Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Lasse

Hankinnat kaudelle 2014

Recommended Posts

Tähän mä vastaan että CO2 kapseli on se nopein vaihtoehto.

onhan se co2 patruuna ylivoimanen, yksi viime vuoden harvoja hankintoja itsellä ja kerran sain/jouduin lenkillä käyttämään kun sisuri puhkesi, ihan rauhassakin touhutessa meni ehkä 5 minuuttia, no sen mitä nyt renkaan irrottamiseen ja uuden paikalleen laittoon menee. patruuna sihautti sekunneissa täydet painet sisään ja matka jatkui. Ainakaan pitempään kisaan en ilman lähde enää koskaan!

Mulla on sitten ollut varmaan huono patruuna (tai lähinnä se venttiili patruunan nokassa), kun se päästeli kaasut jostain raosta pihalle ja tuntui, että venttiilin liitosta ei saanut tiiviiksi millään. Oli continentalin venttiili ja patruuna. Parilla kolmella patruunalla reenasin, ja pieleen meni. Painoin leuan rintaan ja sulloin pumpun ajopaidan takataskuun... Tarttis varmaan koittaa jotain toista patruuna/venttiiliyhdistelmää. Vaikka lezyneä...

^ Kyllä kuulostaa epänormaalilta. CO2:sen kanssa ei siitä yhtään pitäisi ohi mennä. Itse en ole tosin joutunut tien päällä koskaan käyttämään, mutta muutama olen harjoituksen vuoksi käyttänyt ja se on tosiaan pari sekuntia ja rengas on täynnä, lähinnä saa olla tarkkana ettei tule liikaa painetta sisuriin ja käy poks. Mulla on Genuine Innovationin se pieni simppeli malli, Microflate Nano.

Muokattu

^ OT: täältä ääni kans GI C02 pumpuille. Toimii täydellisesti.

Ja sitten itse asiaan. Ei näitä hankintoja saisi listata, tulee vaan paha mieli. Syksyllä ajattelin, että lisäkalustoa ei tarvita, mutta mutta…

Garmin Fenix 2 ja HR vyö (heti kun saatavilla)

Garmin 800 (hankittu ja käytössä)

Tacx traineri (hankittu ja käytössä)

Stages watti kampi (tilattu)

Orca märkäri (kotona hyllyssä)

Saucony Virrata 2 (josko viikonloppuna tilais)

Salomon Sense Ultra (hankittu lähinnä maastoon ja käytössä)

Kahdet uikkarit (toiset joku ketku pölli)

Suunto Ambit (myyty pois)

Mulla on sitten ollut varmaan huono patruuna (tai lähinnä se venttiili patruunan nokassa), kun se päästeli kaasut jostain raosta pihalle ja tuntui, että venttiilin liitosta ei saanut tiiviiksi millään. Oli continentalin venttiili ja patruuna. Parilla kolmella patruunalla reenasin, ja pieleen meni. Painoin leuan rintaan ja sulloin pumpun ajopaidan takataskuun... Tarttis varmaan koittaa jotain toista patruuna/venttiiliyhdistelmää. Vaikka lezyneä...

mulla juurikin Lezyne. Toimii kuin se kuuluisa junan käymälä

Kovassa harkinnassa V800 tai RCX5 TdF premium.

Sileät renkaat maantieajoon + muuta polkupyörävarustetta. Mistä noita CO2 patruunoita muuten saa? Teline juomapulloja varten.

Pitäisikö olla joku polkupyörälaukku lentomatkoja varten...

Märkäpuku... ja myös uudet ja hienommat uikkarit.

Uudet lenkkarit kesäksi ja Icebugit vielä keväälle ja kesän maastojuoksuun.

Fyysinen kantti kirja.

Kilpailumatkat ja majoitus... toivottavasti saa koko perheen mukaan.

Pitää täydentää kauden jatkuessa.

Tänä vuonna hankintalista on aikalailla pyöräilypainotteinen, muuten on setit aika hyvin kunnossa.

Felt B14 hankittu ja tätä varten sitten pitää hommailla tietty kaikkea muuta vielä pitkin kevättä ja kesää.

Bontrager Interchange kadenssi- ja nopeusmittari saapui eilen, asennus vielä tekemättä. Tämä mittari siksi, että toimii Bontragerin Node 1.1:n kanssa, joka on jo maantiepyörää varten hommattu.

Juomapullo käsien väliin, Profile Design HC tällä hetkellä ykkösvaihtoehtona, mutta täytyy vielä suorittaa vertailua. Myös satulan taakse pulloteline hankinnassa, mielellään sellainen, joka vetää muutakin sälää. Yksi vaihtoehto on tietty tunkea sisäkumit yms. tyhjään pulloon, jos käsien välissä on yksi ja satulan takana toinen juomaa varten.

Uudet, syvemmät kiekot olisi mukavat, saa nähdä riittääkö budjetti moisiin.

Viimeisenä hankintana seuran kaksiosainen triasu, joka on jo tilattu, mutta ei ole vielä saapunut tänne asti.

Näillä pitäisi tämä kausi pärjäillä ja eiköhän vielä seuraavakin suurimmaksi osaksi.