Jump to content
Juoksufoorumi.fi

jemmu

Polar V800

Recommended Posts

On 4.11.2019 at 17.18, Tumpelo kirjoitti:

Ite oon availlu kun huurtunut ja kuivattanut kuivausrummun päällä. Ny ei oo pitkään aikaan huurtunut vaikka on saunottu ja uitu. V800 siis. 

Kellolla ikää ihan just 4v

Sama ongelma minulla kosteus on päässyt nyt 3-4 vuoden jälkeen sisään ja sammui. Miten muuten tuo avataan/puretaan kun ei taida riittää 4 ruuvin pois ottaminen molemmista päistä? Onko vaikea ja saako helposti tuhoa aikaiseksi?

9 tuntia sitten, itokazie kirjoitti:

Sama ongelma minulla kosteus on päässyt nyt 3-4 vuoden jälkeen sisään ja sammui. Miten muuten tuo avataan/puretaan kun ei taida riittää 4 ruuvin pois ottaminen molemmista päistä? Onko vaikea ja saako helposti tuhoa aikaiseksi?

Kyllä ne neljä ruuvia pitää sen lasin vain paikallaan. Siellä kulkee tiiviste nauha jota ei saa rikkoa. Muuten omasta mielestä tosi helppo. Kiinni laitossa saa olla varovainen ettei yli tai ali kiristä ruuveja. Ranneke hihnoja ei tarvitse pois ottaa etc. 

4 tuntia sitten, Tumpelo kirjoitti:

Kyllä ne neljä ruuvia pitää sen lasin vain paikallaan. Siellä kulkee tiiviste nauha jota ei saa rikkoa. Muuten omasta mielestä tosi helppo. Kiinni laitossa saa olla varovainen ettei yli tai ali kiristä ruuveja. Ranneke hihnoja ei tarvitse pois ottaa etc. 

eli onnistuu lasin vaihto tekemällä sen itse? Paljonkohan maksaa jos vie kelloliikkeeseen?

54 minuuttia sitten, Steg kirjoitti:

eli onnistuu lasin vaihto tekemällä sen itse? Paljonkohan maksaa jos vie kelloliikkeeseen?

Onnistuu jos on lasi itsellä, tai Toisesta kellosta. Aikaa menee vaihtoon joku 10min, Mutta jos siellä on kosteutta niin sen pitää kyllä Kuivua kuumassa ja mieluummin kanssa kasata kuumassa tilassa. Ja kuivassa. 

• Thanks 1

On 5.11.2019 at 02.55, Steg kirjoitti:

V800 on kyllä kovan luokan kello. Se suomalainen nainen joka äsken tuli viidenneksi jossain Iron man kisassa näytti käyttävän V800 kelloa.

Joo kylla taa kello on ehdottomasti hintansa haukkunut. Aina on toissa mukana ja tanaan viimeksi lenkilla. Nyt vaan nayttaisi, etta alanapit alkavat temppuilemaan, eli joskus ottavat painalluksen ja joskus eivat. Mut kaiken kaikkiaan taa kello on ollu yli 7 vuotta ahkerassa kaytossa ja kovissa lampotiloissa ja kosteuksissa (Australia), joten ei voi valittaa.