Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kommentit Kempelemaratonilta

Recommended Posts

Kertokaapa miten Kempeleessä sujui? Täyttyikö tavoitteet ja onnistuiko päivä muuten.

Itsellä meni kutakuinkin tavoitteeseen. Ihan alle 50 minsan ei päästy, mutta 51.13. :een täytyy olla tyytyväinen ihka ensimmäisessä juoksukisassa.:love0029:

Lähdin liian kovaan kyytiin tietty ja ekat kolme kilsaa menin 4.30 vauhdissa ja olihan se liian kovaa. No, jos ei yritä niin ei voi onnistua. Sain kuitenkin pidettyä miehen tien päällä ja sinniteltyä loppuun, vaikka viimeiset 2 kilsaa otti tosi tiukille. Loppuun sain puristettua vielä lippukirin :038:

Kiva päivä, hieno tunnelma ja loistava sää.

Kiva oli muuten tavata palstalaisia, kiitos RedHeadin lapun, jolla löysin porukan. Jään odottelemaan kuvia.

Kelpasi klampsia Kempeleessä

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kertokaapa miten Kempeleessä sujui? Täyttyikö tavoitteet ja onnistuiko päivä muuten.

Kiva oli muuten tavata palstalaisia, kiitos RedHeadin lapun, jolla löysin porukan. Jään odottelemaan kuvia.

Mulla meni systeemit jotenki sekasi ja unohin jo sovitun tapaamisajan yms. Mutta muutaman ehin kuitenki yhyttää ennen juoksua. Niin, se juoksu...Ilma oli mulle ihan liian lämmin ja kuten yacekin, tein sen virheen, että lähin liian kovaa. Eka kierros meni 68 minuuttiin eli mulle tosi kova vauhti. Siinä vaiheessa aattelin, josko jättäs koko leikin sikseen, mutta sinnittelin sitten kuitenki. 12 kilsan kohalla tuntu että noutaja tulee eikä ollu omia juomia eikä näkyny juottopistettä...ne oli ehkä kaikista vaikeimmat kilsat. Kaks mäkeä piti mennä kävellen ja joka juomapisteellä pysähyin reilusti juomaan.

Loppuaika oli 2:25:30 eli aika parani 2:20 johon saan kyllä olla tosi tyytyväinen. Mosku pisteli niin kevyen näkösesti mua vastaan parissa kohtaa, samoin Eppu ja VM. Muita en huomannu siinä koomassa, jossa juoksiin. Kuulin, että G-D K ainakin oli saapunut vauhdikkaan näkösesti maaliin. Kaikille onnea juostusta matkasta!

Ihan kiva reitti, tapahtumana mukavan pikkunen, mutta reitin varrelle ois kaivannu tsemppaajia. Aika vaisua oli meininki ja tuli tosiaan semmonen olo välillä kun jengi seiso katsellen hiirenhiljaa, että "tuossa ne hullut juoksee". Järjestelyt olivat hyvä ja kun tulin maalialueelle, hätkähdin kun kuulin selostajan seuraavan juoksuani mainiten jopa nimeltä! Vähäkö tuli pro-olo! Loppukirissä hävisin nuorelle naiselle harmittavan 1 sekunnin...noh, kaikkea ei voi saada.

Korjaan kirjotusvirheet myöhemmin jos niitä tuli, nyt en jaksa.

M-yleinen 1. sija aika 3:21:jotain jalat viimeset viistoista kilsaa aivan tönkössä. Mutta kivaa oli ... nauratti vaan kun ajatteli ettei ole kuuttakytä jäljellä. Tais olla juoksijat jossain muualla ku tollasella ajalla sai pokaalin ;)

Mahtavaa! Onnea! Mulle tuo 20 ja risat oli melekosta tuskaa...oot sinä JUOKSIJA!

Non nii reissu tuli tehtyä ja täytyy sanoa, että luu jäi kouraan tästä reissusta. Mulla oli tossa viikolla jo ongelmia selän kanssa. Selkä oli jumissa ja keskiviikkona jumi iski oikean jalan takareiteen. Perjantaina kävin kuiteskin verryttelemässä jolloin takareisi ilmoitteli olemassaolostaan. No toiveikkaina kuitenkin lähdin reissuun, jos jalka kestäisikin ja tavoitteena ollut 1.20 alitus toteutuisi. Kun kisa lähti käyntiin niin oli jo parinkilsan jälkeen selvää, että vaikeuksia tulee takareiden kanssa. Kolmenkilsan kohdalla kramppi oli jo aika kova, mutta se hellitti parin kilsan ajaksi kunnes vitosen kohdalla kramppi tuli niin kovaksi että piti pistää kävelyksi. Siinä tovin käveltyä lähdin hölkkäilee. Vedin sitten naisten puolikkaan kärjelle muutaman kilsan apuja noin neljän minsan vauhtia. Kasin kohdalla kramppi iski voimalla ja juoksu loppui siihen.

Saapi nähdä kuinka pitkäkestoinen vaiva tästä tulee. Nyt sitten levätään ja käydään hierojalla ja kuulostellaan. Keskustelin kisapaikalla ainaskin G-D K:n, -V-M-:n ja Just Runningin kanssa. Taisi Moskukin kävellä vastaan, mutta ujona poikana en uskaltanut avata suutani. Levillä juostaan seuraava yritys jos paikat kestää.

Kisan järjestelyistä sen verran, että ne pelasi aika hyvin. Joitakin haamuaikoja oli tuloslistalla kun järjestäjät eivät ilmeisestikkään erottaneet puolikkaan ja kympin juoksijoita. Järjestäjän kannattas muuttaa numerolappuihin väritunnukset joista selviää millä matkalla kukin juoksee. Mielestäni osallistumismaksut oli hieman korkeita verrattuna siihen mitä rahalla sai vastinetta.

Loppujen lopuksi päädyin juoksemaan vain varttimaran. Olin jättänyt ilmoittautumisen kilpailupäivään, että voisin vielä muutama tunti ennen lähtöä päättää juoksenko vartin vai puolikkaan. Koska kelistä näyti tulevan varsin lämmin, päätös oli varsin helppo.

Minäkin aloitin hiukan liian kovaa, vaikka ekoilla sadoilla metreillä tuntui tuhraantuvan paljon aikaa, niin silti kello näytti ekan kilometrin kohdalla hiukan yli 4.30. Toinenkin kilometri mentiin lähes samaa vauhtia, sen jälkeen vauhti tippui hiukan, niinpä 7 km:n kohdalla aikaa oli mennyt tasan 35 minsaa. Viimeisillä kilometreillä vauhti tippui vielä vähän lisää, niinpä maaliin tultiin ajassa 54.02 ,joka on kuitenkin 38 sekuntia nopeampi kuin huhtikuun lopussa Kajaanissa juostu vartti. Tulokseen täytyy olla ihan tyytyväinen, ottaen huomioon kesän lähes olemattoman treenin.

Onnittelut kaikille Kempeleessä juosseille !

Nonnii. Lenkki tehty ja saunassakin jo käyty. Kiva oli tavata muitakin seppolaisia ihan livenä, kerrankin minäkin olin ajoissa tapaamisessa. Ja nuo uudet paidat olivat ihan hyvä tuntomerkki, siitä ekaks redheadin tunnistin.

No, kuten moni muukin näköjään on tehnyt, niin minäkin, elikkä alku liian kovaa. 25+ lähtien oli tosi nihkeetä, mutta enkka kuitenkin tuli, eli se on nyt 3:53:11. Eka pysti tuli mutta sarjassahan oli vain kaksi osallistujaa.

HCM tuloksia kattoin, on se Rasimuksen Riitta kova tyttö.

Onnittelut kaikille Kempeleessä juosseille, mahtavaa, niinkuin seppolaisten fiiliskin siinä ennen juoksua.

Jakoivat tuon Kiiminki maratonin esitteenkin, jospa sitte sinnekin?????

Kerron tarkemman analyysin juoksusta myöhemmin, nyt rentoudun juoksun ja kotiin ajon jälkeen, olin nääs yksin liikkeellä ja piti ajaa autoa tuo liki 200 km.

Karpan kanssa toivottavasti tapaamme Levillä. Mulla myös takareisi junnaa tällä hetkellä. Onkohan se joku lappilainen riehuva viirus?

Timpalle onnea myös varttimaratoonista. Siellä tais tosiaan olla helle.

Ja mosku...sinä sitä olet pakkaus. Aika sanattomaksi aina jään näiden sinun juoksujen jälkeen. Upeaa, se taitaa olla ainoa adjektiivi, minkä tähän keksin.

M-yleinen 1. sija aika 3:21:jotain jalat viimeset viistoista kilsaa aivan tönkössä. Mutta kivaa oli ... nauratti vaan kun ajatteli ettei ole kuuttakytä jäljellä. Tais olla juoksijat jossain muualla ku tollasella ajalla sai pokaalin ;)

Epusta tulee kohta voittamaton! Kova veto tähän saumaan. Karpalla harmillisempi reissu. Toivottavasti jalka tokenee syksyn juoksuihin vielä. Muillekin juosseille onnittelut!