Jump to content
Juoksufoorumi.fi

jemmu

Polar V800

Recommended Posts

2 tuntia sitten, 4rttu kirjoitti:

Ja toisella sivulla vinkataan samaan suuntaan: https://appelmoessite.wordpress.com/2017/04/04/stay-tuned-polars-move/

Eli näiden linkkien mukaan kyseessä olisi Polar M430 juoksumittari. Merkittävin päivitys olisi ilmeisesti rannesykemittaus. V800 päivitys on pidemmässä kuusessa.

• Like 1

Guest Ymmällä

Mistä johtuu, että Polar V800, joka lenkeillä on perus-harjoitusnäytöllä näyttänyt kokonaismatkan kertymisen (Lap distance) ja kokonaisajan, eilettäin Ylläs-Levi hiihtoon osallistuessani aloitti uuden kierroksen neljä kertaa uudestaan. Kokonaismatka ja -aika  kyllä llöytyi sieltä jälkeen päin, mutta suorituksen aikana en pystynyt tarkastamaan kellosta kuinka pitkän matkan olen hiihtänyt ja kuinka kauan aikaa olen kaikkiaan käyttänyt. Kierrosten pituudet 6, 66 km, 7, 61 km, 27, 42 km ja 26, 32 km.

Viime lauantaina viidemkympin rauhallisella lenkille se kyllä näytti kiltisti koko lenkin yhtenä kierroksena.

5 tuntia sitten, Guest Ymmällä kirjoitti:

Mistä johtuu, että Polar V800, joka lenkeillä on perus-harjoitusnäytöllä näyttänyt kokonaismatkan kertymisen (Lap distance) ja kokonaisajan, eilettäin Ylläs-Levi hiihtoon osallistuessani aloitti uuden kierroksen neljä kertaa uudestaan. Kokonaismatka ja -aika  kyllä llöytyi sieltä jälkeen päin, mutta suorituksen aikana en pystynyt tarkastamaan kellosta kuinka pitkän matkan olen hiihtänyt ja kuinka kauan aikaa olen kaikkiaan käyttänyt. Kierrosten pituudet 6, 66 km, 7, 61 km, 27, 42 km ja 26, 32 km.

Viime lauantaina viidemkympin rauhallisella lenkille se kyllä näytti kiltisti koko lenkin yhtenä kierroksena.

Onko käytössä manuaalisen kierroksen otto napauttamalla lasia? Mulla hiihdossa on ottanut joskus kierroksen kovasta sauvan iskusta/muusta kolauksesta tuon takia.

Olen kyllä muutenkin määritellyt näyttöön vakioksi kokonaisajan ja -matkan, kierroksen statistiikkojen sijasta.

10 tuntia sitten, Guest Ymmällä kirjoitti:

...lenkeillä on perus-harjoitusnäytöllä näyttänyt kokonaismatkan kertymisen (Lap distance) ja kokonaisajan,

Lap distance ei ole kokonaismatka vaan kierrosmatka. Vaihda näkymäksi pelkkä "matka" tai "distance" jos käytät englanninkielistä versiota.

Mun V800 mittari hukkasi kännykän kokonaan. Synkkaus ei onnistu kännykän kautta, eikä uudelleen paritus. Palautin jo kerran mittarin tehdasasetuksiin, mutta sekään ei auttanut. Synkkaus onnistuu kuitenkin vielä piuhan kautta. Mikähän tässä mahtaisi olla vikana?

3 minuuttia sitten, Arsi 69 kirjoitti:

Oletko kokeillut poistaa Polar Flow sovellusta puhelimesta ja asentaa uudestaan ?

Kun palautin puhelimen tahdasasetuksiin niin paritus hävisi mittarista ja nyt mittari ei löydä puhelinta ollenkaan niin ei saa uudelleen paritettua laitteita keskenään. Puhelimessa toimii kaikki muut Bluetooth yhteydet normaalisti. kuulokkeet, kaiuttimet, auto ym...