Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kankaanpään maraton 21.10.

Recommended Posts

Niin jäi tuo helle ja tankkausvirheet harmittamaan, että menen kyllä Kankaanpään maratonille tänä syksynä. Muutenkin pikkumaraton on kiva HCM:n vastapainoksi, kaikki oheispuuhat on niin helppo toteuttaa, ei jonotuksia eikä rynnimisiä. Reitti on kiva kun on neljä kiekkaa, jossa koko ajan tulee ja menee immeisiä, niille voi irvistellä. Hyvät järjestelyt.

Juoksen sit niin pitkään kun pääsen. Vaikka en maaliin pääsiskään.

Tulkaa mukaan!

• Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pannaan harkintaan kun näyttää pahalta tuo alunperin suunniteltu 1.10 päivä jolloin olin ajatellut juosta joko Kiimingissä tai Vantaalla. Viime vuonna olin ekan kerran ja oli minun mieleinen tapahtuma kaikkinensa vaikka vettä aika kivasti vihmoikin. Mutta nyt on kuulemma vihdon tilattu kuulas syksysää kun edellisellä kerralla tarvottiin lumessa...:kapa:

Kukakohan mahtaa tämä vuonna olla Kantrissa esiintyjänä... täytyykin heti lähteä tsiikailemaan !

EDIT: Tarkennus tähän > puolikas siis tietysti mullakin kohteena

Alustavissa ajatuksissa on tulla armeijamuistoja verestelemään, tosin puolikkaalle....:icon_lol:

Kankaanpää on juuri sopivasti pari viikkoa ennen Rautaveden maratonia, jossa sitten nautiskellaan koko rahan edestä. Jos ehjänä pysytään.:viheltely:

Ettei vaan olisi meillä samanlainen syysohjelma. Itsellä tarkoitus osallistua Pirkan hölkkään ja Rautaveden maratonille, ja jos puolikkaan vielä tänä vuonna juoksen, niin eipä paljon muita vaihtoehtoja jää kuin Kankaanpää...

Harmi vaan, että olen puolikkaalla 6-7 minuuttia ja maratonilla 10-15 minuuttia sinua hitaampi. No, täytyy jatkaa harjoituksia...

Ettei vaan olisi meillä samanlainen syysohjelma. Itsellä tarkoitus osallistua Pirkan hölkkään ja Rautaveden maratonille, ja jos puolikkaan vielä tänä vuonna juoksen, niin eipä paljon muita vaihtoehtoja jää kuin Kankaanpää...

Harmi vaan, että olen puolikkaalla 6-7 minuuttia ja maratonilla 10-15 minuuttia sinua hitaampi. No, täytyy jatkaa harjoituksia...

No sehän on sitten justiinsa sama:kapa: !!! Täytyypä pyrkiä morjestamaan ihan livenä...

Ja mitä noihin aikoihin tulee, niin senhän näkee sitten vasta kisan jälkeen...:wink:

No sehän on sitten justiinsa sama:kapa: !!! Täytyypä pyrkiä morjestamaan ihan livenä...

No näin tehdään. Tosin tuo Pirkka on massatapahtuma, jossa meikäläisen lyhyenläntä olemus ei välttämättä pistä silmään.

Pirkassa sen paremmin kuin Kankaanpäässä en ole ennen juossutkaan. Rautavedellä oon tahkonnut kaksi maratonia (2004-2005) ja yhden puolikkaan (2003). Sähän oot Vammalassa päässyt pokaaleillekin. Ei kun tsemppiä mitalitaistoon tänäkin vuonna!

Tuuliviiri vallaton... Kiimingissä oli tarkoitus juosta ensin maraton, sitten se vaihtui Ahvenanmaahan. Nyt pissi aikataulut Ahvenanmaan suhteen, joten näillä näkymin juoksen Kankaanpäässä elämäni toisen maratonin. Jos en sitten Kankaanpäässä, sitten saa unohtua koko homma tältä vuodelta ja katellaan hommaa uudestaan Ruotsin maalla.

Samanlaisella loppukauden ohjelmalla minäkin olen liikkellä kuin jiivee ja Hietsukin. Mutta Kankaanpäässä olisi tarkoitus juosta kokonainen maraton. Reitti on todella nopea. Viime vuonna kävin paskalla matkan varrella ja sippasin viisi kilometriä ennen maalia; siitä huolimatta kolmen minuutin päähän silloisesta ennätyksestäni. Kunhan keli ei olisi tänä vuonna ihan niin kostean kylmä kuin viime vuonna.

Pienen pohdinnan jälkeen olen päätynyt Ahvenanmaa/Kankaanpää vaihtoehdoista Kankaanpään puoleen. Helpompi reissu ja myöhäisempi starttiaika:) Eli nyt pitää yrittää pistellä tossua toisen eteen ahkerasti, ja miettiä sitten tavoitetta..Huvittaisi kovasti juosta Vantaalla puolikas kolme viikkoa aiemmin, mutta en oikein tiedä käykö liian raskaaksi. Kun eihän sitä lappu rinnassa osaa mennä pitkää lenkkiäkään vetämään. No, saas nähdä, mutta Kankaanpäässä toivottavasti ollaan viivalla.

• 1 month later...

Nostellaanpas tätä jo pikkuhiljaa taas esiin, eihän tuohon h-hetkeen ole enää kuin kolmisen viikkoa. Jos vaikka tulisi vielä uusia yrittäjiä mukaan kun tämän näkevät.

Omat odotukset enkan taittumisesta täällä menivät kyllä jo aikoja sitten mutta nyt on päämääränä vain saada ehjä puolikas kokonaisena maaliin :hali_knuffl_rein:

Reitti on kyllä nopeahko ja saas nähdä onko asfaltti yhtä miellyttävä jaloille kuin se oli viime vuonna.