Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Haastan sinut

Baltsu
 Share

Recommended Posts

Luin, että Herra47 harkitsee osallistumista jollekin Salon puolikkaalle. Hemmetin tyhmä idea, jos maratavoite on nyt syksyllä ja mikä on Salo anyway :)

Niinpä tulen esille paremman ehdotuksen kanssa. Haastan sinut Herra47 ensi viikon sunnuntaina 22.9 klo 14 osallistumaan Aalto-/Rantakympille Espooseen. Tarjoan pukuhuoneessa kilpailun jälkeen kaljat ja tämän jälkeen klo 18.30 menemme katsomaan HJK-TPS ottelun, jossa TPS by the way ottaa pataansa ja siellä kaljat tarjoaa se, joka hävisi kympin kisan.

Lähtökohta on se, että minulla on parempi ennätys, mutta minä olen laskukunnossa, jäähdyttelijä tämän kauden osalta ja flunssan juuri kokenut. Herra47 sen sijaan on nousukunnossa oleva Bakkenin opetuslapsi, jolta huippukunto odottaa vain esilletuomista. Niinpä osat ovat vaihtuneet ja ennätyksistä riippumatta hän on nyt se ennakkosuosikki. Tosin emme ole ikinä kohdanneet viivalla mano-a-mano kuten kaksi matadoria konsanaan. Niinpä haastan hänet kaksintaisteluun.

Laitetaanko kokoontuminen pystyyn?

Kehotan muitakin haastamaan hyvistä syistä joitain kanssakirjoittajia kaksintaisteluun.