Hml-60 Lähetetty 20. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 20. elokuuta , 2013 Tämä on vakavasti harkinnassa, tarjolla maratoni, puolikas ja vartti. Omat ajatukset ovat ainakin vielä täysmatkalla. Puolikkaita olen tuolla juossut useampia. Näyttäisi tänä vuonna olevan taas tarjolla uimahallipalvelut remontoidussa hallissa. http://www.maisematiemaraton.fi/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrÃ¥oddvar Lähetetty 20. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 20. elokuuta , 2013 Harkinassa myös juosta puoikas tuolla, edellisestä puolikkaasta on kaksi vuotta aikaa ja puolikkaan ennätyksenikin on maratonin väliaika joten sitä voisi tulla kohentamaan, tosin jos keli on sama kuin viime vuonna tyydyn katsojan rooliin. Vaikka reitti on näennäisesti helppo usein maisematiemaratonilla on ollut voimakaskin vastatuuli, viime vuonna vielä kovan sateen kera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NunnuR Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Mä en muista sadetta, tuulen kylläkin. Hitsi, tuonne tarttis päästä, mutta pikkujätkän menot saattavat mennä ohituskaistalle. Onko ikinä ollut myötätuulta? Olisinko kolme kertaa ollut puolikkaalla tuolla, enkä kyllä muista että tuulet olisivat ikinä olleet suotuisat, joskaan ei aina niin haitaksikaan:) Mutta mukava tapahtuma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrÃ¥oddvar Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Sade alkoi vasta sen jälkeen kun suurin osa puolimaratonin juoksijoista oli jo maalissa. Katselin itse kentällä tuttujen puolikkaiden maalintulon ja lähdin sitten pyöräilemällä katsomaan kokonaisen juoksijoita ja he saivat kyllä sadetta niskaan. En siis itse juossut viime vuonna, olin kyllä ilmoittautunut maratonille mutta PF muutti suunnitelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markoto Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 22. elokuuta , 2013 Kyllä puolikkaan juoksijoista osa kastui ja kunnolla. Siinä tuli yhdessä kohtaa todella kovasti vettä, mutta kuuro oli todella paikallinen. Ei ollut mikään voittaja fiilis siinä tuulessa ja sen kuuron alle jäädessä :garf4: Tänä vuonna katson kisapäivänä sään ja sitten päätän lähdenkö puolikkaan koittamaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hml-60 Lähetetty 23. elokuuta , 2013 Author Share Lähetetty 23. elokuuta , 2013 Juoksin viime vuonna puolikkaan ja tosiaankin vastaista tuulta riitti koko matkalle. Vettäkin sain niskaani tuulen kera, joten ei ollut kiva keli. Toivotaan,ettei sama keli osu kohdalle tänä vuonna. Olen juossu maisematiellä viisi kertaa aiemmin ja neljä kertaa on olut ihan ok keli, siis normi syyskuun lämpö jne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr58 Lähetetty 23. elokuuta , 2013 Share Lähetetty 23. elokuuta , 2013 Itse ajattelin lähteä patikka sarjaan varttimaratonille kun tuo jalka estää juoksemisen. Tavoitteena olisi kävellä se vajaa kymmenen kilometriä, sanotaanko 75 minuuttiin. Tytär on lähdössä matkaan myös mutta hitaammalla vauhdilla. Pitäisi vaan saada yksi onnistunut lähtö tälle vuodelle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takapainoinen Taapertaja Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Tuo on ilmeisesti puolikkaalla melko nopea reitti ja asfalttia koko matka. Vai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrÃ¥oddvar Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Koko matka asfalttia n. puolet kevyenliikenteentietä ja toinen puoli maantien reunaa, reitti on nopea jus ei ole vastatuulta, yksisuuntaisena reittinä länsituuli tulee sitten koko matkan vastaan ja aika usein näin on käynyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takapainoinen Taapertaja Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2013 Kiitos. Eiköhän tuonne tule suunnattua, säävarauksella tosin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hml-60 Lähetetty 11. syyskuuta , 2013 Author Share Lähetetty 11. syyskuuta , 2013 Lämpöä lupailee lauantaille +19-20 astetta ja aurinkoista, joten näyttää vähän erilaiselta kun viime vuonna. Mulle kyllä riittäis tuollanen +15 astetta. Tuuli näyttäis enemmän myötäiseltä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markoto Lähetetty 14. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 14. syyskuuta , 2013 Olipahan keli! Syyskuu puolivälissä ja lämpöä yli 20... No, eipä tullut kylmä... Puolikas vedettiin ja raaskaalta tuntui tänään meno, jotenkin sellaista pakkopullaa. Pettyneitä ei kuitenkaan olla kun ennätys parani 1,5 minuuttia. 1.58 sain kulutettua aikaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrÃ¥oddvar Lähetetty 15. syyskuuta , 2013 Share Lähetetty 15. syyskuuta , 2013 Oli hieno keli mutta raskasta oli vaan ihan alussa vajaat kaksi kilometriä, sitten alkoi jalat hiukan keveneen ja myös minä päivitin puolikkaan enkkani tuolla, pienellä kauneusvirheellä tosin, kuvittelin että kun kilometrit menee alle 5 min paitsi 3 niistä välille 5:02-5:08 että menisi alle 1:45 no menisihän se mutta ei ollu Garminin ja reitin kilometrit täsmälleen samat, sain 130 metriä enemmän Garminiin ja 15 s yli, olisinko sitten saanut kiristettyä, ei sillä väliä, lisätään vielä vähän ulkoilua ja mennään seruaavalla yrittämällä sen verran alle ettei tarvii jossitella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hml-60 Lähetetty 15. syyskuuta , 2013 Author Share Lähetetty 15. syyskuuta , 2013 Koko mara tuli juostua, ilma oli hieno ja järjestelyt pelas ihan ok. Loppuaika ei nyt ollut sitä mitä lähdin hakemaan, 30km jälkeen reidet jo poltteli niin, että vauhti hiipui. Tarkoituksena oli juosta alle 4h, mutta ei sit mennyt tällä kertaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts