Anders Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Eipä löytynyt vielä ketjua tälle, joten tuupataan eetteriin. Mielestäni mukava reitti, kohtuuhinta (opiskelijahinta 28e voimassa syyskuun alkuun), ja toki kotipaikkakunta ovat osallistumista puoltavia tekijöitä, joten itse ainakin lähdössä tänä vuonna lampsiin. Viimevuoden järjestelyistä ei moitittavaa. Mitä muut ollu tapahtumasta mieltä / onko lähtijöitä? Speksejä löytyy puolimaraton.fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmaksi Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Tulossa ollaan valmistavana "vauhtikisana" Vaarojen Maratonia varten kun tässä lähistöllä satutaan asustelemaan. Jännä nähdä mitä vauhtia sitä asfaltilla onnistuu etenemään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Author Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Itellä kans tämä tulee oleen viimenen vauhtipitkis ennen vaaroja. Tosin enemmän oisin kaivannu mäkivetoja ja muuta voimistelua vaaroille, mutta enpä sinne olekaan lähössä hakeen aikaa. Tää tampereen tapahtuma on omiin muihin juoksuihin nähden just passeliin aikaan. Viimevuonna 1,46, nyt lähetään hakeen 1.35 alitusta, Paitsi jos loppuviikon testikymppi antaa ymmärtää ettei tuu alittuun, niin sitten kaveriporukan alle 2h kelkassa pitkikselle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmaksi Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Mulla on treeni ollut aika VM-spesifistä, kun tuosta takapihalta alkaa polut =) Kannattaa niitäkin käydä treenailemassa ennen Kolia, voi palkita ajassa reilusti muutamakin tekniikkatreeni. Itsellä ei hajuakaan tasaisella juoksemisen vauhdista, alle 1.40 nyt pitäs mennä jos ei ihan onneton päivä satu kohdille... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jodlaaja Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 26. elokuuta , 2013 Tulossa ollaan valmistavana "vauhtikisana" Vaarojen Maratonia varten kun tässä lähistöllä satutaan asustelemaan. Jännä nähdä mitä vauhtia sitä asfaltilla onnistuu etenemään. Itse tykkään tasaisista reiteistä joissa on vaihtelevasti asfalttia ja hiekkatietä. Tosissani lähdenkin uutta ennätystä hakemaan vasta WiHassa ja nyt löysin ilmeisesti hyvät tossutkin sille, Adios2:silla kun on jo kilometrejä hirmuisesti takana ja niiden pohjastakin sen jo näkee. Mutta tämä silti harkinnassa "välipalana". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squieri Lähetetty 27. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 27. elokuuta , 2013 Mukana kanssa. Tarkoitus olisi lähteä 4'00 min/km -vauhtia liikkeelle ja katsoa, jaksaako vielä lopussakin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mime Lähetetty 28. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 28. elokuuta , 2013 Kahtena edelliskertana olen ollut mukana ja kovasti tykännyt tapahtumasta. Nytkin on tarkoitus tulla viivalle mukaan, mutta viime viikkojen treenit ei ole oikein sujuneet, joten 4:00/km tavoitteesta voi joutua vähän tinkimään... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JussiM Lähetetty 28. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 28. elokuuta , 2013 Mukana! Kuhmo-maratonin huumassa tuli ilmoittauduttua, ennen kuin hinnat nousevat aivan huikeiksi. Tavoitteesta ei vielä tietoa, (ainakin lähes) paras mahdollinen tulos vai jotain maratonia silmälläpitäen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy_Oak Lähetetty 29. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 29. elokuuta , 2013 Vähän arvon vielä tämän ja Pirkan hölkän välillä. Todennäköisesti vaaka kääntyy tämän puoleen. Pääsee vertaamaan tulosta kesäkuun Paavo Nurmi -juoksun kanssa, ennätystä ja 1:45 alitusta lähetään hakemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jodlaaja Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 (edited) Muistelin että tää happening olis jo lauantaina, mutta onkin vasta pyhänä, mikä sopii paljon paremmin, niin ehtii palautua eiliseltä nousuvoittoiselta kympiltä joka veti jalat aika piippuun, eilen ei enää lopussa pystynyt yhtään kiristään kun jalat oli ihan finaalissa. Todennäköisesti mietin osallistumista tähän pyhäaamuun asti ja vasta sitten ratkaisen asian ja jälki-ilmoittaudun jos ja kun päätän mukaan lähteä. Tänään tätä silmälläpitäen joku vetoharjoitus, eikä liian kuormittava sellainen, eli maltillinen määrä vetoja. Muokattu 13. syyskuuta , 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guru-ukko Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Muistelin että tää happening olis jo lauantaina, mutta onkin vasta pyhänä, mikä sopii paljon paremmin, niin ehtii palautua eiliseltä nousuvoittoiselta kympiltä joka veti jalat aika piippuun, eilen ei enää lopussa pystynyt yhtään kiristään kun jalat oli ihan finaalissa. Todennäköisesti mietin osallistumista tähän pyhäaamuun asti ja vasta sitten ratkaisen asian ja jälki-ilmoittaudun jos ja kun päätän mukaan lähteä. Tänään tätä silmälläpitäen joku vetoharjoitus, eikä liian kuormittava sellainen, eli maltillinen määrä vetoja. Mä mietin samaa kisaa, mutta katsotaan miten asiat suttaantuu. En todellakaan haluaisi ketään valmentamaan alkaa, mutta sinuna Jodlaaja en teksi enää vetoharjoittelua. Niin nämä käsitteet voi olla toisille toista jne. Mutta itse lähestyisin asiaa tänään palauttavalla 30-45min pyrähduksellä ja huomenna max 30min kevyt/ palauttava missä avaavia ruskoja 4-5kpl/150m, noin 5km kisan vauhdilla. Me ollaan kaikki yksilöitä, mutta jos itsellä kova 10km mäkiseen maastoon takana tässä aikataulussa, voisi olla että palautuminen olisi hilkulla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jodlaaja Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Mä mietin samaa kisaa, mutta katsotaan miten asiat suttaantuu. En todellakaan haluaisi ketään valmentamaan alkaa, mutta sinuna Jodlaaja en teksi enää vetoharjoittelua. Niin nämä käsitteet voi olla toisille toista jne. Mutta itse lähestyisin asiaa tänään palauttavalla 30-45min pyrähduksellä ja huomenna max 30min kevyt/ palauttava missä avaavia ruskoja 4-5kpl/150m, noin 5km kisan vauhdilla. Me ollaan kaikki yksilöitä, mutta jos itsellä kova 10km mäkiseen maastoon takana tässä aikataulussa, voisi olla että palautuminen olisi hilkulla. Jep, voisihan ne palauttavat + ruskot seassa olla ihan hyvä idea vetojen sijasta. Jalat tuntuivat nimittäin melko väsyneiltä eilisen lenkin lopussa. Voi olla että noudatan neuvoasi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
penny Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Minä olen ihanensimmäistä puolimaratoniani juoksemaan sunnuntaina. Toivottavasti mukana on muitakin aloittelijoita tai muuten vaan rauhallisesti juoksijoita etten ihan viimeisksi jää :D. Alkaa jo vähän jännittää että miten tässä käy, mutta yrittänyttä ei laiteta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmaksi Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 13. syyskuuta , 2013 Näillä näkymin tullaan kanssa viivalle, vaikka sitten yhdellä jalalla. Aikatavoitteet pitää heittää romukoppaan, kunhan saisi edes ehjän juoksun aikaiseksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts