Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo (Vaarojen maraton 130km)

Arvostele ketju:

Share

Recommended Posts

Hyvä ettei jaloissa ollut kai pahempaa ja olet päässyt juoksemisen makuun. Katsottuani videosi Sipoonkorvesta, tai yhden niistä, oli lähdettävä heti lenkille korkeiden kuusien katveeseen. Siitä sainkin hyvän pitkisputken päälle. (Ok, tuo sanapari ehkä vähän hymyilyttää.)

Meni muuten kettu alle metrin päästä tätä kirjottaessani, fun fact. Vissiin vegejäätelö olis maistunut.

• 2 weeks later...
2 tuntia sitten, vipe kirjoitti:

Näissä ei tuo 5 mm (4?) droppi tunnu niin pahalta pohkeiden/akillesten kannalta?

No toivotaan ettei tunnu. Siis enhän mä ole varma johtuko ongelma tuosta dropista vai Glideriden kantakupista. Ilmeisesti poluilla tuo dropin merkitys ei ole sama jolloin sitä kestäisi paremmin. En ole varma ja viisaammat voi kommentoida asiaa. Mutta enhän mä nyt juokse poluilla kuin 2-3 lenkkiä/viikko niin ehkä sen kestää silloin paremmin. Toisaalta nyt taas särkee satunnaisesti tuota vasenta jalkapöytää/nilkkaa niin droppi ongelmat on unohtunu. 

3 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

No toivotaan ettei tunnu. Siis enhän mä ole varma johtuko ongelma tuosta dropista vai Glideriden kantakupista. Ilmeisesti poluilla tuo dropin merkitys ei ole sama jolloin sitä kestäisi paremmin. En ole varma ja viisaammat voi kommentoida asiaa. Mutta enhän mä nyt juokse poluilla kuin 2-3 lenkkiä/viikko niin ehkä sen kestää silloin paremmin. Toisaalta nyt taas särkee satunnaisesti tuota vasenta jalkapöytää/nilkkaa niin droppi ongelmat on unohtunu. 

Toivottavasti saat jalat kuntoon! Lähinnä pisti silmään tuo kun videossa mainitsit, että ne jotkut Hokat (mallia ei mainittu) 5 mm dropilla sopivat roskapussin vientiin tai ruohonleikkuuseen. Onhan eri malleilla eroja, mutta itselle jäi mielikuva, että tyrmäsit täysin koko dropin ja merkin.

En oikein tajuamiksi jalkojen unto pitää riskeerata jollain tietyillä kengillä tai dropilla. Jos jalka siis jalkaterä, pohje, akiles penikka, nilkka jne kipeytyy jollain tietyllä dropilla tai joku kenkä muuten vaan kipeyttää jalan edes vähän niin miksi niillä pitää juosta. Eikös se ole kuin kaivaisi verta nenästä. Mulla ainakin jo 6mm droppi aiheuttaa ongelmia, saatika että se droppi olisi vielä vähemmän. Kesällä erehdyin juoksemaan "vanhoilla" kengillä, joka aiheutti nilkan kipeytymistä kun odottelin että novablast 2:n tulisi kauppaan. Ei olisi pitänyt, koska nilkka juimi useamman viikon ennen kun kolotus loppui. Vanha kenkä meinaa mulla sitä, että jos kenkä aiheuttaa vähänkin kolotusta pitää se laittaa eläkkeelle. Nyt tuli taas opetus siitä. Tuo Novablast 2 on muuten parempi kuin ykkönen, siis vakaampi eikä tule sellaista eteenpäin kaatuvaa fiilistä eli sopii rauhallisempaankin juoksuun

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy