Jump to content
Juoksufoorumi.fi

jemmu

Polar V800

Recommended Posts

Tämä on upea ominaisuus ja hieno homma, että se vihdoin tuli. Tosin ei ole saatavilla enää, kun se firmis tosiaan oli ongelmallinen, ja vedettiin pois, mutta eiköhän kohta tule korjattuna takaisin.

M400:n päivityksestä katsoin, että lupailevat vielä lisätä ilmeisesti vauhdin ja matkankin, jonka jälkeen ei välttämättä juoksumatollakaan tarvitsisi juoksusensoria ollenkaan.

Ensi keskiviikkona suuntaan hieman lämpimämmille juoksumaisemille (toivottavasti, säätiedotus lupailee +20C, vielä), ja pääsisi oikein ulos juoksemaan. Toivon että uusi firmis on silloin jo ulkona, kuten minäkin.

Kerkisin päivittämään tuon uusimman firmiksen ja kello jäi henkiin, onhan tuo kadenssikin ihan nice to know mutta eihän siitä ihan kovin isoa iloa saa PAITSI jos kadenssissa on jotain korjattavaa. Omaa askellusta en sen kummemmin ole miettinyt muuta kuin joskus ajan kuluksi laskenut ja aina se asettuu 170 ja 180 välille.

Oikeastaan eniten kaipaisin ominaisuutta, että Flowssa voisi luoda reitin ja siirtää sen kelloon. Olen koittanut kiertää tätä puuttuvaa ominaisuutta niin, että olen Endomondossa luonut harjoituksen reitteineen ja siirtänyt sen SyncMyTrackilla Flowhun. Harjoitus tallentuu reitteineen päiväkirjaan ja reitin voi sitten sieltä asettaa suosikiksi, muuten toimii ihan hyvin mutta kovin pitkiä reittejä en saa onnistuneesti siirtymään. 

Käytän mittaria ihan vain vanhan taviksen liikuntaan enkä mihinkään kilpailuun. Nyt kysyn viisaammilta apuja. 

Minulla on mittarissa autostoppi koska lenkkien aikana tulee usein syystä tai toisesta pysähdyttyä. Silloinhan mittari menee sellaiseen tilaan, missä näyttö on sellaisella kärpäsepaskan kokoisella fontilla. Joten onko jokin sellainen asetus olemassa jolla saisi pysähdyksen aikana näytön pysymään isompana? Vai onko siihen ainoa konsti se, että aina on jatkuva tallennus päällä?

13 tuntia sitten, Guest vee800 kirjoitti:

Hei. Miten ihmeessä tuon Spotify musiikin ohjauksen saa toimimaan V800 kellolla. lmoituksia tulee kyllä kelloon viesteistä ja muusta puhelimen toiminnasta muttei Spotifystä. Testattu iphone 6 ja samsung s5

Polarin tiedotteesta http://www.polar.com/fi/tietoa_polarista/uutiset/http_wippolarfi_en_user

"muita ominaisuuksia, kuten musiikin säätely, tulevat markkinoille Q2:n aikana."

Eivät tosin kerro minkä vuoden Q2 :D

Kylläpä aika rientää, kun kohta on kulunut 2 vuotta siitä kun ekan kerran näin V800 livenä. Vieläkin se on houkuttelevan näköinen kello, mutta onneksi vielä M400 on riittänyt ja toiminut hyvin. Näiden jatkomallien kanssa en pitäisi kiirettä, kun näidenkin ominaisuuksia vielä lisäillään. 

Vieras
On 2/13/2016 at 11.04, am8119 kirjoitti:

Onko mitään tietoja kuulunut, onko Polarilta tulossa keväällä seuraajaa V800.lle tai M400:lle ?

Tämä kiinnostaisi myös minua, kun olen 1-2 kk sisällä ostamassa kelloa ja V800 on ollut listalla ykkösenä. Harmittaisi tosi paljon jos pari kuukautta oston jälkeen julkaistaisi uusi malli. Alla oleva linkki antaa ymmärtää, että tammikuun CES messuilla Las Vegasissa olisi jotain tiedossa....

http://www.cesweb.org/Events-Programs/Innovation/InnovationAwards/2015/Fitness,-Sports-and-Biotech/Polar-V800.aspx

45 minuuttia sitten, Vieras kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi myös minua, kun olen 1-2 kk sisällä ostamassa kelloa ja V800 on ollut listalla ykkösenä. Harmittaisi tosi paljon jos pari kuukautta oston jälkeen julkaistaisi uusi malli. Alla oleva linkki antaa ymmärtää, että tammikuun CES messuilla Las Vegasissa olisi jotain tiedossa....

Täh? Tämähän on vuoden päästä. CES 2016 oli jo ja mitään ei kuulunut. Polar ei ole toteuttanut edes V800 kaikkea mitä olisi mahdollista toteuttaa. Ottaen huomioon kuinka hidasta kaikki kehitystyö on ollut niin en löisi rahasta vetoa edes 2017 tapahtuman julkistusten puolesta.

Vieras
tunti sitten, Vieras kirjoitti:

http://www.cesweb.org/Events-Programs/Innovation/InnovationAwards/2015/Fitness,-Sports-and-Biotech/Polar-V800.aspx

Jatkan vielä sen verran, että kertokaa oi kokeneet juoksijat jos hakee V800:lle verrokkia niin mitkä olisi varteenotettavat kilpailijat muilta merkeiltä?