus, joka oli jäänyt tekemättä? :)

No muistan HCM maraton viikolla unen maanantaina. Se oli maanantai iltapäivä ja nukahdin television ääreen. näin unta että oli lauantai kello 16 ja olin nukkunut pommiin. Marahan alkaa klo 15.00. Siiinä sitten hyökkäsin tossujen kimppuun ja puin niitä melkein jo päälle kunnes tajusin että etuajassa vähän ollaan...mutta hiki pintaan tuli kun ajattelin että myöhästyisin lähdöstä!

Näin kerran maratonunta. Kun hirveissä tuskissa luulin pääseväni maaliin, olikin 42,2 km:n kohdalla kyltti "Maalia siirretty 12 km." Olin todella vihainen järjestäjille, mutta kaikki joilta yritin kysellä selitystä, sanoivat etteivät ole asiasta vastuussa eivätkä voi tehdä mitään. Jatkoin sitten juoksemista, mutta heräsin omaan kiukkuuni ennen kuin ehdin maaliin.

Näitä lähdöstämyöhästymisunia olen myös nähnyt ainakin pariin kertaan.

Mulla on kaksi toistuvaa juoksu-unta, hyvä ja huono.

Huonossa unessa jalat on raskaat ja voimattoman tuntuiset, ja vaikka kuinka yrittää niin tuskin kävelyvauhtiakaan pystyy juoksemaan.

Hyvässä unessa askel on tosi kevyt, ja vaikka kuinka kiihdyttää vauhtia niin juoksu vaan kevenee. Lopulta askel tuleekin niin kevyeksi, että jalat ei ota enää tienpintaan kiinni ollenkaan. Sellaista matalalentoa juoksen tien yläpuolella hurjalla vauhdilla, ja mietin että eipä tämä lentäminen niin vaikeaa olekaan.

Viime yönä näin unta seuraavasta ultrastani eli Vaajakosken 60 km maastoultrasta 23.9.2006;

juoksimme kovassa räntäsateessa ja rämmittiin paksussa lumikerroksessa,

lisäksi reitti oli aivan toinen kuin mitä heinäkuussa oli tutustumislenkillä,

peltoaukeita, ojia,...

sen enempää en nyt muista...