Jump to content
Juoksufoorumi.fi

ForrestG

Sankariainesta

Recommended Posts

Guest Baltsu
On ‎18‎.‎11‎.‎2017 at 23.01, ForrestG kirjoitti:

Emme siis vieläkään siirrytä baltsuiluun eli järjettömään diipadaapailuun, vaan pyrimme mahdollisimman kauas sellaisesta, sillä meillä on tarkoitus oikeasti kehittyä ja aiomme pärjätä (ainakin kylähölkissä). Olemmehan sankariainesta. 

Tarjoan sinulle oluen, jos saat valmennettua sasan ja sepon sellaiseen iskuun, että he kohtaavat minut 2019 sm-maratonilla yleisessä sarjassa. Ei missään eläkeläisten rullasuksisarjassa. Tarjoan kaksi olutta, jos en itse selvitä kisarajaa. 

tunti sitten, Guest Baltsu kirjoitti:

Tarjoan sinulle oluen, jos saat valmennettua sasan ja sepon sellaiseen iskuun, että he kohtaavat minut 2019 sm-maratonilla yleisessä sarjassa. Ei missään eläkeläisten rullasuksisarjassa. Tarjoan kaksi olutta, jos en itse selvitä kisarajaa. 

Kelpaako jos vain toinen meistä pääsee kisaan? Siis minä tai Sasa? 

Lupaan tarjota sen SM-maratonin jälkeen kaikille oluen jos hilpasen ens syksynä/2018 keväällä maratonin alle 2.51 :)

• Thanks 2

1 tunti sitten, Guest Baltsu kirjoitti:

Mielelläni lähtisin tähän vetoon, mutta auktoriteettini ei riitä sasan osalta, koska hän ei osallistu enää Guurin treenirinkiin, ja Sepon osalta olen kuulostellut sellaista, että juoksee maratonia vain sillä silmällä, jotta halunnee osallistua retkeilykisoihin jossain vaiheessa. Tietysti, jos Seppo päättää itse, että on valmis osallistumaan SM-otatukseen, niin kyllä aika saletissa olen - maksumieheksi joudut. 

Lisäksi voin antaa sulle vähän helpostusta siinä, että nollatasolta lähtenyt Joni voi korvata sasan. Joutseno 2017 puolikas 1.42 tjsp, olisi laskujen mukaan jo SM-kisakunnossa 2019. 

Edit. Näköjään Seppo onkin lupautunut jo kaljan maksajaksi. 

Ja sikäli Joni ei kelpaa, niin kyllä täältä löytyy Kanninen sekä Niko, ketkä varmasti ovat 2019 siinä kunnossa, että ovat valmiita haasteeseen myös. Sikäli vain vielä haluaavat Guurin mukana sinne asti olla. 

Eikä siinä että materiaalini olisi parempaa, vaan ohjelmani sekä systeemini on sen verran ylivoimaista, että diipadaapailu jää auttamatta kakkoseksi. Lisäksi saamme YHDESSÄ lietsottua sellaisen motivaation tekemiseen, ettei baltsuilu tule heikoillakaan hetkillä edes mieleenkään. 

Sen vertaa olen katsonut tekemistä, että 2019 sm kisoihin saisin baltsu sinutkin juoksemaan alle 2.40. En tiedä menisikö 2.35 alle - ehkä, mutta 2.40 alle varmasti. 

56 minuuttia sitten, OlliL kirjoitti:

Kenelle kaikille?

Kävästään juoksun jälkeen syömässä ja sitten mennään juhlistamaan osallistumista. Olutta kaikille mukana olijoille. Laita päivämäärä kalenteriin :)

Jodlaajalle tarjoan kaks tuoppia jos tulee paikalle ja juoksee maaliiin. Olis hienoa jos saataisiin kansainvälinen eliittijuoksijakin paikalle.

• Like 3
  • Haha 2

4 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Kävästään juoksun jälkeen syömässä ja sitten mennään juhlistamaan osallistumista. Olutta kaikille mukana olijoille. Laita päivämäärä kalenteriin :)

Taitaa siis olla 14.9.2019 Espoon Rantamaratonin yhteydessä? En mä muuten mutta...

Ei kuulu ehkä tähän ketjuun mutta kertokaas näin ulkopuolisillekin mikä tää baltsu/jodlaaja/juoksufoorumicase on ?

ite olen huomannut että baltsulla ei ole oikeasti mitään annettavaa keskusteluihin mutta silti pitää tulla jokaiseen mukaan sellaisella vittuilevalla ja näsäviisaalla kulmalla  vaikkei tunne toista lainkaan.

Eli ymmärrän vittuilun siltä osin.

Jodlaajasta ei sitten olekaan mitään havaintoa, joku sisäpiirin vitsi ?