Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ilmoitustaulu!

Hiljainen hiipijä
 Share

Recommended Posts

Nurkkaus jossa voit huhuilla nopealla aikataululla niin lenkki-(no,ehkä tälle löytyy parempikin osio),kävely-,leffa- kuin terassiseuraakin.

Huomio Pantse!

Olen menossa Tikkurilan kävelykadun päässä olevaan sporttipubiin katsomaan valioliigapelin sekä Suomi-Ruotsi maaottelun.

Jos kerkeet niin tuleppa sinne tuopposelle ja käydään vielä maraton läpi, kilometri-kilometriltä.

Eiköhän siintä illan mittaan saada vuosisadan juoksu kun oikein muistellaan.:icon_wink:

Kaikki muutkin ovat tervetulleita!

• 2 weeks later...

Hietsu sanoin menevänsä katsomaan matsia Sports Academyyn, joka on rautatieasemaan vastapäätä. Siellä siis odottelee hän seppolaisia, että sana kiertämään, niin saadaan Hietsulle seuraa. Itse menen hierontaan klo. 19:30, joten oma tuloni on epävarmaa. Hieronta on tunnin ja kestäisi tulo...katotaan silti. Ei haudata ajatusta.

Hietsu sanoin menevänsä katsomaan matsia Sports Academyyn, joka on rautatieasemaan vastapäätä. Siellä siis odottelee hän seppolaisia, että sana kiertämään, niin saadaan Hietsulle seuraa. Itse menen hierontaan klo. 19:30, joten oma tuloni on epävarmaa. Hieronta on tunnin ja kestäisi tulo...katotaan silti. Ei haudata ajatusta.

Sportti ei siis ole vielä remontissa? Puhuivat eilen, että yläkerrassa pyöriskeli jo remppamiehet ja paikka kiinni. Tosin mitään varmaa tietoa tämä ei ole.