Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
hatapa

Keuruun yömaraton perjantaina 18.07.2014

Recommended Posts

Kiitoksia vaan järjestelevälle taholle mukavasta juoksutapahtumasta. Kaikki toimi oikein hyvin, reitti on ihan nopea ja sääkin oli ihan suotuisa puolikkaan juoksemiseen. Keuruu on kyllä hauska tuulahdus kesän juoksutapahtumiin. Jo pelkkä tapahtumapaikka järven rannalla on aika speciaali. Organisaatiolla oli myös jotenkin poikkeuksellisen ilonen ja hyvä meininki, mistä tunnustus. Vähän mietityttää miten toi alue vetää jos tapahtuma tästä kasvaa vielä merkittävästi. Ainakin se reitin alun kapea siltaosus tullee silloin aiheuttamaan ongelmia.

Oma juoksu meni vähän mönkään. Multa meni tokalla kiekalla ohi kilsakyltit aika kiitettävästi. Etenkin 15 km jälkeen en niitä juuri havainnut. Kuvittelin jo olevani selkeemmin ennätystä jäljessä, mutta jäin siitä lopulta "vain 1,5 minuuttia". Ehottomasti olisi ollut mahkut pikkasen nipistää enkasta, mutta kilsasekoilujen lisäksi pötsissä kiersi aika pahasti ja fiiliskin oli jotenkin väsynyt. Ei vaan jaksanut kärsiä enkan eteen. Näihin selityksiin nähden oltava oikein tyytyväinen juoksuun ja kuntoon. Jos tollasella 90 % tekemisellä pääsee 1.45 tuntumaan niin syksyllä menee Jyväskylässä syksyllä alle 1.42.

Kiitokset tosiaankin järjestäjälle! Reitti ja tunnelma oli hyvä.

4:45/km keskarilla tuli juostua varttimaraton ja suunnitelmissa oli 4:35-4:40/km väliin osuvalla tahdilla, mutta liian kuuma keli minun makuuni torpedoi tuon suunnitelman ja otti ukosta turhat luulot pois.

Jalat toimi hyvin, mutta ekaa kertaa tuo hengityspuoli tuntui raskaammalta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kiitokset tosiaankin järjestäjälle! Reitti ja tunnelma oli hyvä.

4:45/km keskarilla tuli juostua varttimaraton ja suunnitelmissa oli 4:35-4:40/km väliin osuvalla tahdilla, mutta liian kuuma keli minun makuuni torpedoi tuon suunnitelman ja otti ukosta turhat luulot pois.

Jalat toimi hyvin, mutta ekaa kertaa tuo hengityspuoli tuntui raskaammalta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ollaan juostu tismalleen samaa vauhtia eka kiekka ;)

Miula oli musta paita jossa selässä teksti HC-Persekerho, miehille jotka ovat syvältä perseestä

Muokattu

Miula oli musta paita jossa selässä teksti HC-Persekerho, miehille jotka ovat syvältä perseestä

Ketä muita tuhon hienoon kerhoon kuuluu? Pottonen ainakin taisi olla ko. kerhossa.

Kappas vain...Ettei vain tultu rinnatusten aika lopussa kierrosta? Meidän edellä juoksi joku vaalea nainen puolikasta.

Mulla oli HCR2013 neon vihreä paita päällä. :)

Mitenkäs kinttu? Onko parempi jo tänään?

Muokattu

Kappas vain...Ettei vain tultu rinnatusten aika lopussa kierrosta? Meidän edellä juoksi joku vaalea nainen puolikasta.

Mulla oli HCR2013 neon vihreä paita päällä. :)

Mitenkäs kinttu? Onko parempi jo tänään?

Ei ole kinttu parempi. Tuo ko. Naishlö juoksi 10m minua edellä 13km kohilla ohitin ja hän taas pyyhkäs miusta ohi kun aloin linkuttaa

Täysmatka tuli juostua. Hieno tapahtuma, hyvät järjestelyt, hyvä reitti. Tykkään näistä useamman kierroksen kisoista. Jotenkin henkisesti helpompaa lähteä vikalle kympille kun tietää tasan tarkalleen missä kohtaa voi antaa kaasua ja missä kohtaa kannattaa passailla.

Ambit2 mittasi täysmatkan noususummaksi 184 m. Esim. varsin nopeana pidetyn Forssan suvi-illan puolikkaalla sain samalla mittarilla noususummaksi 203 m. Tiedä sitten miten tarkkaan tuo mittaus toimii...

Ketä muita tuhon hienoon kerhoon kuuluu? Pottonen ainakin taisi olla ko. kerhossa.

Tunnustan!

Eipä se nyt varmaan ketään yllätä, että minä kuulun ko. kerhoon. Se on myös tärkein yksittäinen syy, miksi olen niin vähän viljellyt tyhmiä juttujani tällä foorumilla. Se on vähän niinkuin terapia-kerho minulle.

On siellä mukana ihan älykkäitäkin ihmisiä...

Täysmatka tuli juostua ajalla 3:50:12. Loistavasti järjestetty tapahtuma ja upeat maisemat! Reitti oli hyvin merkitty, joten en eksynyt, vaikka tulihan se reitti melko lailla tutuksi kun sitä neljä kertaa kiersi.

Hieno tunnelma juosta tuohon aikaan! Kannustusta riitti vielä viimeisellekin kierrokselle. N40-sarjan 2. sija eli pyttykin tuli matkaan mukaan. Tämä oli kaikin puolin niin mahtava kokemus, että ensi vuonna uudestaan.

Et sitten ilmeisesti saanut sitä puutarhaletkukastelua, vaikka kovasti sitä kerjäsit sieltä omakotitalon pihalta...:)

Mä olin se takiainen, joka juoksi sun peesissä, milloin milläkin puolella melkein koko kakkoskierroksen. Kerkesin jo kiitellä sua peesistä jossain 13km:n korvilla, kun katoin, että nyt sulla hyytyi. Parin minutin päästä olit kuitenkin taas rinnalla ja taisit tulla (puolikkaan) maaliin vähän mua ennen.

Mutta kiitokset vielä. Olis mulla jääny oma ennätys varmaan tekemättä, jos olis yksin joutunu tahkoomaan.