Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Joensuu Maraton, 17.5.2014

Recommended Posts

• 3 months later...

Mulla on pohdintava vielä joko tämä tai Yyteri. Molemmat ilmeisesti nopeita ja muutaman sadan kilsan päässä kotoa. Yyteri pikkasen lähempänä ja jotenkin mielenkiintoisempi kohde, joten siksi se on tällä hetkellä ykkösvaihtis. Täytynee kuitenkin tehdä päätös ihan loppuhetkillä esim. sään mukaan ja jälki-ilmoittautuneena mennä sitten juoksemaan maraa. Hyvä, että on monta vaihtista tuolle päivälle 17.5.

rifish mulla samat aatokset! Ensin olin lähössä Köpikseen 18.5., mutta aattelin miksi mennä merta edemmäs maraan. Ohan noita kotimaassakin tarjolla ja pääsee paljon vähemmällä säätämisellä. Mut kumpaan? Reitit tosiaan kai hyvät kumpikin, Joensuu kai tylsä 4xsama reitti, Yyterissä taas saattaa olla kuuma (?). Ehkä mäkin jätän viime tippaan päätöksen, kattoo mitä Foreca lupaa ja sen perusteella laittaa auton nokan kohti Poria tai Joensuuta.

Joensuu kai tylsä 4xsama reitti

Tuotahan voisi verrata hyvin vaikkapa Vantaan reittiin eli hyvin tasaista ja maisemiltaan tylsää. Tuloksentekoon varmasti hyvä paikka. Joensuussa olisi kyllä nättejä rantoja kierrettäväksi, jotka eivät taida edelleenkään kisareittiin kuulua. Toki sinne joen rantaan voi mennä nauttimaan keväisestä iltapäivästä juoksun jälkeen.

rifish mulla samat aatokset! Ensin olin lähössä Köpikseen 18.5., mutta aattelin miksi mennä merta edemmäs maraan. Ohan noita kotimaassakin tarjolla ja pääsee paljon vähemmällä säätämisellä. Mut kumpaan? Reitit tosiaan kai hyvät kumpikin, Joensuu kai tylsä 4xsama reitti, Yyterissä taas saattaa olla kuuma (?). Ehkä mäkin jätän viime tippaan päätöksen, kattoo mitä Foreca lupaa ja sen perusteella laittaa auton nokan kohti Poria tai Joensuuta.

Jep, täällä meni tismalleen samalla tavalla. Ensin selailin kaikki eri ulkomaantapahtumia, kuten tuota Köpistä. Sitten funtsin, että jos tulee vaikka kipeeksi tai jotain muita esteitä niin kotimaisen kisan kanssa ei tule pahasti takkiin. Itse asiassa kun voi mennä jälki-ilmolla niin ei tule ollenkan takkiin. Hotelleja kun ei taida tarvita varailla. Voi rauhassa katella säiden perusteella missä juoksee tai siirtääkö vaikka seuraaviin viikonloppuihin, kuten Terwamaratoniin tai Uusi Lahti -juoksuun. No järjestäjien kannalta ei liene ihan ideaalia tällaiset mattimyöhäset.

• 3 months later...