Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polar V800


jemmu

Recommended Posts

Näytöillä (onko se näkyvillä vai ei) ja palautumisaika-arvioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

No ei luulisi tosiaan olevankaan, se oli vain minun arvailujani aikaisemmassa viestissä josko niitä aika sykealueilla tietoja käytettäisiin palautumisaika-arvioihin ja toteutus olisi tehty hitusen pöhkösti ja vaatisi tuon ylimääräisen näytön sitä varten.

Link to comment
Share on other sites

Alkaa olla päivittäistä mittarille sykkeiden kadottaminen, mittarin tuominen rintakehälle sensoriin kiinni palauttaa useimmiten toiminnan. Onko muilla V800 käyttäjillä vastaavia ongelmia? Tänään kokeilin samanaikaisesti sykettä endomondoon,ei katkoksia mittauksessa kuten V800 oli nähtävissä.

Mulla kadottaa sykkeen monta kertaa joka lenkillä. Sykevyön pieni liikuttaminen korjaa tilanteen. Olen testannut parin eri paidan kanssa ja ilman paitaa. Todella ärsyttävä ominaisuus.

Viimeisellä lenkillä käänsin sykevyötä vahingossa niin, että lähetinosa oli suunnilleen sydämen päällä. Siinä asennossa katkoksia ei loppulenkin aikana tullut.

Link to comment
Share on other sites

Mulla kadottaa sykkeen monta kertaa joka lenkillä. Sykevyön pieni liikuttaminen korjaa tilanteen. Olen testannut parin eri paidan kanssa ja ilman paitaa. Todella ärsyttävä ominaisuus.

Viimeisellä lenkillä käänsin sykevyötä vahingossa niin, että lähetinosa oli suunnilleen sydämen päällä. Siinä asennossa katkoksia ei loppulenkin aikana tullut.

Kohdallani ei kyse ole paidan aiheuttamasta ongelmasta. Epäilys on rannelaitteessa, nyt resetoin sensorin "kunnolla" en edes yritä yhtäaikaista sykenäyttöä endomondoon. Pitää kokeilla mikä aiheuttaa signaalin katoamisen??

Link to comment
Share on other sites

Kohdallani ei kyse ole paidan aiheuttamasta ongelmasta. Epäilys on rannelaitteessa, nyt resetoin sensorin "kunnolla" en edes yritä yhtäaikaista sykenäyttöä endomondoon. Pitää kokeilla mikä aiheuttaa signaalin katoamisen??

Kuten kirjoitinkin niin ongelma toistuu myös ilman paitaa. Eli ongelma on jossain muualla. Lisäsin paitakommentin tähdentääkseni ettei ongelma johdu siitä.

Mulla ei ole käytössä mitään yhtäaikaisia sykenäyttöjä joten siitäkään ei selitystä löytyne. Ilman GPSää en ole koittanut. Voisikohan olla samaa ongelmaa kuin joillain uidessa gps ja sykemittaus käytössä. Tai sitten maanantaikappale vyöstä/lähettimestä.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Viimeisellä lenkillä käänsin sykevyötä vahingossa niin, että lähetinosa oli suunnilleen sydämen päällä. Siinä asennossa katkoksia ei loppulenkin aikana tullut.

Nyt laitoin sykevyön vinoon heti startissa eikä tullut yhtään katkoa koko lenkin aikana. Eli siis lähetin ei ole suoraan rintarangan päällä vaan lähettimen mitan siitä vasempaan. Mystistä, mutta tuntuu toimivan.

Link to comment
Share on other sites

Nyt laitoin sykevyön vinoon heti startissa eikä tullut yhtään katkoa koko lenkin aikana. Eli siis lähetin ei ole suoraan rintarangan päällä vaan lähettimen mitan siitä vasempaan. Mystistä, mutta tuntuu toimivan.

Mun täytyy aina laittaa sykevyöt "vinoon" jotta homma pelittää. Ei koske ainoastaan Polarin vöitä. Haittaa tuosta on lähinnä toisinaan juoksureppujen kanssa,jolloin tuo lähetin saattaa olla repun hihnan linjalla.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kohdallani ei kyse ole paidan aiheuttamasta ongelmasta. Epäilys on rannelaitteessa, nyt resetoin sensorin "kunnolla" en edes yritä yhtäaikaista sykenäyttöä endomondoon. Pitää kokeilla mikä aiheuttaa signaalin katoamisen??

Nyt ei sensorin ja rannelaitteen paritus onnistunut.. pariston vaihto ja alkoi toimimaan! Flown mukaan harjoitustunteja kertynyt 45h, kolmas paristo H7 sisällä, lähti koko paketti Kempeleelle..

Link to comment
Share on other sites

Ensisijaisestihan tämä on sykemittari, mutta itseäni häiritsee se, että kellossa olevia ominaisuuksia ei voi käyttää ilman harjoituksen käynnistämistä. Esim lämpötilaa ei käsittääkseni näe, ellei käynnistä tallennusta? Ei mikään iso juttu, mutta välillä olisi kiva vain katsoa ilman tai veden lämpötila, ilman että käynnistää harjoituksen, mikä tulee kuitenkin poistaa.

Myöskään päivän aikana otettuja askeleita ei ilmeisestä näe mitenkään kellosta, vaan ne pitää tarkistaa aina flowsta. Sama juttu yöunen kanssa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy