Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pe 18.10.

JussiM
 Share

Recommended Posts

4*1000 m @4:30-4:28 400 m:n löntystelypalautuksella yhteensä 8.4 km. Mitä sitä muutakaan ihminen vois perjantaina tehdä? :smile:

Vielä on matkaa kolmen tonnin cooperiin, mutta kai mä siihen vielä pystyn. On kai tääkin ihan hyvää vauhtia jätkälle, joka oli aina koulun huonoimpia kyseisessä testissä. Ei muuta kun kovalla sykkeellä :running:

Levolta se on näyttäny tämäkin päivä. Perunaa joltisenkin annos. Eli mahdollista huomista olen funtsinut. Tiet liukkaita ainakin aamusta, ja sitten jos ei tihkaise muuten, niin suolaa kuulemma tielle siellä Kankaanpäässä. Että niin ovat ajatelleet. Ja toiminut kuulemma. Tuo tuulihan se on se kummajainen. Ja tietysti viikko sitten juostu Vantaa, josko siitä on palautunut. Mutta sellastahan se on tämä mun maratouhuiluni ollut. Eli tämä kesä on ollut marani toinen aalto.

Muokattu

10,13km. 2km@5.05, 2km@4.55, 2km@4.45, 2km@4.35 ja lopuks reilu kaks palautellen 5.15 vauhdilla. Samalla meni tälle vuotta 1000km rikki. Ja en kai koskaan aiemminkaan ole näin paljoo juossu vuodessa. No paljoo ja paljoo. 2000km oli tavote tälle vuotta, mutta talven hiihdot ja kesän kahden kuukauden juoksemattomuus(=telakka) selityksenä..