Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kotirataultra v. 2007?


J. Apila

Recommended Posts

Järjestetäänkö kotirataultra v. 2007? Onko ajankohta jo päätetty? Missä Seppolaiset juoksevat pääkaupnkiseudulla? Löytyyköhän hitaampia juoksijoita joukkoon mukaan? Oma "ultravauhtini" olisi ehkä n. 8 min/km, joten onko tähän ryhmään muita juoksijoita? Tämän otsikon alla voisi yrittää jakaa eri vauhtia juoksevia pienempiin porukoihin. Jospa näin löytyisi kaikille juoksuseuraa kotirataa varten. Yksin saattaa olla hieman vaikea (tässä vaiheessa koulutusta) talvella juosta tuota 50 km.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 258
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Järjestetäänkö kotirataultra v. 2007? Onko ajankohta jo päätetty? Missä Seppolaiset juoksevat pääkaupnkiseudulla? Löytyyköhän hitaampia juoksijoita joukkoon mukaan? Oma "ultravauhtini" olisi ehkä n. 8 min/km, joten onko tähän ryhmään muita juoksijoita? Tämän otsikon alla voisi yrittää jakaa eri vauhtia juoksevia pienempiin porukoihin. Jospa näin löytyisi kaikille juoksuseuraa kotirataa varten. Yksin saattaa olla hieman vaikea (tässä vaiheessa koulutusta) talvella juosta tuota 50 km.

Ilmoittaudun täten rauhallisvauhtiseen kotirataultrajoukkoon mukaan! Voidaan katsoa joku sopiva lenkki, jossa vauhtia voi sitten omien menohalujen ja juttujen tason mukaan myös vaihdella :)

Niin ja hei vielä tässä on kaikille kiinnostuneille jotka eivät vielä ole kyseistä linkkiä löytäneet:

http://www.seponkotisivut.com/kotirata/kotirataultra.php

Link to comment
Share on other sites

Missä Seppolaiset juoksevat pääkaupnkiseudulla?

Tämä on ihan mielenkiintoinen kysymys. Olisi mukava juosta kotirata jossain vähän tavallisemmasta poikkeavassa maastossa.

Miten olisi vaikkapa:

Helsinki-Porvoo, Helsinki-Hyvinkää, Helsinki-Karjaa (tmv.)

Partalansaaren ympärys

SATS Ruoholahti

... vai olisiko "parempia" ideoita? Entä muita kiinnostuneita tuommoisen hidasvauhtiseen huviretkeen vähän normaalilenkkiä oudommassa ympäristössä?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Järjestetäänkö kotirataultra v. 2007? Onko ajankohta jo päätetty? Missä Seppolaiset juoksevat pääkaupnkiseudulla? Löytyyköhän hitaampia juoksijoita joukkoon mukaan? Oma "ultravauhtini" olisi ehkä n. 8 min/km, joten onko tähän ryhmään muita juoksijoita? Tämän otsikon alla voisi yrittää jakaa eri vauhtia juoksevia pienempiin porukoihin. Jospa näin löytyisi kaikille juoksuseuraa kotirataa varten. Yksin saattaa olla hieman vaikea (tässä vaiheessa koulutusta) talvella juosta tuota 50 km.

Täällä olisi yksi hidasjalkainen espoolainen, jota voisi kiinnostaa kokeilla kotirataultraa. [seppolaisuudestani en niin tiedä.]

Olen sen verran vähän juossut, etten osaa sanoa, onko 8 min/km minulle paljon vai vähän tuollaiselle matkalle. Mutta muutama päivä sitten juoksin 2 h ja jonkin verran hitaammin kuin 10 km/h, niin että tuo voisi olla minulle realistisessa haarukassa.

Link to comment
Share on other sites

Tämä on ihan mielenkiintoinen kysymys. Olisi mukava juosta kotirata jossain vähän tavallisemmasta poikkeavassa maastossa.

Miten olisi vaikkapa:

Helsinki-Porvoo, Helsinki-Hyvinkää, Helsinki-Karjaa (tmv.)

Partalansaaren ympärys

SATS Ruoholahti

... vai olisiko "parempia" ideoita? Entä muita kiinnostuneita tuommoisen hidasvauhtiseen huviretkeen vähän normaalilenkkiä oudommassa ympäristössä?

Spiros järjesti viime vuonna Lohjalla kotiradan. Lähtö Neidonkeitaan uimahallin pihalta, jossa tankkauspiste. Sitten 3.5 km kevyen liikenteen väylää ja takas. Tämä 7 kertaa, ja kilometri päälle. Juoksun jälkeen uinti + sauna Neidonkeitaassa. Mukana oli muistaakseni 12 juoksijaa.

Nyt voisi koittaa järjestää Endurancen nimissä saman juoksun, kuitenkin avoimena, niin että seuraan kuulumattomat pääsisivät myös mukaan. Ehdotankin tässä samalla Spirosille nyt tätä.

Link to comment
Share on other sites

Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että taidan mennä juoksemaan tuon testimielessä tuonne Tapiolan urheilupuiston Esport Areenaan sisätiloihin tartanille :)

Näinkin voi tietysti tehdä, mutta minä luulen että 50 km sisäradalla ympyrää kiertäen ei välttämättä pärjää mukavuudessa raittiissa ulkoilmassa hyvässä porukassa juostulle 50 km lenkille! Lohjalla juoksin viime talvena ja sinne suunnistan varmaan ensi kerrallakin, jos porukkaa saadaan kasaan ja aikataulut muuten sopivat. Mutta makuasioitahan nämä ovat!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy