Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Yhteislenkit Jyväskylä

hatapa
 Share

Recommended Posts

• 5 months later...

Itse voisin ainakin periaatteessa olla mukana, mutta löytyykö hatapalla malttia 6-7min/km vauhteihin..

Mallttiahan mulla on vaikka muille jakaa. Ja ainahan sitä voi juosta vähän extraa hitaamman lenkin päälle, jos ei vauhti ole ollut tyydyttävää. :rock

Olisiko perjantai tai ensi viikolla joku päivä sopiva? Mulla on tänään to yksi iltameno, enkä pääse ja viikonlopulla lähdemme käväisemään Savonlinnassa.

Niin ja kun yhteinen aika löytyy, niin sinne ovat kaikki paikalliset tervetulleita.

• 3 weeks later...

Ihan ensiksi, anteeksi Hatapa, kun unohdin vastata tähän huhtikuussa ja nyt ei ole ehtinyt vähään aikaan yhteislenkkejä miettimään laisinkaan.

Mutta sitten itse asiaan. Huomenna keskiviikkona 17.5. olisi tarkoitus täällä Jyväskylässä käydä juoksemassa Harjun kentällä cooperin testi. Kokoonnutaan kentälle 19:30 maissa ja omien lämmittelyjen jälkeen päästään varmaan vähän ennen kahdeksaa varsinaisen 12 minuutin suorituksen kimppuun. Eli eikun mukaan vaan, jos moinen kalenteriin mahtuu. Ajanotto on, kierroslaskenta jäänee jokaisen omalle kontolle.

Ihan ensiksi, anteeksi Hatapa, kun unohdin vastata tähän huhtikuussa ja nyt ei ole ehtinyt vähään aikaan yhteislenkkejä miettimään laisinkaan.

Mutta sitten itse asiaan. Huomenna keskiviikkona 17.5. olisi tarkoitus täällä Jyväskylässä käydä juoksemassa Harjun kentällä cooperin testi. Kokoonnutaan kentälle 19:30 maissa ja omien lämmittelyjen jälkeen päästään varmaan vähän ennen kahdeksaa varsinaisen 12 minuutin suorituksen kimppuun. Eli eikun mukaan vaan, jos moinen kalenteriin mahtuu. Ajanotto on, kierroslaskenta jäänee jokaisen omalle kontolle.

Tämä tuli vähän liian pikaisesti. Olin suunnitellut huomiselle vk-lenkin sillä-aikaa, kun pojalla on sb-treenit. Eli vetäisen sellaisen puolitoistatuntisen reipasvauhtisen lenkin Jyväsjärven maisemissa.

Pidetään kuitenkin kiinni siitä, että joku päivä, kun kalenterit saadaan täsmäämään, niin käydään hilppaisemassa joku sopiva lenkki.

Minä olen ainakin menossa juoksemaan cooperin Harjun tai kampuksen kentälle (tietääkö joku kampuksen kentän radan pituutta???) ihan vaan kavereiden kanssa, joku kaunis päivä ;) otamme kellottajan mukaan (kännykän sekkarilla) ja laskemme kierrokset itse. Eipähän se sen kummempia valmisteluja tarvine! :)

Mä uskaltaudun yhteislenkille ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, kun olen enemmän treenannut... ellen sitten pakene pk-seudulle ennen sitä ;)

Minä olen ainakin menossa juoksemaan cooperin Harjun tai kampuksen kentälle (tietääkö joku kampuksen kentän radan pituutta???) ihan vaan kavereiden kanssa, joku kaunis päivä ;) otamme kellottajan mukaan (kännykän sekkarilla) ja laskemme kierrokset itse. Eipähän se sen kummempia valmisteluja tarvine! :)

Kampuksen kenttä on 300 m. Juuri eilen juoksutimme pojan salibandyjoukkuetta siellä.

Mä uskaltaudun yhteislenkille ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, kun olen enemmän treenannut... ellen sitten pakene pk-seudulle ennen sitä ;)

Yhteislenkkien ideahan on mennä aina sen hitaimman juoksijan vauhtia. Jos joku haluaa juosta kovempaa, niin juoskoon jälkiruoaksi. Eli jos huomaat täällä kokoontumiskutsun, niin ei kun mukaan vaan.

• 1 year later...

Snadi off-topic, mutta kertokaas Jyväskylän seudulta hyviä lenkkipolkkuja. Tiedän jokusen itse, mutta lisää tietoa kaipaisin.

Jos joskus pääsee yhteislenkeille mukaan niin tulen, maaliskuussa muutan voionmaankadulle.

Kovin aktiivista yhteislenkkeilyä emme ole saaneet toistaiseksi aikaan. Muutama cooper on porukassa juostu.

Tuosta Voionmankadultajan on mitä mainioimmat mahdollisuudet lähteä suuntaan jos toiseen. Jyväsjärven Rantaraitille, Tuomiojärven, Palokkajärven tai Alvajärven kieorrokselle. Tai tuonne Keljon suuntaan, jos haluaa mäkijuoksua.

• 4 weeks later...

No niin ensi viikon jälkeen pitäisi aivan täysi painoisesti asustella jyväskylässä ja käytännössä olisin valmis yhteislenkeille lähtemään. Osaksi juuri siitä syystä, että en aivan perillä paikallisista juoksumaastoista ole.

Olen 18 vuotias perus jantteri joka on on juossut noin 2 vuotta. Ainut "kisani" oli finlandia marathon jyväskylässä. Puolikkaan juoksin aikaan 1.40h.

Eli jos on halua opastaa maastoissa ja saada seuraa lenkeille niin yhteyttä proffaan.